Helle30!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2009

Juniors mor

Held og lykke med i morgen - og masser af tanker herfra. Tænk, i morgen ved denne tid, er i en familie på 4 - skønt!!
Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

Lise

IIIIHHH, så spændende Helle

Ønsker dig bare tusinde gange held og lykke med morgendagens begivenheder, og så glæder jeg mig endnu mere til at høre om det og se billeder af den lille prinsesse.

Stort kram

Anmeld

21. januar 2009

Rasmine

Arj, Helle...
Tiden flyver!!!
Èn eller anden: BIB mig lige i morgen, når juli har fået Helle-baby!!!

Pøj pøj, Helle.
Stoooort kraaaaam (citat: Teletubbies)

Anmeld

21. januar 2009

ka li ja

held og lykke med i morgen sødeste helle pigen
det blir så stort!
glæder mig super meget til at hører hvordan det hele er gået.
kæmpe knuser fra mig

Anmeld

21. januar 2009

Helle30

Tak for jeres hilsener allesammen. Hvor er I bare super søde.
Jo, det er faktisk mærkeligt sådan at have tid på, hvornår man bliver forælder.
Vi har ikke lagt os helt fast på et navn endnu, men vi har nogle stykker, vi er enige om, vi godt kan lide.
Jeg lover, I skal blive nogle af de første, der får besked om, hvordan det er gået. Jeg har allerede lavet en aftale med Susan om at formidle en besked videre til jer. Jeg er nemlig ikke sikker på, jeg har adgang til internet fra barselsgangen.

Til jer allesammen fra Helle, som faktisk er klar til i morgen og snart vil gå i seng.

Anmeld

21. januar 2009

Astrid P

Hvor er det vildt! I morgen er du mor til 2...

Rigtig god fornøjelse, håber det bliver en god oplevelse!

- Astrid

Anmeld

21. januar 2009

Tynen

Held og lykke, Helle!!
Glæder mig virkelig til at høre om det hele (Og ikke mindst se billeder) når I engang er kommet hjem

Anmeld

22. januar 2009

Joan ( Smallie )

Held og lykke Helle håber alt går som det skal og du hurtig kan komme hjem igen med lillepigen.

Joan

Anmeld

22. januar 2009

Grynt

vil også lige sende mine held-og-lykke-ønskninger i din retning. Jeg håber det bliver en fantastisk oplevelse. Glæder mig til at se billeder af en lille ny prinsesse.

pøj pøj, good luck, break a leg osv osv

Tina

Anmeld

22. januar 2009

Helle30

Nå, off we go... Manden er kørt for at aflevere Sofie hos mine foreller, og jeg sidder bare og venter - spændt. Vi skal være på fg. om en halv time, så der er god tid (5 min. kørsel til sygehuset).

Kan I nu passe godt på hinanden og baby.dk. Jeg sender en besked, så snart jeg magter det.

Knus fra Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.