Jeg har prøve det 2 gang for det ikke skal være løgn. Dog ikke af være såååå langt henne som dig. Det er jo vildt.Vildt af du ikke har mærke nået,set nået osv.
1 gang fik jeg taget spiral i ud i 97 fik det røde dagen efter også ingen mens/rød i 3½ mdr så til læge og var i uge 11+5 henne men da jeg var i uge 16 blev jeg spakke ned af træpper og min datter Emma Rasmussen kom til verden 11½ timer efter. 2 gang var med min stor søn der var jeg på 49 dagen og ingen mens testen hos lægen sagde negativ og på dag 52 kom det røde endelig så i men så kom det røde ikke igen næste mdr vente og vente nå men var så på 45 dagen også var jeg sgu gravid=6+3 henne da vi fandt ud af det hos lægen have ingen ting hele vejen anden mega / mere halsbrand ind normalt og tog også kun 17 kg på.
Min venindes mor vente barn nummer 3 hun viste slet ikke hun var gravid fik det rød hver mdr med et mærke hun nået maven og fik flere og flere smerte også var der bare vand i bukseren og gulv og hun løb ud på wc og 23 min efter sad hun med sin søn i armen. vildt man ikke opdager det fra uge 20 max af pgs spark og andre ting osv.Syntes jeg er vildt underligt.
Henriette
Anmeld