opdatering ang gastric bypass 3mdr siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

B&J

Mimbi skriver:

sikken en forskel super flot 

mange mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Kofoed.

WOW. Nøj det er sket en forskel, specielt i ansigtet. Det skal nok ende godt

Er det ikke begyndt stille og roligt, at gå langsommere nu eller smider du bare stadig kilo'erne på stribe?

Glæder mig sindsygt meget til "1 år efter"-billederne, de bliver skide gode

Anmeld

6. september 2011

Guldet

Wow sikke en forandring! Super flot..

Kom endelig med opfølgende opdateringer .. det så spændende

Anmeld

6. september 2011

Sara_S

Fantastisk flot!  Stort tillykke med de flotte resultater!

Var det ikke utrolig hård i starten? Og er man ikke helt vildt dårlig de første mange dage efter operationen? Jeg spørger fordi jeg har en veninde der skal meget snart igennem samme operation... 

Anmeld

6. september 2011

B&J

Kofoed. skriver:

WOW. Nøj det er sket en forskel, specielt i ansigtet. Det skal nok ende godt

Er det ikke begyndt stille og roligt, at gå langsommere nu eller smider du bare stadig kilo'erne på stribe?

Glæder mig sindsygt meget til "1 år efter"-billederne, de bliver skide gode

Lige for tiden taber jeg mig ca 5kg pr måned. så jeg det går faktisk stærkt syntes jeg men med tiden falder det jo også men det er helt igennem fantastisk og ja der er kæme forskeld i ansigtet, og du kan tro jeg glæder mig også rigtig meget til mit års billede

Anmeld

6. september 2011

B&J

Mor- til pige skriver:

Wow sikke en forandring! Super flot..

Kom endelig med opfølgende opdateringer .. det så spændende

mange tak det skal jeg gøre

Anmeld

6. september 2011

B&J

Sara_S skriver:

Fantastisk flot!  Stort tillykke med de flotte resultater!

Var det ikke utrolig hård i starten? Og er man ikke helt vildt dårlig de første mange dage efter operationen? Jeg spørger fordi jeg har en veninde der skal meget snart igennem samme operation... 

Mange tak hvor er du bare super sød..

og nej det var faktisk ikke så slemt de 3 første dage gjorde møg hammer ondt.. men ellers havde jeg det super godt, og startede bare stille og roligt spis langsomt og ikke for store mængder jamen så gøre det på skinder...

jeg håber hun glæder sig så meget det er virkelig det største og det bedste jeg har gjordt for mig selv og en fantastisk ny start på livet

Anmeld

6. september 2011

Kofoed.

B&J skriver:

Lige for tiden taber jeg mig ca 5kg pr måned. så jeg det går faktisk stærkt syntes jeg men med tiden falder det jo også men det er helt igennem fantastisk og ja der er kæme forskeld i ansigtet, og du kan tro jeg glæder mig også rigtig meget til mit års billede

Det jo det

Men skønt, at du også oplever den øgede energimængde, det må være enormt livsbekræftede (er selv en stor pige, der ønsker at ændre livsstil, men pt er graviditet og rygestop lidt en hindring for det).

Anmeld

6. september 2011

B&J

Kofoed. skriver:

Det jo det

Men skønt, at du også oplever den øgede energimængde, det må være enormt livsbekræftede (er selv en stor pige, der ønsker at ændre livsstil, men pt er graviditet og rygestop lidt en hindring for det).

jamen så kan du kæmpe igen bagfter også godt med en lille pause...

og ja jeg er igang med et nyt liv... og utroligt hvor meget energi jeg har forhold til før hvor jeg var ved at dø men gjorde det bare

Anmeld

6. september 2011

Sara_S

B&J skriver:

Mange tak hvor er du bare super sød..

og nej det var faktisk ikke så slemt de 3 første dage gjorde møg hammer ondt.. men ellers havde jeg det super godt, og startede bare stille og roligt spis langsomt og ikke for store mængder jamen så gøre det på skinder...

jeg håber hun glæder sig så meget det er virkelig det største og det bedste jeg har gjordt for mig selv og en fantastisk ny start på livet

Ja, hun glæder sig helt vild meget! 

Og så har jeg en anden spørgsmål... håber ikke jeg bliver for irriterende... 

Hvad er præmisserne for at man kan få sådan en operation her i Danmark?

(Min veninde skal opereres i Italien og der skal man bare, så vidt jeg har forstået, være "fed nok" og ikke fejle noget men hjertet eller div. kirtler) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.