Nogle som ikke er enlige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Så er det jo godt at det ikke er biologien der afgør om man bliver en rigtig far, men kærlighed og engagement

Det er rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Anonym trådstarter

engel78 skriver:

Hejsa. )

Jeg hopper med i båden som par ;o).

Her er det en sygdom som spæd hos manden, der gør at det for os bliver en donor.

Og jeg er IKKE i tvivl. Han bliver den bedste FAR i verden. Om han er bio far eller ej, det er han fuldstændig ligeglad med. Som han siger: det er MIT barn uanset hvad. Og det kan jeg jo så kun give ham ret i ;o)

Vi er dog helt nye i systemet. Eller nye og nye. Ja, med henvisning til klink så er vi nye, men han er dog blevet fulgt nøje de sidste 1½ år på sygehus og div undersøgelser. 

Så nu er vi glade for at vi ENDELIG er sendt videre i systemet. 

Hvor er det dejligt, at i endelig kan komme videre Held og lykke med det

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Sørens skriver:

Uuuuh blev insemineret for anden gang i lørdags og er allerede dødnervøs for resultatet! Øv hader at vente!

Jeg krydser fingre for jer Ventetiden er helt sikkert det værste!!

Anmeld

27. september 2011

Sørens

Anonym skriver:

Jeg krydser fingre for jer Ventetiden er helt sikkert det værste!!

Tusind tak

Anmeld

20. oktober 2011

Sørens

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg vil lige høre, om der findes nogle i denne gruppe, som ikke er enlige? Altså nogen som sammen med deres partner har brugt enten donorsæd eller donoræg?

Hej

Nu er det jo lidt siden vi skrev sammen herinde....hvordan går det? Har I besluttet jer for donor?

Vores 2.forsøg med donorsæd gav ingen baby, så nu skal jeg insemineres for 3.gang på lørdag! Håber at 3.gang er lykkens gang!

Anmeld

20. oktober 2011

Fleur07

HejJamen jeg giver mig da også gerne til kende. Vi har et barn hvor han er bio far, men det var en chance vi tog. Han har muskelsygdom som ligger under muskelsvind. Nu har vi så valgt at få en til som skal være med donorsæd. En hård beslutning, men nødvendigt.Krydser fingre for jer som venter på svar.

Anmeld

20. oktober 2011

Lou87

Skouboe skriver:

Så er det jo godt at det ikke er biologien der afgør om man bliver en rigtig far, men kærlighed og engagement

Synes nu biologien og den "rigtige far" hænger sammen...
Men det rigtig at det nødvendigvis ikk gør ham til den mest fantastiske  (heldigvis ikk tilfældet her)

Anmeld

20. oktober 2011

-Sigrid-

Jeg kom til at tænke på... Hvis man nu ikke er gift, kommer ens kæreste/forlovede så stadig til at stå på fødselsattesten som far ligesom mor står om mor, når det er donor?

Og syntes det er så fedt med donorer, kæresten herhjemme ville være det hvis det ikke var fordi vi skal rejse sååå langt for at han skal spille den af i en kop 

Anmeld

21. oktober 2011

Vial

-Sigrid- skriver:

Jeg kom til at tænke på... Hvis man nu ikke er gift, kommer ens kæreste/forlovede så stadig til at stå på fødselsattesten som far ligesom mor står om mor, når det er donor?

Og syntes det er så fedt med donorer, kæresten herhjemme ville være det hvis det ikke var fordi vi skal rejse sååå langt for at han skal spille den af i en kop 

Faren har nøjagtig samme forpligtelser selvom, der er brugt donorsæd. Han figurer alle steder på dokumenter som far. Har de samme rettigheder.

Biologi er "so last year". Det handler om, hvem der vælger at sætte børn i verden. De er forældrene. ;-))

Anmeld

21. oktober 2011

1000Ben

Skouboe skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.