Helle30!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. januar 2009

Ny mor

Hej Helle

Har du vænnet dig til tanken om ks? Hvad gør i med Sofie i de dage?

Husk kamera på operationsstuen og få taget masser af billeder - det går så hurtigt, så det er guld værd at kunne gennemgå det hele i billeder 100 gange bagefter!

Kh Birgitte (så misundelig på alt det spændende du har i vente )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

Ny mor

Held & lykke i morgen i alle fald!!!
Kh Birgitte

Anmeld

21. januar 2009

Helle30

Hej Birgitte.
Ja, jeg har vænnet mig til tanken. Det skal nu nok blive fint nok, selvom det nok betyder, at jeg bliver lidt mindre mobil en tid pga. såret/arret.
Til gengæld har jeg jo så den fordel, at der ikke er så meget at diskutere mht. hvornår jeg skal kunne klare alt muligt fysisk. Der står meget tydeligt i folderen, at jeg ikke bør løfte noget tungere end baby+lift i ca. 6 uger.
Og jeg skal nok sørge for at holde min mund, hvis jeg alligevel føler, at det kan jeg godt efter 4 uger. Denne gang må alle andre sgu servicere hinanden.
Sofie skal være hos mine foreller i morgen. Vi aner jo ikke, hvad tid jeg rent faktisk kommer under kniven - blot at vi skal møde 7.30, og hvis jeg kan komme til at opholde mig 4 timer på fg. i forbindelse med et vendingsforsøg af bebsen, så tager det vel snildt nogle døgn for sådan en operation som et ks... Aj, hvis hun er hos mine foreller, behøver Niels jo ikke hente hende til en bestemt tid, men hun skal da med ham hjem om natten og så er det planen, at hun skal i alm dp fredag. Jeg aner jo ikke, hvor længe jeg wskal være indlagt. Det er vel også op til mig selv, og hvordan jeg har det. Det er jo ikke fordi, jeg skal hjem og grave have eller i biografen, men jeg får klaus bare ved tanken om at sidde i ét rum på 2. sal og ikke have muliighed for andet. Men nu må vi se.
Kameraet skal vi nok huske. Det ligger i bilen allerede.
Ja, jeg glæder mig meget nu. Jeg glæder mig også meget til at slippe for den mave. For hver dag der går, bliver alting bare mere og mere besværligt. Jeg taber alt på gulvet, og ellers er Sofie nok så venlig at smide lidt til mig dernede. Alt foregår i sneglefart - er tungt, varmt, trættende osv. Men bedst af alt bliver nu at se den lille nye prinsesse, være sammen med hende og lære hende at kende. Det bliver stort.

- Helle

Anmeld

21. januar 2009

Loggidut

når jeg dig ikke inden i morgen...så rigtig mange gange pøj pøj med det.

har du husket at pakker fladjernet og hårnålene...husk du skal ligge der og være LEX!

Anmeld

21. januar 2009

birgittemarie

Gud-fri-mig-vel-Helle!!
Det-havde-mor-her-slet-ikke-opfattet---at-du-stod-og-skulle-til-KS-lige-nu!!
Nøjs-hvor-bliver-det-spændende!!

Tusind-krammere-og-held-og-lykke-og-god-tur-på-sygehuset

Jeg-glææææder-mig-til-at-se-den-lille-nye-perle.

Knus-fra-Birgitte-som-her-alligevel-måtte-trodse-min-afvisning-af-tastaturet-og-sende-en-skrivelse-i-din-retning-

Anmeld

21. januar 2009

linemus

1000 held og lykker med imorgen, Helle. Det er mærkeligt at vide, at imorgen er du atter mor til en lille babypige, synes du ikke? Og samtidig rigtig dejligt. Jeg håber, du kommer tidligt til, så du ikke skal vente fastende hele dagen. Og så glæder jeg mig til at se billeder, når du er vel hjemme igen

Knus Line

Anmeld

21. januar 2009

Tut

Ih Helle, hvor er det spændende med KS i morgen.

Er det ikke underligt at vide at i morgen der kommer hun?

Hvad skal hun forresten hedde?

Knus Mette - der glæder sig til at høre om lillesøsters ankomst

Anmeld

21. januar 2009

BellaT

Held og lykke imorgen, Helle. Glæder mig til at se og læse om den lille ny.
Det er slet ikke sikkert at du er så umobil bagefter som du frygter.
Det med klaus på sygehuset forstår jeg udemærket. Men måske du kan nøjes med et par døgn der.
Uhh, er SÅ jaloux på den stemning og følelse der må herske hos jer nu.

Knus og tanker til dig.

Anmeld

21. januar 2009

Kaufie

Held og lykke i morgen - og gad vide om I kan få lidt søvn i nat. Der bliver jo sikkert brug for det - men for pokker da det må være spændende..... Og måske lidt nervøsitet??

Håber I er hurtigt hjemme igen - så vi kan få biller af den bette ny...

Anmeld

21. januar 2009

Lulle25

Held og lykke i morgen, hvor bliver det spændende, ihh hvor jeg glæder mig til at se en lille ny bebs, så husk at sætte billeder ind, når du ha overskuddet til det
pøj pøj Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.