Lad os give hinanden ventetidstips!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Jamen! problemet med det er, at pengene til den madlavning jo er nødt til at gå af denne måneds madbudget, og det er der ikke penge til her. Men det er ellers en skide god idé!

Er du træt nok til at sove meget så? Jeg synes jeg bliver ør i hovedet, når jeg har tvunget mig selv til lur, selvom jeg ikke var træt

Og ja! spørgsmålet er, om det skal være tidlig eller sen pause. Svære overvejelser, ikke?

Ja det kan jeg godt se...  Havde jeg ikke lige tænkt over... 

Nogle dage er jeg virkelig skide træt og andre piv frisk... Jeg kan sagtens sove om eftermiddagen uden problemer inden de andre kommer hjem... Jeg bliver ikke ør i hovedet på nogen måder, men kan godt vågne om eftermiddagen og tænke, aah en time mere... 

Det er tidlig pause du skal have... Jeg holdte pause kl. 11 idag... Jeg tager din sene pause i morgen og du tager min den tidlige? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frøken J. skriver:

Oh. My. Fucking. God. Ja, undskyld mit sprog, men du godeste! Det er ikke andet end måske 1½ uge siden jeg var total freeesh på det her graviditet og tænkte: "Uha, hun må sørme gerne blive derinde til terminen MINDST", og så er det som om, at hele det forløb jeg har været gennem nu her har skubbet til mine tanker, således at jeg nu er SYGT utålmodig. Og jeg er kun 36+2!!!!!!! Jeg kan simpelthen ikke få tiden til at gå. Jeg har ikke lige det man kan kalde den vilde omgangskreds whatsoever. Jeg plager Laulund87 fra tid til anden, men hun har jo også et liv. Haha. Og dagene snegler sig afsted.. Så bager jeg lidt, rydder lidt op, gør rent, vasker tøj en gang om ugen, og tvinger mig selv til at tage en lur, så timerne kan gå. Men jeg ke-e-e-e-eeeeeder mig, og dagene går langsomt nu!

Især fordi min kæreste går i seng kl. 23 pga. job, og der går jeg bare med. Og når han så tager afsted lidt over 6 om morgenen, vågner jeg op, og så er der pludselig mange timer der skal gå fra 6-23.

Jeg ved jeg ikke er den eneste, der er utålmodig, så lad os give hinanden tips! Hvordan får i/fik i tiden til at gå hen mod fødslen?

Mit eneste tip:

Bagværk til fryseren til tiden efter fødslen.

Jeg er ik nået dertil endnu, men tror jeg ender med at se en hel del serier når jeg ikke laver lektier. Skal jo til eksamen i Dec/Jan

Jeg skal nok se en hel masse Californication  Den mest vanvittige serie længe! LOVE IT! 

Anmeld

6. september 2011

Frøken J.

Maja_4000 skriver:

Hvad med de "gamle" serier ? Gilmore Girls , Orange County .. Øh .. Kan ikke lige komme i tanke om flere :b

Orange county er en god idé! Synes bare det er sådan lidt æv, når man har set en del afsnit her og der som man ikke gider se igen Har overvejet at starte med at se Bones fra starten af..

Anmeld

6. september 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Ja det kan jeg godt se...  Havde jeg ikke lige tænkt over... 

Nogle dage er jeg virkelig skide træt og andre piv frisk... Jeg kan sagtens sove om eftermiddagen uden problemer inden de andre kommer hjem... Jeg bliver ikke ør i hovedet på nogen måder, men kan godt vågne om eftermiddagen og tænke, aah en time mere... 

Det er tidlig pause du skal have... Jeg holdte pause kl. 11 idag... Jeg tager din sene pause i morgen og du tager min den tidlige? 

Den lavede jeg faktisk i eftermiddag kl. 15 kedede jeg mig og tog en lur.. Vågnede kl. 16 og troede ikke jeg havde sovet.. og tænkte: Ej fuck det, sover igen! og vågnede så først kvart i 5. Hehe!

Det er en god deal! Sidst jeg fik kørt strimmel var jeg nemlig virkelig dårlig, fordi jeg havde haft kastet min morgenmad op og var total tom for mad-reserver imens jeg lå der

Anmeld

6. september 2011

bøgelund

Frøken J. skriver:

Oh. My. Fucking. God. Ja, undskyld mit sprog, men du godeste! Det er ikke andet end måske 1½ uge siden jeg var total freeesh på det her graviditet og tænkte: "Uha, hun må sørme gerne blive derinde til terminen MINDST", og så er det som om, at hele det forløb jeg har været gennem nu her har skubbet til mine tanker, således at jeg nu er SYGT utålmodig. Og jeg er kun 36+2!!!!!!! Jeg kan simpelthen ikke få tiden til at gå. Jeg har ikke lige det man kan kalde den vilde omgangskreds whatsoever. Jeg plager Laulund87 fra tid til anden, men hun har jo også et liv. Haha. Og dagene snegler sig afsted.. Så bager jeg lidt, rydder lidt op, gør rent, vasker tøj en gang om ugen, og tvinger mig selv til at tage en lur, så timerne kan gå. Men jeg ke-e-e-e-eeeeeder mig, og dagene går langsomt nu!

Især fordi min kæreste går i seng kl. 23 pga. job, og der går jeg bare med. Og når han så tager afsted lidt over 6 om morgenen, vågner jeg op, og så er der pludselig mange timer der skal gå fra 6-23.

Jeg ved jeg ikke er den eneste, der er utålmodig, så lad os give hinanden tips! Hvordan får i/fik i tiden til at gå hen mod fødslen?

Mit eneste tip:

så må du ringe til mig...  

øhm jeg sov bare længe.. gik en masse ture.. og hang ud med svigermutter.. hun har fri hver anden uge, da hun er nattevagt...

men ja, tiden kan være lang. men inden længe har du slet ikke tid til dig selv.. så nyd det, selvom det er direkte umuligt...

Anmeld

6. september 2011

Frøken J.

bøgelund skriver:

så må du ringe til mig...  

øhm jeg sov bare længe.. gik en masse ture.. og hang ud med svigermutter.. hun har fri hver anden uge, da hun er nattevagt...

men ja, tiden kan være lang. men inden længe har du slet ikke tid til dig selv.. så nyd det, selvom det er direkte umuligt...

Jeg laver sådan en telefonkæde, så kan tiden gå. Haha!

Kunne du godt sådan "tvinge dig selv" til at sove, selvom du egentlig ikke var søvnig?

Anmeld

6. september 2011

Kofoed.

NCIS og NCIS LA, klasse serier

Anmeld

6. september 2011

Clisolka

Satme smart timet! Haha

Kan du anbefale nogle gode serier? Jeg har indhentet alle dem jeg elsker, så jeg venter på nye afsnit Har indhentet Hellcats, Gossip Girl, Pretty Little Liars, Grey's Anatomy, Desperate Housewives.. Ak! Kender du nogle gode serier i den genre?

The O.C. Skaberen bag Gossip Girl

Uha, jeg syntes tiden gik alt for hurtig til sidst.. Jeg vaskede babytøj, gjorde hovedrengøring (hvad man nu kan), sorterede ud i mit tøj osv, gjorde puslepladsen klar osv. 

Anmeld

6. september 2011

bøgelund

Frøken J. skriver:

Jeg laver sådan en telefonkæde, så kan tiden gå. Haha!

Kunne du godt sådan "tvinge dig selv" til at sove, selvom du egentlig ikke var søvnig?

tja altså syns jeg fik sådan en naturlig træthed, ved at ligge i sengen og se fjerner.. og så var jeg generelt træt i graviditeten..

lav julepynt..  

Anmeld

6. september 2011

N&J

Frøken J. skriver:

Mit eneste tip:

uhh jeg surfede på nettet og lavede lister med alt muligt.. ved ikke hvorfor.. men det gjorde jeg.. amazon (uk) kan jeg skam også få timer til at gå med... 

Og ellers så vaskede jeg baby'ens tøj (vidste ikke hvad det blev) og sortede osv. tog ud og svømmede - helt fantastisk at føle sig vægtløs - havde dog lidt besvær med at flyde og blev konstant spurgt om jeg skulle have tvillinger, men ellers.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.