Hvor lang tid er der tilbage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Melbek

50 dage Er lige startet på ferien efterfulgt af barslen, så jeg nyyyder den stille tid Og nyder min datters sidste tid som enebarn. Men glæder mig rigtig meget til at baby kommer ud og hilser på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

TbCp

143 dage

Anmeld

7. september 2011

Nitz - <3 David

Jeg har 132 dage tilbage.. Og syns min´lille dreng er begyndt at blive rimelig aktiv.. Men ikke så tydeligt at kæresten har fået æren af at mærke ham endnu.. desværre.. Men det kommer jo nok inden længe..

Anmeld

7. september 2011

Leonora

Jeg har 31 dage tilbage og glæder mig vildt. Håber at det bliver en hjemmefødsel som planlagt

Det blir dejligt at få en baby i armene igen men tænker meget på hvordan det bliver at have en 3 årig samtidigt

Anmeld

7. september 2011

Highlander

MedRogn skriver:

Altså til jeres termin???

Jeg kan i dag skrive et kun tocifret tal for første gang! 99 dage til termin.. Hvor er det vildt!!!!! Jeg glæder mig helt vildt til at se den baby der ligger og mosler inde i maven! 

Samtidig nyder jeg også rigtig meget at være gravid, trods de graviditetsgener der følger med (selvom jeg ved jeg ikke har grund til klage i forhold til mange andre). Jeg ved jeg kommer til at savne at have babyen så tæt hos mig hele tiden, og syntes alllerede det er underligt at det skal slutte om kun 99 dage.

/MedRogn 25+6 

Idag har jeg præcis 7 uger tilbage = 49 dage og kan slet ikke vente 

Dvs. der kun er 46 dage til min fødselsdag, håber ikke hun vælger lige den dag 

Anmeld

7. september 2011

Ems30

164 dage endnu. Der er lang tid til jeg møder min guldklump

Anmeld

7. september 2011

HeidiØ

3 dage! puuuuuha

Anmeld

7. september 2011

LeneKE

Jeg har lige 100 dage tilbage

Anmeld

7. september 2011

NinaNymannMadsen

32 dage til termin.

og er bare godt mærket af det den her gang.
har meget ondt. og puha mine plukveer er begyndt at komme tit nogen gange får jeg helt varmen når de kommer og kan mærke det helt op i hovedet nogen gange. og så er der mens ligne smerter der kommer en gang imellem også. mon det er tegn på der snart sker noget.

Anmeld

7. september 2011

Deka11

MedRogn skriver:

Altså til jeres termin???

Jeg kan i dag skrive et kun tocifret tal for første gang! 99 dage til termin.. Hvor er det vildt!!!!! Jeg glæder mig helt vildt til at se den baby der ligger og mosler inde i maven! 

Samtidig nyder jeg også rigtig meget at være gravid, trods de graviditetsgener der følger med (selvom jeg ved jeg ikke har grund til klage i forhold til mange andre). Jeg ved jeg kommer til at savne at have babyen så tæt hos mig hele tiden, og syntes alllerede det er underligt at det skal slutte om kun 99 dage.

/MedRogn 25+6 

2 dage til termin her... Og er ved at være godt utålmodig efterhånden.  Vi venter bare på at hun får lyst til at komme ud nu.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.