Hvor lang tid er der tilbage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Baby_girl2011

jeg har kun 88 dage tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

havana

MedRogn skriver:

Altså til jeres termin???

Jeg kan i dag skrive et kun tocifret tal for første gang! 99 dage til termin.. Hvor er det vildt!!!!! Jeg glæder mig helt vildt til at se den baby der ligger og mosler inde i maven! 

Samtidig nyder jeg også rigtig meget at være gravid, trods de graviditetsgener der følger med (selvom jeg ved jeg ikke har grund til klage i forhold til mange andre). Jeg ved jeg kommer til at savne at have babyen så tæt hos mig hele tiden, og syntes alllerede det er underligt at det skal slutte om kun 99 dage.

/MedRogn 25+6 

Minus 2 dage Jeg er i dag 40+2, NU må der godt ske noget..

Anmeld

7. september 2011

Frejsmor

Her er der 18 dage tilbage, synes godt nok tiden er gået stærkt altså.. Synes det var igår jeg sagde til kæresten at nu var der kun 50 dage tilbage..

Anmeld

7. september 2011

Loan

MedRogn skriver:

Så er du sat til d. 14. december??

Dagen før mig.. 

Ja det er jeg nemlig, bliver en herlig jul ikke sandt? At vide man venter sig verdens bedste julegave

Anmeld

7. september 2011

LilleMie

MedRogn skriver:

Jeg kan i dag skrive et kun tocifret tal for første gang! 99 dage til termin.. Hvor er det vildt!!!!! Jeg glæder mig helt vildt til at se den baby der ligger og mosler inde i maven! 

Samtidig nyder jeg også rigtig meget at være gravid, trods de graviditetsgener der følger med (selvom jeg ved jeg ikke har grund til klage i forhold til mange andre). Jeg ved jeg kommer til at savne at have babyen så tæt hos mig hele tiden, og syntes alllerede det er underligt at det skal slutte om kun 99 dage.

/MedRogn 25+6 

162 dage har jeg, så der er stadig noget tid til jeg bliver "tocifret" ! Puha synes lige pludselig, at der er lang tid til, så lyder det alligevel bedre, at jeg har klaret 42% af graviditeten, hihi !

Anmeld

7. september 2011

Vivian87

Jeg har 116 dage tilbage, så nu er der ikke længe til jeg også rammer et tocifret tal glæææder mig sådan til prinsessen kommer ud

Anmeld

7. september 2011

RiUL

Minus 4 dage Jeg er gået 4 dage over min terminsdag.. Og øv hvor er det træls at gå og vente.. Hehe.. Før havde man jo en dato man ligesom gik og ventede, nu venter man bare

Og jeg er så spændt på det hele, og så sker der bare ingenting suuuk

Anmeld

7. september 2011

channie-g

MedRogn skriver:

/MedRogn 25+6 

har 57 dage tilbage, men nu mkå vi se hvor lang tid der kommer til at gå... men vi glæder os rigtig meget til han kommer ud til os... kan slet ikke vente, dog må han gerne lige blive der inde et par uger eller 4 endnu så han er helt færdigbagt når han kommer ud til ozz  ;-)

Anmeld

7. september 2011

channie-g

havana skriver:

Minus 2 dage Jeg er i dag 40+2, NU må der godt ske noget..

masser a veestøv til dig

Anmeld

7. september 2011

channie-g

RiUL skriver:

Minus 4 dage Jeg er gået 4 dage over min terminsdag.. Og øv hvor er det træls at gå og vente.. Hehe.. Før havde man jo en dato man ligesom gik og ventede, nu venter man bare

Og jeg er så spændt på det hele, og så sker der bare ingenting suuuk

for der snart sker noget, masser a vestøv til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.