Gravide eller mødre... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

B&J

Anonym skriver:

tak forsvaret..

må væbne mig med tålmodighed..

go dag

Tak og i lige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

mamiolvi

Anonym skriver:

Go' morgen Dejlige mennesker...

har kun hørt at ens bryster, bliver hårde og ømme som det første tegn på graviditet..

mit spørgsmål er hvordan, og hvornår ?
er næste sikker i min sag om jeg er gravid,!
( i min underbevidsthed) 
men alligevel tør jeg næsten ikke at tror på det for det er så tidligt at det meget vel kan være min psyke, har ikke test dag endnu, "ikke" forventet mens den 12-9-2011...

hvis mens forbliver væk var min tanke teste den 16-9-2011

men krop er meget underlig denne gang, vilde mens smerter 2 dage siden, føler mig gul og blå i kroppen, mine bryster er ikke ligesom op til mens, men ømme, som når man trykker hårdt i et blåt mærke...

som om at det førhen har været ønske tænkning når jeg har troet der har været graviditet og troet på det
-denne gang så kroppen vil fortælle noget men tør ikke at tro

nogle der har prøvet det før eller kan forklare??

Jeg blev gravid omkring den 18 /19 jan og den 27 kunne jeg teste positv en uge før forvente. Mens ca.. jeg vidste bare jeg var gravid ... mine bryster var ømme , kunne ikke klare strålerme fra bruserne når jeg var i bad og kom var til at gå ind i noget gjorde det ondt... held og lykke

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Hej -

som de andre siger, så er det jo ret forskelligt. Jeg synes, langt de fleste beskriver ømme bryster.

Jeg plejer nu at få ømme bryster op til menses og på trods af det troede jeg, at jeg var gravid måneden før jeg faktisk blev det. Jeg testede og testede, men var altså negativ.

Det jeg prøver at sige er vel, at man sagtens kan bilde sig noget ind og at du nu ikke må blive for skuffet.

Jeg kunne altså ikke vente - da jeg endelig var gravid - med at teste til forventet mens dag, for der var jeg mere sikker end måneden før - og rigtigt nok

Held og lykke

Moms

prøver også at skrue mine foorventninger helt ned
men testet så meget, at jeg vil vente et på dage ekstra
så "hvis nu" kroppen bare er lidt forsent på den, har den en chance

hvornår testede du så

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

mamiolvi skriver:

Jeg blev gravid omkring den 18 /19 jan og den 27 kunne jeg teste positv en uge før forvente. Mens ca.. jeg vidste bare jeg var gravid ... mine bryster var ømme , kunne ikke klare strålerme fra bruserne når jeg var i bad og kom var til at gå ind i noget gjorde det ondt... held og lykke

tak tak.. skriver igen når jeg kender mit svar, så ømme er mine bryster dog ik,
super Dag, til dig

Anmeld

7. september 2011

MorDk

Da symptomerne kom havde jeg:

• tæt i næsen... ligsom når man er forkølet, men var det ikke...

• Kvalme om aften far 6.uge ca.

• Oppustet og menses smerter

• Sulten

• Humørsvingninger

Anmeld

7. september 2011

Moms

Anonym skriver:

prøver også at skrue mine foorventninger helt ned
men testet så meget, at jeg vil vente et på dage ekstra
så "hvis nu" kroppen bare er lidt forsent på den, har den en chance

hvornår testede du så

Jeg tror, jeg testede positiv en 3-4 dage før jeg regnede med, jeg skulle have menses.

Til nakkefoldsscanningen blev jeg så rykket en uge tilbage, så jeg jo i princippet først var positiv efter "forventet menses".

Men det ville give mig en cyklus på godt 14 dage og det har jeg ved gud aldrig haft.....så jeg tror ikke rigtigt på det og er ret spændt på fødselsdatoen

Moms

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Jeg tror, jeg testede positiv en 3-4 dage før jeg regnede med, jeg skulle have menses.

Til nakkefoldsscanningen blev jeg så rykket en uge tilbage, så jeg jo i princippet først var positiv efter "forventet menses".

Men det ville give mig en cyklus på godt 14 dage og det har jeg ved gud aldrig haft.....så jeg tror ikke rigtigt på det og er ret spændt på fødselsdatoen

Moms

det bliver da også vildt spændene med hensyn til det...
-men alligevel lidt forvirrende...

Anmeld

7. september 2011

elvital

Anonym skriver:

Go' morgen Dejlige mennesker...

har kun hørt at ens bryster, bliver hårde og ømme som det første tegn på graviditet..

mit spørgsmål er hvordan, og hvornår ?
er næste sikker i min sag om jeg er gravid,!
( i min underbevidsthed) 
men alligevel tør jeg næsten ikke at tror på det for det er så tidligt at det meget vel kan være min psyke, har ikke test dag endnu, "ikke" forventet mens den 12-9-2011...

hvis mens forbliver væk var min tanke teste den 16-9-2011

men krop er meget underlig denne gang, vilde mens smerter 2 dage siden, føler mig gul og blå i kroppen, mine bryster er ikke ligesom op til mens, men ømme, som når man trykker hårdt i et blåt mærke...

som om at det førhen har været ønske tænkning når jeg har troet der har været graviditet og troet på det
-denne gang så kroppen vil fortælle noget men tør ikke at tro

nogle der har prøvet det før eller kan forklare??

det var ikke planlagt dengang jeg blev gravid! Men jeg fandt hurtigt ud af at jeg var gravid alligevel... tror kun jeg var 4 uger henne, noget i den stil. For for det første så havde jeg en indre stemme der sagde "hov, noget er ikke som det plejer", og for det andet så fik ét voldsomt jag i maven. Jeg har aldrig fundet ud af hvad det jag kom af, men løb nærmest ned og købte en graviditets test... som jo så viste sig at være positiv! 

Og så gav trætheden og kæmpe brysterne jo ligesom også menning  

Anmeld

7. september 2011

Muffinmus

nope, halsbrand og stik og jag i understellet som første tegn brysterne er først komme i 6-7 uge..eller senere:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.