Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bullerbassen skriver: Hej Ved ikke hvilken farve man kan få i ens farvet velour men vil gerne undersøge det nærmere. Hvis det har interesse. De ville kostet 125 kr stk , så ved ikke om de er for dyrt for dig.
Hej
Ved ikke hvilken farve man kan få i ens farvet velour men vil gerne undersøge det nærmere. Hvis det har interesse.
De ville kostet 125 kr stk , så ved ikke om de er for dyrt for dig.
tænker lige over det. Men hvis du falder over nogle ens farver må du meget gerne sige til.
tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
moars skriver: tænker lige over det. Men hvis du falder over nogle ens farver må du meget gerne sige til. tak
Ved der findes ens farvet stof ved bare ikke lige hvilken farver.
Har ikke stof på lageret , da jeg kun køber ved bestilling
bullerbassen skriver: Ved der findes ens farvet stof ved bare ikke lige hvilken farver. Har ikke stof på lageret , da jeg kun køber ved bestilling
ok tak for hurtige svar. Vender lige tilbage hvis det er
Pernille08 skriver: Jeg er meget intresseret i at bestille et par . Hvis du kan skaffe begge stoffer så vil jeg gerne købe to par . 1 i hver .
Jeg er meget intresseret i at bestille et par . Hvis du kan skaffe begge stoffer så vil jeg gerne købe to par . 1 i hver .
hej igen
Så har jeg stof til et par af hver slags
bullerbassen skriver: H hej igen Så har jeg stof til et par af hver slags
H
Pernille08 skriver: Ih hvor super lækkert du er da bare fantastisk Send mig en pb med de forskellige ting . Så får du da penge når du ønsker
Ih hvor super lækkert du er da bare fantastisk Send mig en pb med de forskellige ting . Så får du da penge når du ønsker
Hej hej
Det var da så lidt har sendt dig en PB
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128