hjælp til madplan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

camilla_agermose

Hjemme ved os har vi mange kogebøger, bl.a. en der hedder nem slankemad, der skal vi faktisk have mad fra i dag, det er super nemt og det smager fantastisk. i aften er det omelet.

Vores madplan i den her uge ser således ud:

Mandag: Spansk omelet med salatsalsa

Tirsdag: (gæster) Okse Culotte og avocadosalat med paprikamandler og pink grape

Onsdag: rester

torsdag: brocolli salat og kyllingefilet.

Fredag: kyllingesalat med Chili og lime

Lørdag: Falsk Couscous af blomkål og mandler (det bedste jeg ved).

Søndag: (gæster) - ikke fundet ud af hvad der skal spises endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Madam Blå

Malou&Anders skriver:

det kan han heller ikke li han er ikke så nem at gøre tildfreds med så sundt mad og det irritere mig noget så grænseløs da han siger han så gerne vil tabe sig .. 

Så de skal faktisk være rå? Så synes jeg den er svær.. Han må lære sig at spise dem selvom han til at starte med ikke kan lide dem. Ikke umiddelbart komme på andet end ting med salat til, eller pitebrød, tortillas og sådan noget..

Man siger, at det tager min. 20 forsøg på at spise fx en oliven, før man kan lide den. Måske det kan hjælpe ham?

Anmeld

5. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Madam Blå skriver:

Så de skal faktisk være rå? Så synes jeg den er svær.. Han må lære sig at spise dem selvom han til at starte med ikke kan lide dem. Ikke umiddelbart komme på andet end ting med salat til, eller pitebrød, tortillas og sådan noget..

Man siger, at det tager min. 20 forsøg på at spise fx en oliven, før man kan lide den. Måske det kan hjælpe ham?

jeg synes nemlig os den er svær og jeg vil jo ligesom gerne have noget andet sundt mad.. tror os bare jeg laver det også man han jo lade være med og spise det så får han bare ikke noget mad.. selvom jeg jo gerne vil hjælpe ham med at tabe sig.. 

Anmeld

5. september 2011

Sukkerblomst

camilla_agermose skriver:

Hjemme ved os har vi mange kogebøger, bl.a. en der hedder nem slankemad, der skal vi faktisk have mad fra i dag, det er super nemt og det smager fantastisk. i aften er det omelet.

Vores madplan i den her uge ser således ud:

Mandag: Spansk omelet med salatsalsa

Tirsdag: (gæster) Okse Culotte og avocadosalat med paprikamandler og pink grape

Onsdag: rester

torsdag: brocolli salat og kyllingefilet.

Fredag: kyllingesalat med Chili og lime

Lørdag: Falsk Couscous af blomkål og mandler (det bedste jeg ved).

Søndag: (gæster) - ikke fundet ud af hvad der skal spises endnu.

Hvordan laver du det der med blomkål og mandler ??

Anmeld

5. september 2011

Madam Blå

Malou&Anders skriver:

jeg synes nemlig os den er svær og jeg vil jo ligesom gerne have noget andet sundt mad.. tror os bare jeg laver det også man han jo lade være med og spise det så får han bare ikke noget mad.. selvom jeg jo gerne vil hjælpe ham med at tabe sig.. 

Synes også du skal lave det - om ikke andet så til dig selv. Så må han prøve at smage på det. Hvem ved, måske han bare synes bagte rodfrugter er sagen lige pludselig Ellers må i bare have en ordentlig omgang salat til

Anmeld

5. september 2011

Tropez

Malou&Anders skriver:

nogen der har forslag til en sund madplan hvor der ikke må indholde kogte grønsager?? da min forlovede ikke kan li det. Men vil gerne spise sundt.. 

prøv denne hjemmeside madopskrifter.nu den er super god og har stort set alt hvad hjertet kunne ønske 

Anmeld

5. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Madam Blå skriver:

Synes også du skal lave det - om ikke andet så til dig selv. Så må han prøve at smage på det. Hvem ved, måske han bare synes bagte rodfrugter er sagen lige pludselig Ellers må i bare have en ordentlig omgang salat til

tror bare der er meget han siger han ikke kan li da han har været sammen med en som ikke har kunne lave mad.. 

men det kan jeg jo også plejer det som regl og smage bedre hehe :p men tror os bare jeg begynder og lave det mad jeg kan li 

Anmeld

5. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Tropez skriver:

prøv denne hjemmeside madopskrifter.nu den er super god og har stort set alt hvad hjertet kunne ønske 

taak det vil jeg så prøve

Anmeld

5. september 2011

Madam Blå

Malou&Anders skriver:

tror bare der er meget han siger han ikke kan li da han har været sammen med en som ikke har kunne lave mad.. 

men det kan jeg jo også plejer det som regl og smage bedre hehe :p men tror os bare jeg begynder og lave det mad jeg kan li 

Haha! Ja, det kan der jo være noget om. Så må du i gang og vise at du er hammer god i køkkenet Og hvis han ikke er tilfreds, så må han selv ud til gryderne

Anmeld

5. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Madam Blå skriver:

Haha! Ja, det kan der jo være noget om. Så må du i gang og vise at du er hammer god i køkkenet Og hvis han ikke er tilfreds, så må han selv ud til gryderne

hehe ja men han ved nu godt jeg kan finde ud af det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.