Nogle som ikke er enlige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Vial

Lou87 skriver:

Synes nu biologien og den "rigtige far" hænger sammen...
Men det rigtig at det nødvendigvis ikk gør ham til den mest fantastiske  (heldigvis ikk tilfældet her)

Den holdning er der heldigvis mange, som finder lidt for snæversynet. En donor bliver aldrig faren, det bliver til gengæld den mand, der har valgt ar tage i mod den store gave, så han kan blive far.

Biologi betyder da noget - specielt for barnet. Den rigtige far vil nu alligevel være ham, der har elsket den fra day one!! D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Skouboe

Lou87 skriver:

Synes nu biologien og den "rigtige far" hænger sammen...
Men det rigtig at det nødvendigvis ikk gør ham til den mest fantastiske  (heldigvis ikk tilfældet her)

Tjaa... i min verden er det at være far noget man skal gøre en indsats for... hvis man ikke gør det, fortjener man faktisk heller ikke at være det.

Det er ikke 3 ryk og en aflevering der gør en til far - det er mit eget biologiske ophav et glimrende eksempel på.

Anmeld

21. oktober 2011

Sørens

Skouboe skriver:

Tjaa... i min verden er det at være far noget man skal gøre en indsats for... hvis man ikke gør det, fortjener man faktisk heller ikke at være det.

Det er ikke 3 ryk og en aflevering der gør en til far - det er mit eget biologiske ophav et glimrende eksempel på.

Anmeld

21. oktober 2011

-Sigrid-

KaMa skriver:

Faren har nøjagtig samme forpligtelser selvom, der er brugt donorsæd. Han figurer alle steder på dokumenter som far. Har de samme rettigheder.

Biologi er "so last year". Det handler om, hvem der vælger at sætte børn i verden. De er forældrene. ;-))

Okay, mange tak, det var rart lige at få på plads

kan godt se jeg er gammeldages så, så må jeg adoptere næste gang eller noget for at være et år foran

Anmeld

21. oktober 2011

Vial

-Sigrid- skriver:

Okay, mange tak, det var rart lige at få på plads

kan godt se jeg er gammeldages så, så må jeg adoptere næste gang eller noget for at være et år foran

Haha præcis!!!

En dag skammer man sig sikkert, hvis man har lavet et helt almindeligt hjemmerullet barn, hvor hverken læger, donorer, homoseksuelle par eller etioper er indvolveret :-)))

Anmeld

21. oktober 2011

-Sigrid-

KaMa skriver:

Haha præcis!!!

En dag skammer man sig sikkert, hvis man har lavet et helt almindeligt hjemmerullet barn, hvor hverken læger, donorer, homoseksuelle par eller etioper er indvolveret :-)))

Jeg er flov allerede - og nu ved min far jo også at jeg har haft sex - uuuh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.