Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej sikke nogle søde bukser hvad ville det koste for to stk i str 74 ? og er det muligt at få lavet det samme som der er i livet på bukserne også i bunden?
Bomuldsstof
Denisep skriver: Hej sikke nogle søde bukser hvad ville det koste for to stk i str 74 ? og er det muligt at få lavet det samme som der er i livet på bukserne også i bunden?
JERSEY stof
bullerbassen skriver: Hejsa Mange tak - ja kan sagtens lave dem med ribkant i benene også som du ser på sidste billedeDer er en str som hedder 68/74 ( 74 ) til 85 pp 74/80 ( 80 ) til 100 pp
Hejsa Mange tak - ja kan sagtens lave dem med ribkant i benene også som du ser på sidste billedeDer er en str som hedder 68/74 ( 74 ) til 85 pp 74/80 ( 80 ) til 100 pp
uh det svært, fordi hun har meget lange ben og kan sagens passe 74 i længden, men ikke i livet, hun er også kun 5 mdr, så str 80 ville nok os være rigtig gode i længden men alt for store i livet, er det store eller små str, eller bare ganske normale ?
Denisep skriver: uh det svært, fordi hun har meget lange ben og kan sagens passe 74 i længden, men ikke i livet, hun er også kun 5 mdr, så str 80 ville nok os være rigtig gode i længden men alt for store i livet, er det store eller små str, eller bare ganske normale ?
bullerbassen skriver: Den str der hedder 68/74 vil jeg sige passer til str 74 Benlængde er ca 22 cm og tajlen kan jeg bare lave efter mål , hvis du måler hende.Nummer str er ca 3-4 cm længere
Den str der hedder 68/74 vil jeg sige passer til str 74 Benlængde er ca 22 cm og tajlen kan jeg bare lave efter mål , hvis du måler hende.Nummer str er ca 3-4 cm længere
ok super så vil jeg lige få målt hende i morgen eller dagen efter., og så vender jeg tilbage
Denisep skriver: ok super så vil jeg lige få målt hende i morgen eller dagen efter., og så vender jeg tilbage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128