Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tullebukser : Alle sammen nye
Billede 1) str 68/74 - 100 pp SOLGT
Billede 2) str 68/74 - 75 pp
Billede 3) str 74/80 - 100 pp - SOLGT
Billede 4) str 50/56 - Højre 60 pp - venstre 85 pp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
13~12~09 skriver: Laver du ikke i større størrelser? Evt. 92/98?
Laver du ikke i større størrelser? Evt. 92/98?
jeps det kan jeg sagtens dog ikke abestfo , da jeg ikke har mere
bullerbassen skriver: jeps det kan jeg sagtens dog ikke abestfo , da jeg ikke har mere
13~12~09 skriver: Øv, det var ærgeligt! Men har du mulighed for at ligge nogle billeder ind af noget farverigt stof til drenge? Hvis altså du har andet? Og hvad skal de koste i str. 92/98?
Øv, det var ærgeligt! Men har du mulighed for at ligge nogle billeder ind af noget farverigt stof til drenge? Hvis altså du har andet? Og hvad skal de koste i str. 92/98?
Der ligger lidt billeder i mine album ellers i denne tråd ...
https://www.baby.dk/debat/125025pi1/toej--drenge/tulle--posebukser--nye--se-stof-muligheder.aspx
Har ikke super meget hjemme , ved ikke om der er nået specialt du søger for så kan jeg evt finde det.
Bukser str 92/ 98 koster 125 pp
Puhhhaaa det krippler i mine finger
Er helt vild med stoffet hvor der er tog på - min søn er helt vilde med tog, og faktisk også elefanter..
Jeg må lige vende det med maden, før jeg bestiller...
nilletøz skriver: Puhhhaaa det krippler i mine finger Er helt vild med stoffet hvor der er tog på - min søn er helt vilde med tog, og faktisk også elefanter.. Jeg må lige vende det med maden, før jeg bestiller...
Det er også SÅ FEDT - er lige kommet hjem fra USA ....
Du vender bare tilbage du ved hvor jeg er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128