Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Nitz - <3 David

Wauw sikke et chok at få.. Men jeg så også Qtv.. Og har også engang haft noget sexualundervisning på efterskolen.. hvor en jordemoder underviste os.. Og hun fortalte også om dette.. at de havde i Hjørring oplevet det et par gange.. Du skal nok bare være glad for at i opdagede det før fødslen.. for dem der fortalte om det i Qtv opdagede det først da de var midt i en fødsel.. Så de havde ingen mulighed for at forberede noget.. En læge fortalte også at hvis man ikke er obs på symptomer så mærker man dem ikke.. Man mærker ikke spark osv.. for de kan sammenlignes med luft i maven.

Krydser fingre fra scanningen.. og glæder mig til at læse om hvordan det er gået

Et hvert barn er et mirakkel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

<3

Spændt på update - håber at alting er fint

Anmeld

7. september 2011

JacobsMoar

Jeg var halvvejs i min graviditet før jeg opdagede det.. Jeg troede bare at det var min tarme der lavede "ballade" fordi jeg i forvejen har en søn på 10 måneder, der for ikke så længe siden havde ligget og trykket på dem.. - Og så vågnede jeg .. tror der er alt for meget snak om graviditet uden at vide det herinde for tiden 

Men tillykke til jer, glæder mig til at høre hvordan scanningen gik 

Anmeld

7. september 2011

Silja&Noam

Anonym skriver:

Vi kan da joke om det nu

Man kan ikke være ked af et barn , det er da umuligt 

Men jeg er da nervøs for scanningen om en time.. det er jeg da ..

Det er godt at høre nej det kan man nemlig ikke lade vær med

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Så er jeg hjemme

Jeg venter en dreng , og er i uge 25+4 

Alt så godt ud 

Anmeld

7. september 2011

Silja&Noam

Anonym skriver:

Så er jeg hjemme

Alt så godt ud 

Ihh stort tillykke hvor dejligt der er 15 uger igen, så har i i det mindste noget tid at vænne jer til det og få anskaffet alt det nødvendige hvornår må man vide hvem du er ?

Anmeld

7. september 2011

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Så er jeg hjemme

Alt så godt ud 

Tillykke med det.. Dejligt at alt så godt ud..

Håber i snart kommer jeg over chokket, så i kan begynde at glæde jer.. Hvor er det vildt at sådan nogle ting sker

Anmeld

7. september 2011

Karina1

Stort tillykke Det må føles helt vildt mærkeligt, at opdage det så sent

Mine forældre fandt også først ud af de ventede min storebror, da min mor var 6måneder henne, min oldemor, troede min mor havde fået sukkersyge, pga hendes graviditetssymptomer, de havde fået afvide de ikke kunne få børn, men har idag 3 velskabte børn

Anmeld

7. september 2011

patella

Ej kæmpe tillykke - sikke en historie! Hvor er det spændende, men det må - på trods af glæden - også være VILDT underligt for jer glæder mig også til at høre hvem du er

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Vi skal lige ha fortalt familierne det først 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.