Nogle som ikke er enlige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.040 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg vil lige høre, om der findes nogle i denne gruppe, som ikke er enlige? Altså nogen som sammen med deres partner har brugt enten donorsæd eller donoræg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Anonym trådstarter

Ingen? 

Anmeld

20. september 2011

Sørens

Hej

Min mand og jeg er i gang med 2.forsøg med insemination med donorsæd! Så jo vi findes!

Min mand har en kromosomfejl og derfor har vi valgt at bruge donorsæd! 

Hvordan er din/jeres situation?

MVH Sørens

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

Sørens skriver:

Hej

Min mand og jeg er i gang med 2.forsøg med insemination med donorsæd! Så jo vi findes!

Min mand har en kromosomfejl og derfor har vi valgt at bruge donorsæd! 

Hvordan er din/jeres situation?

MVH Sørens

Tak for svar

Vi har været igennem en del forsøg med mandens egen sæd, men er nu begyndt at overveje at bruge en donor i stedet. Men det er en meget stor beslutning, da der jo er store fordele og store ulemper ved begge dele.

Har i forsøgt jer med egen sæd først eller har i kun brugt en donor?

Anmeld

21. september 2011

Sørens

Hej

Vi prøvede jo først i 1 1/2 år (uvidende om mandens kromosomfejl) at blive gravide på naturlig vis! Men blev enige om at blive undersøgt da vi jo ikke havde heldet med os! Jeg startede og vi fik hurtigt (efter et par måneder) at vide at intet var galt med mig. Manden blev så undersøgt i alle ender og kanter og de fandt så ud af at hans sædkvalitet er ultralav! og at de meget meget få levende celler der var er misdannnede! Så vi blev anbefalet ikke at prøve med mandens sæd, da der kun er en forsvindende lille chance for et rask barn. Vi skulle selvfølgelig lige sluge den besked og der gik da også et par uger før vi vænnede os til tanken om at jeg ikke kommer til at bære min mands gener videre! Men men...vi vil så gerne have et barn og i det mindste bliver barnet halvt mig og min mand vil det næsten mere end mig, så det har gjort det lettere MVH Sørens

Anmeld

21. september 2011

Skouboe

Sørens skriver:

Hej

Vi prøvede jo først i 1 1/2 år (uvidende om mandens kromosomfejl) at blive gravide på naturlig vis! Men blev enige om at blive undersøgt da vi jo ikke havde heldet med os! Jeg startede og vi fik hurtigt (efter et par måneder) at vide at intet var galt med mig. Manden blev så undersøgt i alle ender og kanter og de fandt så ud af at hans sædkvalitet er ultralav! og at de meget meget få levende celler der var er misdannnede! Så vi blev anbefalet ikke at prøve med mandens sæd, da der kun er en forsvindende lille chance for et rask barn. Vi skulle selvfølgelig lige sluge den besked og der gik da også et par uger før vi vænnede os til tanken om at jeg ikke kommer til at bære min mands gener videre! Men men...vi vil så gerne have et barn og i det mindste bliver barnet halvt mig og min mand vil det næsten mere end mig, så det har gjort det lettere MVH Sørens

Så er det jo godt at det ikke er biologien der afgør om man bliver en rigtig far, men kærlighed og engagement

Anmeld

21. september 2011

Sørens

Ja nemlig! Og det mangler min fantastiske mand ihvert fald ikke! vi har kendt hinanden i snart 10 år og han har aldrig skuffet mig! Så jeg tror han bliver verdens bedste far...biologisk eller ej!

Anmeld

21. september 2011

Carina:-)

Sørens skriver:

Ja nemlig! Og det mangler min fantastiske mand ihvert fald ikke! vi har kendt hinanden i snart 10 år og han har aldrig skuffet mig! Så jeg tror han bliver verdens bedste far...biologisk eller ej!

Jeg har en veninde er har fået 2 børn med donor fordi manden er 100% steril.

Og der er intet som helst med hans følelser.

Han elsker de børn,og er en fantastisk far.

Så nej biologien betyder (heldigvis) intet

Anmeld

26. september 2011

baby78

Hejsa. )

Jeg hopper med i båden som par ;o).

Her er det en sygdom som spæd hos manden, der gør at det for os bliver en donor.

Og jeg er IKKE i tvivl. Han bliver den bedste FAR i verden. Om han er bio far eller ej, det er han fuldstændig ligeglad med. Som han siger: det er MIT barn uanset hvad. Og det kan jeg jo så kun give ham ret i ;o)

Vi er dog helt nye i systemet. Eller nye og nye. Ja, med henvisning til klink så er vi nye, men han er dog blevet fulgt nøje de sidste 1½ år på sygehus og div undersøgelser. 

Så nu er vi glade for at vi ENDELIG er sendt videre i systemet. 

Anmeld

27. september 2011

Sørens

Uuuuh blev insemineret for anden gang i lørdags og er allerede dødnervøs for resultatet! Øv hader at vente!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.