Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Koen.

Jamen stort tillykke, sikke et chok det må være er nysgerrig, hvordan fandt i ud af det?

Hvor er det vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

TR

Anonym skriver:

Og er meget langt henne nok ca i uge 29-34 , hvor langt siger en scanning i morgen , dette er kommet som et chok for os .....

Nogen der har prøvet dette ???

Tillykke med det - Hvordan har i det ellers & hvordan fandt i ud af det ? ..

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg troede jeg havde fået brok , nu kan jeg da godt ligge 2 og 2 sammen uden at få 21 ...

Dette barn er uskyldigt , men der er nogen ting der gør vi først kan glæde os 100 % efter scanningen i morgen..

Vi opdagede det i går...

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvorfor stille spørgsmålet bag gemt anonymitet??

Hvis du ikke tror på det burde du måske lige se Qtv : Jeg vidste ikke jeg var gravid.

Man kan faktisk godt være gravid uden at vide det/opdage det. Det er fuldstændig surrealistisk, det ved jeg. Synes jeg også selv. Men det kan ske..

syntes det er meget godt spurt , har selv tænkt tanken 10000000000000000000000000 x det sidste døgn 

Forklaringen er nok vi lever et meget stresset liv ....

Anmeld

6. september 2011

Nessie

Jamen tillykke

Håber skanningen er god, og alt er som detr skal være, så I kan nå at nyde den sidste tid af graviditeten

Anmeld

6. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Og er meget langt henne nok ca i uge 29-34 , hvor langt siger en scanning i morgen , dette er kommet som et chok for os .....

Nogen der har prøvet dette ???

Tillykke og velkommen til.

Håber da, at det er en glædelig overraskelse, selvom det unægteligt må være forbløffende at kunne være gravid SÅ længe uden at have opdaget det.

Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg kendte engang en der var..og hun var næsten 6 mdr henne før det blev opdaget.
Hun havde godt nok en mistanke, men hendes læge blev ved med at sige, at det var hun ikke.
Jeg har nu altid spekuleret over hvordan man kan være gravid uden at få informationer fra kroppen om, at der er noget der er bare en lille smule anderledes.

Håber du finder dig tilrette, og så er det altid en god ide at hilse på under "Ny på baby.dk"

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tillykke og velkommen til.

Håber da, at det er en glædelig overraskelse, selvom det unægteligt må være forbløffende at kunne være gravid SÅ længe uden at have opdaget det.

Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg kendte engang en der var..og hun var næsten 6 mdr henne før det blev opdaget.
Hun havde godt nok en mistanke, men hendes læge blev ved med at sige, at det var hun ikke.
Jeg har nu altid spekuleret over hvordan man kan være gravid uden at få informationer fra kroppen om, at der er noget der er bare en lille smule anderledes.

Håber du finder dig tilrette, og så er det altid en god ide at hilse på under "Ny på baby.dk"

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Jeg er ikke ny på Baby , bare i denne gruppe men tak .

Anmeld

6. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er ikke ny på Baby , bare i denne gruppe men tak .

Nååhh ja det fremgik jo ikke at dit oplæg.

Anmeld

6. september 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

syntes det er meget godt spurt , har selv tænkt tanken 10000000000000000000000000 x det sidste døgn 

Forklaringen er nok vi lever et meget stresset liv ....

Jah. og i benægtelse også. Altså hvis det ikke er planlagt kan man jo godt slå symptomerne hen.

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah. og i benægtelse også. Altså hvis det ikke er planlagt kan man jo godt slå symptomerne hen.

Jeg har ingen haft !!

Troede seriøst jeg havde fået brok  , men havde ikke tid til at få gjort noget ved den lige pt , men da den så begyndte at ligge sig på min blære 

Jeg ved det lyder sindsygt...... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.