opdatering ang gastric bypass 3mdr siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

B&J

Sara_S skriver:

Ja, hun glæder sig helt vild meget! 

Og så har jeg en anden spørgsmål... håber ikke jeg bliver for irriterende... 

Hvad er præmisserne for at man kan få sådan en operation her i Danmark?

(Min veninde skal opereres i Italien og der skal man bare, så vidt jeg har forstået, være "fed nok" og ikke fejle noget men hjertet eller div. kirtler) 

Jamen du spør bare løs

her dk skal man have en BMI på min 50 og være 25år.

da jeg kom ind i systemet, hed det en BMI på 40 og en aldersgrænse på 18år.. så jeg var heldig jeg kom lige ind i den for jeg var kun 24 men havde dog en BMI på 50, og det er fordi de har sat den op er nogle oplever at de taber sig alt alt alt for meget også ender det jo med de skal overspise istedet som ikke er meningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Kofoed.

B&J skriver:

jamen så kan du kæmpe igen bagfter også godt med en lille pause...

og ja jeg er igang med et nyt liv... og utroligt hvor meget energi jeg har forhold til før hvor jeg var ved at dø men gjorde det bare

Det skal jeg også Mål: 70 kg, pt siger vægten 116, men håber da fødsel og amning tager de først 15 kg.

Det må altså være skønt, lige pludselig kan man alt det med ungerne man vil og ikke kun lige det man kan overskue.

Anmeld

6. september 2011

2721

B&J skriver:

Mange tak hvor er du sød 

Så lidt

Anmeld

6. september 2011

B&J

Kofoed. skriver:

Det skal jeg også Mål: 70 kg, pt siger vægten 116, men håber da fødsel og amning tager de først 15 kg.

Det må altså være skønt, lige pludselig kan man alt det med ungerne man vil og ikke kun lige det man kan overskue.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for de første 15kg ryger ved babyen også de næste kommer stille og roligt..

og ja det er fedt men det fedeste er nu tøjet jeg kan bare købe tøj nu og det kunne jeg jo ikke før lige før jeg opper op og ned når jeg bare kan tage et par bukser eller trøje og oppe ned i dem uden problemer

Anmeld

6. september 2011

Janni.

Wauw, det er sq flot min ven. Keep up the good work 

Anmeld

6. september 2011

B&J

Janni. skriver:

Wauw, det er sq flot min ven. Keep up the good work 

Mange tak hvor er du bare kanon sød... og du kan tro jeg bliver ved

Anmeld

6. september 2011

Tullebobs

Godt gået - du ser så meget sundere og gladere ud

Anmeld

6. september 2011

B&J

Tullebobs skriver:

Godt gået - du ser så meget sundere og gladere ud

Det kan du tro jeg også er og mange tak

Anmeld

6. september 2011

Kofoed.

B&J skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for de første 15kg ryger ved babyen også de næste kommer stille og roligt..

og ja det er fedt men det fedeste er nu tøjet jeg kan bare købe tøj nu og det kunne jeg jo ikke før lige før jeg opper op og ned når jeg bare kan tage et par bukser eller trøje og oppe ned i dem uden problemer

Tak

Nårh ja, det bliver også lækkert. Jeg kan ikke engang finde graviditets bukser jeg kan passe længere, , kan kun forskelle mig, hvordan det generelt må være. Normalt har butikkerne lige min størrelse, men ikke højere. uhh ja, et billed med dine gammel ynglings bukser og din nye krop, som self kan være der minimum to gange, det bliver smukt, skønt og lækkert

Anmeld

6. september 2011

B&J

Kofoed. skriver:

Tak

Nårh ja, det bliver også lækkert. Jeg kan ikke engang finde graviditets bukser jeg kan passe længere, , kan kun forskelle mig, hvordan det generelt må være. Normalt har butikkerne lige min størrelse, men ikke højere. uhh ja, et billed med dine gammel ynglings bukser og din nye krop, som self kan være der minimum to gange, det bliver smukt, skønt og lækkert

Jaa nemlig sådan havde jeg det også jeg kunne jo slet ikke finde graviditets bukser, så jeg måtte i zizzi og finde bukser der var større og løsere og der fandt jeg en str 58 og efter min graviditet var jeg 56 men nu er det 50-52 og det er sååååååå fantastisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.