Anonym skriver:
Nu spørger jeg lige ind til det:-)
Men, hvordan har din mens været efter fødslen, HAR den været der???
Og har i brugt beskyttelse som man jo skal eller smuttede den???
Og så vil jeg tilføje en ting:-)
RIGTIGT mange kvinder får graviditetsfornemmelser en en fødsel når cyklus kommer i gang igen, det kan give små kvalme, stik og jag og mens lign smerter, især hvis det er omkring æl tidspunktet, ømme bryster osv.
Bare lige end info hvis det kan trøste dig. ¤ mdr efter den sidste var født var jeg sikker på jeg var gravid, havde alle tegnene, men nej, det var min krop der drillede og især ved ÆL, der var det helt tosset med tegn fandt jeg ud af.
Jeg har IKKE haft min mens endnu.... Men ja, jeg får også mange tegn, når min ÆL er der... Der er dog en uge til at det burde (Læs: Burde=WHO KNOWS???) være ÆLs-tid....
Smutter og smutter, vi brugte ikke noget og tænkte heller ikke over det, for bliver jeg gravid, ja... Så er det jo sådan det skal være... Jeg vil nemlig gerne undgå spiral, fordi jeg gerne vil have flere børn og har hørt den kan ridse livmoderhalsen, så det bliver sværre.... P-piller er udelukket fordi jeg er overvægtig og over 25.... Og kondomer får jeg svamp af... Tadaaa, et rigtigt beskyttelsesproblem.... 
Men har bare, øget tissetrang, ømme bryster (mere ømme end de plejer, fordi jeg ammer), mensagtige smerter og morgenkvalme.... Så det virker sådan.... Hmmm... Ja lidt som om der er noget i gære... Har nemlig ikke haft det sådan her, siden sidst og der var der jo gevinst