............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja, har du testet??? 

Mmm... Se svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

Hvor langt er du da henne nu?

Tænker nemlig, at HVIS jeg er gravid, så kan jeg jo sådan set godt spise sundere og tabe mig, bare jeg får mad og næring nok til baby..... Der er vel ingen lov om at man ikke må tabe sig, så længe man spiser hensigtsmæssigt.....?

Jeg er 18+3 henne i dag.

Jeg spiser såmænd også nogenlunde fornuftigt, men får altså er flip med fx chokolade ind imellem og det er vist meget godt med til at jeg ikke taber mig, men jeg tager så heller ikke rigtigt på. Har kun taget omkring et halvt kilo på siden jeg blev gravid

Anmeld

6. september 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

Ja det har jeg.....

Kroppen snyder mig IGEN! Ingen grund til bekymring, men blev faktisk lidt skuffet over der kun viste sig én streg, selvom jeg egentlig ville være tilfreds med én.... Meget underlig følelse....

Men tak fordi i spurgte

Det være dejligt med en afklaring.

Trods den lettere skuffende følelse, må det vel alligevel være en form for lettelse
Forstår dog godt den skuffende følelse, selvom du havde været tilfreds med en streg 

Jeg kan sagtens mærke at min krop ikke har kommet sig helt efter første fødsel, så havde vi helt selv kunnet bestemme havde vi nu nok ventet et års tid med at lave nummer to. Men sådan skulle det ikke være og abort var kun lige oppe og vende den dag vi fandt ud af at jeg er gravid igen, men det blev hurtigt slået i jorden.

Anmeld

6. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ja det har jeg.....

Kroppen snyder mig IGEN! Ingen grund til bekymring, men blev faktisk lidt skuffet over der kun viste sig én streg, selvom jeg egentlig ville være tilfreds med én.... Meget underlig følelse....

Men tak fordi i spurgte

Så må i jo bare lade være med at beskytte jer fremover også. Så skal det nok komme inden længe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.