Lad os give hinanden ventetidstips!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
33 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Frøken J.

Oh. My. Fucking. God. Ja, undskyld mit sprog, men du godeste! Det er ikke andet end måske 1½ uge siden jeg var total freeesh på det her graviditet og tænkte: "Uha, hun må sørme gerne blive derinde til terminen MINDST", og så er det som om, at hele det forløb jeg har været gennem nu her har skubbet til mine tanker, således at jeg nu er SYGT utålmodig. Og jeg er kun 36+2!!!!!!! Jeg kan simpelthen ikke få tiden til at gå. Jeg har ikke lige det man kan kalde den vilde omgangskreds whatsoever. Jeg plager Laulund87 fra tid til anden, men hun har jo også et liv. Haha. Og dagene snegler sig afsted.. Så bager jeg lidt, rydder lidt op, gør rent, vasker tøj en gang om ugen, og tvinger mig selv til at tage en lur, så timerne kan gå. Men jeg ke-e-e-e-eeeeeder mig, og dagene går langsomt nu!

Især fordi min kæreste går i seng kl. 23 pga. job, og der går jeg bare med. Og når han så tager afsted lidt over 6 om morgenen, vågner jeg op, og så er der pludselig mange timer der skal gå fra 6-23.

Jeg ved jeg ikke er den eneste, der er utålmodig, så lad os give hinanden tips! Hvordan får i/fik i tiden til at gå hen mod fødslen?

Mit eneste tip:

Bagværk til fryseren til tiden efter fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Mira0911

JA, tiden kan fandmer godt gå langsom.. Jeg sover temmelig meget, for at samle kræfter til fødslen, det skal vi jo bruge masser af... 

så hænger jeg her på baby... 

Nogle tips... 

lave nogle sammenkogte retter til den første tid efter fødslen... Det er ikke fordi man har overskud til at stå og lave mad når det er... 

Lave hjemmelavet mos til guldklumpen, smides selvfølgelig i fryseren... 

Hmm... Hmm... Har jeg ikke lige en opskrift på... 

Pssst... Husk nu at rykke din pause lidt i morgen.. 

Anmeld

6. september 2011

otlitrom

Jeg skrev og afleverede BA, læste til eksamen, gik til eksamen og ja.. Så fødte jeg 4 dage efter.

Jeg er dog efterfølgende blevet glad for følgende link watchseries.eu hvor der er riiiiiigtig mange serier at gå igang med, og havde jeg haft barsel inden fødsel, så var det nok der jeg havde brugt min højgravide tid

Anmeld

6. september 2011

otlitrom

Mira0911 skriver:

JA, tiden kan fandmer godt gå langsom.. Jeg sover temmelig meget, for at samle kræfter til fødslen, det skal vi jo bruge masser af... 

Nogle tips... 

lave nogle sammenkogte retter til den første tid efter fødslen... Det er ikke fordi man har overskud til at stå og lave mad når det er... 

Er det en god idé at lave mos så tidligt? Det er vel begrænset hvor længe den slags kan holde sig i fryseren, og så vidt jeg ved får de fleste børn enten bryst eller mme efter fødslen

Anmeld

6. september 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Nogle tips... 

Jamen! problemet med det er, at pengene til den madlavning jo er nødt til at gå af denne måneds madbudget, og det er der ikke penge til her. Men det er ellers en skide god idé!

Er du træt nok til at sove meget så? Jeg synes jeg bliver ør i hovedet, når jeg har tvunget mig selv til lur, selvom jeg ikke var træt

Og ja! spørgsmålet er, om det skal være tidlig eller sen pause. Svære overvejelser, ikke?

Anmeld

6. september 2011

Frøken J.

kitty skriver:

Jeg skrev og afleverede BA, læste til eksamen, gik til eksamen og ja.. Så fødte jeg 4 dage efter.

Jeg er dog efterfølgende blevet glad for følgende link watchseries.eu hvor der er riiiiiigtig mange serier at gå igang med, og havde jeg haft barsel inden fødsel, så var det nok der jeg havde brugt min højgravide tid

Satme smart timet! Haha

Kan du anbefale nogle gode serier? Jeg har indhentet alle dem jeg elsker, så jeg venter på nye afsnit Har indhentet Hellcats, Gossip Girl, Pretty Little Liars, Grey's Anatomy, Desperate Housewives.. Ak! Kender du nogle gode serier i den genre?

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

kitty skriver:

Er det en god idé at lave mos så tidligt? Det er vel begrænset hvor længe den slags kan holde sig i fryseren, og så vidt jeg ved får de fleste børn enten bryst eller mme efter fødslen

Kender flere der har lavet mosen og så smidt i det i fryseren, hvor længe sådan noget holder ved jeg faktisk ikke.... Jeg selv laver det ikke nu.. Først når tiden er inde til at mosen skal tilbydes... 

Anmeld

6. september 2011

otlitrom

Frøken J. skriver:

Satme smart timet! Haha

Kan du anbefale nogle gode serier? Jeg har indhentet alle dem jeg elsker, så jeg venter på nye afsnit Har indhentet Hellcats, Gossip Girl, Pretty Little Liars, Grey's Anatomy, Desperate Housewives.. Ak! Kender du nogle gode serier i den genre?

Nej, desværre.. Det er ikke så meget den type tv jeg ser (endnu). Jeg er mere til Masterchef Australia, Top Model, Projekt Runway og den slags hjernedøde konkurrencer

Anmeld

6. september 2011

Frøken J.

kitty skriver:

Nej, desværre.. Det er ikke så meget den type tv jeg ser (endnu). Jeg er mere til Masterchef Australia, Top Model, Projekt Runway og den slags hjernedøde konkurrencer

Nårh ja, de to elsker jeg også. Top model og Project Runway.. Måske man skulle se lidt af sidstnævnte, men kan ikke huske hvilken sæson jeg sidst lurede

Anmeld

6. september 2011

Maja_4000

Frøken J. skriver:

Satme smart timet! Haha

Hvad med de "gamle" serier ? Gilmore Girls , Orange County .. Øh .. Kan ikke lige komme i tanke om flere :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.