Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Isabella_mor

Stort tillykke

Det må da på en måde være dejligt at finde ud af en graviditet så sent, for så skal man ikke vente særlig længe til man har baby ude i armene  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

<3

Tillykke!!

Anmeld

7. september 2011

babymus77

Stort tillykke herfra også;-) Hvor må det være stort!!

Anmeld

7. september 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg har prøve det 2 gang for det ikke skal være løgn. Dog ikke af være såååå langt henne som dig. Det er jo vildt.Vildt af du ikke har mærke nået,set nået osv.

1 gang fik jeg taget spiral i  ud i 97 fik det røde dagen efter også ingen mens/rød i 3½ mdr så til læge og var i uge 11+5 henne men da jeg var i uge 16 blev jeg spakke ned af træpper og min datter Emma Rasmussen kom til verden 11½ timer efter. 2 gang var med min stor søn der var jeg på 49 dagen og ingen mens testen hos lægen sagde negativ og på dag 52 kom det røde endelig så i men så kom det røde ikke igen næste mdr vente og vente nå men var så på 45 dagen også var jeg sgu gravid=6+3 henne da vi fandt ud af det hos lægen have ingen ting hele vejen anden mega / mere halsbrand ind normalt og tog også kun 17 kg på.

Min venindes mor vente barn nummer 3 hun viste slet ikke hun var gravid fik det rød hver mdr med et mærke hun nået maven og fik flere og flere smerte også var der bare vand i bukseren og gulv og hun løb ud på wc og 23 min efter sad hun med sin søn i armen. vildt man ikke opdager det fra uge 20 max af pgs spark og andre ting osv.Syntes jeg er vildt underligt.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.