Hvor lang tid er der tilbage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

mamiolvi

MedRogn skriver:

Altså til jeres termin???

Jeg kan i dag skrive et kun tocifret tal for første gang! 99 dage til termin.. Hvor er det vildt!!!!! Jeg glæder mig helt vildt til at se den baby der ligger og mosler inde i maven! 

Samtidig nyder jeg også rigtig meget at være gravid, trods de graviditetsgener der følger med (selvom jeg ved jeg ikke har grund til klage i forhold til mange andre). Jeg ved jeg kommer til at savne at have babyen så tæt hos mig hele tiden, og syntes alllerede det er underligt at det skal slutte om kun 99 dage.

/MedRogn 25+6 

Jeg har 22 dage til planlagt kejsersnit... og jeg glæder mig som sindsygt kan næsten ikke vente ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Holbæktrunten

MedRogn skriver:

Jeg kan i dag skrive et kun tocifret tal for første gang! 99 dage til termin.. Hvor er det vildt!!!!! Jeg glæder mig helt vildt til at se den baby der ligger og mosler inde i maven! 

Samtidig nyder jeg også rigtig meget at være gravid, trods de graviditetsgener der følger med (selvom jeg ved jeg ikke har grund til klage i forhold til mange andre). Jeg ved jeg kommer til at savne at have babyen så tæt hos mig hele tiden, og syntes alllerede det er underligt at det skal slutte om kun 99 dage.

/MedRogn 25+6 

- 10 dage... KOM SÅ UDDD!!!!

Anmeld

7. september 2011

MaybeBaby

MedRogn skriver:

/MedRogn 25+6 

11 laaaange dage til termin. Håber dog at han kommer inden!

Anmeld

7. september 2011

Københavnermor

chael skriver:

Jeg kan skrive 21 dage Dvs præcis 3 uger til termin

Det nærmer sig med hastige skridt

*Camilla 37+0

Det var ikke længe igen. Spæændende.. 

Anmeld

7. september 2011

Københavnermor

mamiolvi skriver:

Jeg har 22 dage til planlagt kejsersnit... og jeg glæder mig som sindsygt kan næsten ikke vente ...

Tillykke, hvor spændende.

Er lidt misundelig på alle jer som kender en nøjagtig dato.. Det må være så rart. 

Anmeld

7. september 2011

Københavnermor

Holbæktrunten skriver:

- 10 dage... KOM SÅ UDDD!!!!

Du får lige en KÆMPE bunke ve-støv  Pust......

(Der går jo lidt før jeg selv skal bruge det)

Anmeld

7. september 2011

Københavnermor

MaybeBaby skriver:

11 laaaange dage til termin. Håber dog at han kommer inden!

Jeg sender også en bunke ve-støv i din retning!!!!! PUUUUUUUUUUUUUUST 

Og tillykke og held og lykke med den nærtforestående fødsel!

Anmeld

7. september 2011

Levi&LilysMor

Under 30 dage tilbage nu !!!

Og hvis der skulle gå mere énd 30 dage, håber jeg han selv vælger at komme ud før jeg sættes igang

Anmeld

7. september 2011

cami87

52 dage  tiden går sååååå langsomt lige nu....

Anmeld

7. september 2011

Bshizzle

Små 14 dage...

Og nu må der godt snart ske noget, for nu er min krop ved at være træt.. Og ventetiden for at se lillebror er SÅ svær efterhånden..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.