Gravide eller mødre... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Anonym trådstarter

Go' morgen Dejlige mennesker...

har kun hørt at ens bryster, bliver hårde og ømme som det første tegn på graviditet..

mit spørgsmål er hvordan, og hvornår ?
er næste sikker i min sag om jeg er gravid,!
( i min underbevidsthed) 
men alligevel tør jeg næsten ikke at tror på det for det er så tidligt at det meget vel kan være min psyke, har ikke test dag endnu, "ikke" forventet mens den 12-9-2011...

hvis mens forbliver væk var min tanke teste den 16-9-2011

men krop er meget underlig denne gang, vilde mens smerter 2 dage siden, føler mig gul og blå i kroppen, mine bryster er ikke ligesom op til mens, men ømme, som når man trykker hårdt i et blåt mærke...

som om at det førhen har været ønske tænkning når jeg har troet der har været graviditet og troet på det
-denne gang så kroppen vil fortælle noget men tør ikke at tro

nogle der har prøvet det før eller kan forklare??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

MorDk

Go'morgen til dig

Åhh symptomer på graviditet er slet slet slet ikke til at blive klog på skal jeg lige hilse og sige *s* Alle graviditeter er forskellige ligsom os mennesker... så det er svært at sige om de symptomer du har er symptomer på at du er gravid?!

Jeg testede positiv da jeg var gået 1 uge over tid... havde ingen symptomer før ca. 14 dage efter jeg havde testet..udover menses lign. smerter som man kan have gennem hele graviditeten...

Krydser fingre for at den er go' nok

xxx Knus fra Lisette alias MorDk

Anmeld

7. september 2011

Den lykkelige

Det jo meget forskelligt..
Men jeg havde det som dig.. testede fordi jeg mærkede de ting.. Og sørme om der ikke var to streger
Held og lykke..  fingre for at det er derfor..

Anmeld

7. september 2011

B&J

Ja der er mange forskelle tegn på man er gravid og nogle har dem slet ikke jeg havde kun så ondt i mine bryster at jeg knap kunne røre dem og tage en bh på ellers ingen ting

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Go'morgen til dig

Åhh symptomer på graviditet er slet slet slet ikke til at blive klog på skal jeg lige hilse og sige *s* Alle graviditeter er forskellige ligsom os mennesker... så det er svært at sige om de symptomer du har er symptomer på at du er gravid?!

Jeg testede positiv da jeg var gået 1 uge over tid... havde ingen symptomer før ca. 14 dage efter jeg havde testet..udover menses lign. smerter som man kan have gennem hele graviditeten...

Krydser fingre for at den er go' nok

xxx Knus fra Lisette alias MorDk

tusinde tak for svar lisette...

det har du nok helt ret i, har jo ikke prøvet det før...
-bliver bare så forvirret over, den måde min krop er på fortiden..

der er nok ikke andet end at væbne med tålmodighed,
men skriver , når jeg selv ved et svar...

Rigtig Go'dag til dig

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Det jo meget forskelligt..
Men jeg havde det som dig.. testede fordi jeg mærkede de ting.. Og sørme om der ikke var to streger
Held og lykke..  fingre for at det er derfor..

tusinde tak for hurtige svar,,,
ja kan for stå det ikke lige er til at sige,
-ikke andet for at vente...

skriver svar når jeg selv ved noget,
-men håber på det ender ligesom dig

go dag til dig

Anmeld

7. september 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har aldrig haft nogen som helst brystrelaterede symptomer, hverken før konstateret graviditet eller under selve graviditeten.

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ja der er mange forskelle tegn på man er gravid og nogle har dem slet ikke jeg havde kun så ondt i mine bryster at jeg knap kunne røre dem og tage en bh på ellers ingen ting

tak forsvaret..

må væbne mig med tålmodighed..

go dag

Anmeld

7. september 2011

Moms

Hej -

som de andre siger, så er det jo ret forskelligt. Jeg synes, langt de fleste beskriver ømme bryster.

Jeg plejer nu at få ømme bryster op til menses og på trods af det troede jeg, at jeg var gravid måneden før jeg faktisk blev det. Jeg testede og testede, men var altså negativ.

Det jeg prøver at sige er vel, at man sagtens kan bilde sig noget ind og at du nu ikke må blive for skuffet.

Jeg kunne altså ikke vente - da jeg endelig var gravid - med at teste til forventet mens dag, for der var jeg mere sikker end måneden før - og rigtigt nok

Held og lykke

Moms

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg har aldrig haft nogen som helst brystrelaterede symptomer, hverken før konstateret graviditet eller under selve graviditeten.

ok,

ja som sagt lyder ikke til, vi alle oplever det meget forskelligt

Go'dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.