opdatering ang gastric bypass 3mdr siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Muhmi

B&J skriver:

jeg skulle tabe mig 15kg op til operationen men røg op på 19kg og de første 19 kg tog 5mdr med nupo motion 5gange om ugen jeg levede i de 5mdr som et helvede var sulten og sur og træt fordi jeg ikke fik det nering jeg skulle havde tæt kontant med min kostvejleder da mine kg ikke gad som jeg gad overhovede... de ville sku ikke af men det gik da også fik jeg operationen så på 3mdr har jeg tabt 18kg...

og ja ville ønske jeg bare kunne tabe selv uden den operation men har prøvet så meget og har været lægen inde i det og den eneste månede jeg også tabt på til sidst var at lave af nupo... men jeg er så glad for den og det er det bedste i hele mit liv jeg har gjord det er min nye start

Jamen så er det jo også det helt rigtige valg du har truffet!

Jeg synes det er så flot at man kan erkende sit nederlag og alligevel få gjort noget ved det... Jeg tør bare ikke den operation, men er heller ej stor nok til den.... Super flot gået af dig søde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

B&J

Muhmi skriver:

Jamen så er det jo også det helt rigtige valg du har truffet!

Jeg synes det er så flot at man kan erkende sit nederlag og alligevel få gjort noget ved det... Jeg tør bare ikke den operation, men er heller ej stor nok til den.... Super flot gået af dig søde!

Tro mig mine tanker har også være oppe og ned omkring operationen, men jeg ønsker heller ikke at dø som en kæmpe kvinde... så heller få gjord noget ved det som jeg har gjord...

og mange mange tak hvor er du bare super sød

Anmeld

8. september 2011

Muhmi

B&J skriver:

Tro mig mine tanker har også være oppe og ned omkring operationen, men jeg ønsker heller ikke at dø som en kæmpe kvinde... så heller få gjord noget ved det som jeg har gjord...

og mange mange tak hvor er du bare super sød

Kan så godt følge din tankegang Har det på samme måde.... Jeg skal bare tage mig sammen... argh......

Hehe... Tark

Anmeld

8. september 2011

B&J

Muhmi skriver:

Kan så godt følge din tankegang Har det på samme måde.... Jeg skal bare tage mig sammen... argh......

Hehe... Tark

Ja nemlig man skal være 110% klar når man skal tabe sig ellers sker der slet ingen ting

og håber så meget det også lykkes for dig en dag

Anmeld

8. september 2011

Muhmi

B&J skriver:

Ja nemlig man skal være 110% klar når man skal tabe sig ellers sker der slet ingen ting

og håber så meget det også lykkes for dig en dag

Det skal det....! Det skal det skal det skal

Men ja, hvis viljen ikke er der 110% så sker der not og en fis.... Lidt irriterende at man ikke bare kan motivere sig selv bare ved at sige det... Tror jeg bliver nød til at have et nøgenbillede af mig selv på min desctop, så kan det være jeg bliver motiveret hurtigere, da det er her jeg bruger meget af min dag haha

Anmeld

8. september 2011

B&J

Muhmi skriver:

Det skal det....! Det skal det skal det skal

Men ja, hvis viljen ikke er der 110% så sker der not og en fis.... Lidt irriterende at man ikke bare kan motivere sig selv bare ved at sige det... Tror jeg bliver nød til at have et nøgenbillede af mig selv på min desctop, så kan det være jeg bliver motiveret hurtigere, da det er her jeg bruger meget af min dag haha

hihiihih jaa så tror jeg også man bliver hurtiger klar hvis man tager et billede af sig nøgen uhh vil heller lukke øjne

men ja det burde være nok at få et spark bagi også ville man gå igang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.