Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
143 dage
MedRogn skriver: Altså til jeres termin??? Jeg kan i dag skrive et kun tocifret tal for første gang! 99 dage til termin.. Hvor er det vildt!!!!! Jeg glæder mig helt vildt til at se den baby der ligger og mosler inde i maven! Samtidig nyder jeg også rigtig meget at være gravid, trods de graviditetsgener der følger med (selvom jeg ved jeg ikke har grund til klage i forhold til mange andre). Jeg ved jeg kommer til at savne at have babyen så tæt hos mig hele tiden, og syntes alllerede det er underligt at det skal slutte om kun 99 dage. /MedRogn 25+6
Altså til jeres termin???
Jeg kan i dag skrive et kun tocifret tal for første gang! 99 dage til termin.. Hvor er det vildt!!!!! Jeg glæder mig helt vildt til at se den baby der ligger og mosler inde i maven!
Samtidig nyder jeg også rigtig meget at være gravid, trods de graviditetsgener der følger med (selvom jeg ved jeg ikke har grund til klage i forhold til mange andre). Jeg ved jeg kommer til at savne at have babyen så tæt hos mig hele tiden, og syntes alllerede det er underligt at det skal slutte om kun 99 dage.
/MedRogn 25+6
Idag har jeg præcis 7 uger tilbage = 49 dage og kan slet ikke vente
Dvs. der kun er 46 dage til min fødselsdag, håber ikke hun vælger lige den dag
164 dage endnu. Der er lang tid til jeg møder min guldklump
3 dage! puuuuuha
Jeg har lige 100 dage tilbage
2 dage til termin her... Og er ved at være godt utålmodig efterhånden. Vi venter bare på at hun får lyst til at komme ud nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128