Lad os give hinanden ventetidstips!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

sne190810

CSI ..

Eller en god omgang med Rejseholdet. Den danske serie. Den holder maaaaks ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Den lavede jeg faktisk i eftermiddag kl. 15 kedede jeg mig og tog en lur.. Vågnede kl. 16 og troede ikke jeg havde sovet.. og tænkte: Ej fuck det, sover igen! og vågnede så først kvart i 5. Hehe!

Det er en god deal! Sidst jeg fik kørt strimmel var jeg nemlig virkelig dårlig, fordi jeg havde haft kastet min morgenmad op og var total tom for mad-reserver imens jeg lå der

Synes faktisk jeg laver den tit, men ikke god til at indrømme det herhjemme...  Det går nok.. hehe... 

Så aftaler vi pauserne er sådan i morgen...  ja det er ikke rart når det hele ryger op igen.. Kender det for godt... og især når man ligger på en briks og faktisk har brug for noget spiseligt lige nu... 

Da jeg lå til vendingsforsøget, blev jeg virkelig sulten og skidt tilpas og skulle bare have noget at spise lige nu... Det kunne jeg ikke få lov til, da overlægen kom ind af døren og gik i gang med at vende... Så glemte jeg hurtigt hvor sulten og skidt jeg havde det, da han nærmeste vendte rundt på indvoldene i mig, sådan føltes det hvert fald... 

Anmeld

6. september 2011

Lotus86

Kan du ikke kaste dig ud i et kreativt projekt? Noget til baby?

Ellers læs nogle gode bøger, sorter babys tøj, pak tasken til hospitalet, gå nogle gode ture...

Men nyd nu tiden for dig selv, inden længe er baby her, og så er det slut.... Nooo... Juust kidding... Var selv SÅ træt af den kommentar fra folk, for NÆ, man gider da overhovedet ikke nyde ikke at være i besiddelse af det man har ventet sååå længe på, og man bliver jo bestemt ikke mindre utålmodig, hvis man bare skal sidde og 'nyde' at man ingenting har at tage sig til

Anmeld

6. september 2011

AnneBJ

Mira0911 skriver:

Kender flere der har lavet mosen og så smidt i det i fryseren, hvor længe sådan noget holder ved jeg faktisk ikke.... Jeg selv laver det ikke nu.. Først når tiden er inde til at mosen skal tilbydes... 

Ved ikke om der er svar senere i tråden.. Men 3 mdr.!

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

AnneBJ skriver:

Ved ikke om der er svar senere i tråden.. Men 3 mdr.!

Tak for svar... aner faktisk ikke om der er andre der har svaret på det.. 

Anmeld

6. september 2011

AnneBJ

Jeg brugte højgravidtiden på at færdiggøre et patchworktæppe på 110x110cm syet udelukkende i hånden. Det blev færdigt på terminsdag, og han kom 11 dage senere.

Så vaskede jeg trapper i vores opgang

Læste en krimi af Camilla Läckberg, som udkom 4 dage efter termin

Gik ture

Så VIRKELIG meget dårligt fjernsyn

Lavede kort til de kommende konfirmationer, bryllup osv., vi skulle til efter jeg havde født

Tog mange, lange bade

Baby.dk!!

Lavede Kaj&Andrea figurer af karton, til en bruger herinde fra - også ret tæt på terminen.. 

SOV!! Seriøst jeg sov virkelig, virkelig meget!

Okay; opsumering: Fjernsyn, kreative sysler, søvn og rengøring!!

Anmeld

7. september 2011

Frøken J.

Gode tips de damer! Startede med den med søvnen. Haha. Vågnede 6.30 og tænkte: "Heeeell no!" sov videre og vågnede kl. 8 og tænkte igen: "No way!" faldt i søvn igen og vågnede 9.30.. Nu kan jeg sku ikke trække den længere

Anmeld

7. september 2011

2babygirls

kitty skriver:

Jeg skrev og afleverede BA, læste til eksamen, gik til eksamen og ja.. Så fødte jeg 4 dage efter.

Jeg er dog efterfølgende blevet glad for følgende link watchseries.eu hvor der er riiiiiigtig mange serier at gå igang med, og havde jeg haft barsel inden fødsel, så var det nok der jeg havde brugt min højgravide tid

Hvordan fungere det derinde... og ser du gossip girl, og hvad afsnit er de ved derovre forhold til os???

Anmeld

7. september 2011

MortilCilas

Jeg var også mega utålmodig til sidst, og jeg gik enda 10 dage over tid. Men man SKAL nyde den sidste tid, for hold da helt ferie du kommer til at savne den mave, og alle de spark osv. der følger med.
Jeg led af rigtig mange plukveer, og måtte ikke rigtigt noget, da det kunne starte fødslen, så mit liv gik med, tøjvask, rengøring, se tv, stene pc osv af huslige ting. Jeg måtte ligge mig i seng kl 19 på grund af rygsmerter, og jeg kunne ikke sidde i sofaen ret længe.

Men jeg nød tiden, og jeg tænkte, jo længere han bliver, jo bedre er det for ham, og han er helt "færdig bagt" når han så kommer ud
Ville dog ikke sættes igang, da det er unaturligt, og den dag jeg gik i fødsel, skulle jeg have været til undersøgelse på FG.

Men nyyyyyd det, selvom det er svært, og tænk på alt det positive og fantastiske

Anmeld

7. september 2011

Rsa

Nogle af de ting jeg gjorde i min barselstid, som var på 4 uger før fødsel, var at drikke en fandens masse kaffe med veninder, shoppede alt for meget babytøj og artikler! Sov og havde gang i en masse kreative projekter - maler og laver smykker...

Så jeg fik hurtigt tiden til at gå

Når jeg kigge ri bakspejlet ville jeg ønske at jeg havde gjort grundigt rent! Og fået sat gang i nogle af alle de rydde op projekter vi har - papir og den slags.

For det er dte jeg står med nu og ikke magter eller rettere sagt, ikke gider bruge min tid på, heh

Pøj pøj med at få slået tiden  hjel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.