............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Det ville jeg også selv... Men der nogle ting jeg skal til næste år som ikke er så smart at være højgravid til..... Men hvis jeg er, så ville jeg ikke tøve et sekund med at beholde det....

Jeg er så sikker på at det bliver elsket... Og jeg bliver en af dem der hepper på dig under graviditeten... Men først test, så bekymringer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

SussieThyssen

ønskebarn74 skriver:

Jeg er så sikker på at det bliver elsket... Og jeg bliver en af dem der hepper på dig under graviditeten... Men først test, så bekymringer...

Eller glæder

TEST!

LOOOOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. september 2011

ønskebørn74

SussieThyssen skriver:

Eller glæder

TEST!

LOOOOL

Kærligst
Sussie

Totalt enig!!!!

Anmeld

5. september 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

Jeg tror jeg er gravid......

Ikke så smart når det er 5 mdr. siden jeg sidst fødte...... Har pænt mange symptomer, men tør ikke købe en test..... Ihhh...

Hehe... kender godt følelsen...

Havde lidt svært ved at sige til kæresten: tror sgu der er bonus igen.
Jeg blev gravid igen da Silas var 4 måneder gammel, fandt ud af det tre dage efter han var blevet døbt (der var han 5 måneder) 

Ikke lige så smart, men vi GLÆDER os. Skal til MD om 14 dage og forhåbentligt hører om det er en lillesøster eller en lillebror vi venter os

Der bliver godt 13 måneder i mellem dem, hvis jeg holder terminen 

Men ja: TEST TEST TEST... du får ikke ro før  

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

SilasMor skriver:

Hehe... kender godt følelsen...

Havde lidt svært ved at sige til kæresten: tror sgu der er bonus igen.
Jeg blev gravid igen da Silas var 4 måneder gammel, fandt ud af det tre dage efter han var blevet døbt (der var han 5 måneder) 

Ikke lige så smart, men vi GLÆDER os. Skal til MD om 14 dage og forhåbentligt hører om det er en lillesøster eller en lillebror vi venter os

Der bliver godt 13 måneder i mellem dem, hvis jeg holder terminen 

Men ja: TEST TEST TEST... du får ikke ro før  

Jep der kommer også til at være 13 mdr. imellem hvis jeg er gravid....  Men må sku indrømme at jeg er lidt bange for det, for er stadig mærket efter sidste graviditet og ville gerne have smidt nogle kiloer inden den næste kom..... Køber en test imorgen

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

DU er bare den sødeste!!

Kender ingen der kan være så glad på andre folks vejne, selvom det er så svært for dig at blive gravid! Hold op hvor du fortjener ALT god karma og at den lille spirre snart er der til jer!! 

Du er sku en vidunderlig tøs!

Og tak fordi du vil heppe... Vil også heppe på dig!

Anmeld

5. september 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

Jep der kommer også til at være 13 mdr. imellem hvis jeg er gravid....  Men må sku indrømme at jeg er lidt bange for det, for er stadig mærket efter sidste graviditet og ville gerne have smidt nogle kiloer inden den næste kom..... Køber en test imorgen

Jeg havde det på samme måde. Har stadig bækken-smerter og sådan fra sidste graviditet, men det tager jeg med.

Det værste var at jeg MEGET gerne ville have tabt mig inden vi skulle have nummer to, meeeeen..... sådan blev det ikke

Nu må jeg bare vente nogle måneder inden jeg rigtig kan gå i gang med vægttabet

Anmeld

5. september 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

DU er bare den sødeste!!

Kender ingen der kan være så glad på andre folks vejne, selvom det er så svært for dig at blive gravid! Hold op hvor du fortjener ALT god karma og at den lille spirre snart er der til jer!! 

Du er sku en vidunderlig tøs!

Og tak fordi du vil heppe... Vil også heppe på dig!

1000 tak søde...  Der er jo mulighed for det, jeg ruger jo to perfekte æg lige nu...

Og jeg har da ikke altid overskudet til glæde, men det er jo ikke alle gravides skyld at jeg ikke kan få børn naturligt... Jeg kan skam også være missundelig... Men jeg synes det er vigtigt at give andre lov til at elske deres små spirer og give en god respons... Det er jo de smukkeste stunder i ens liv... Og det er en ære når folk deler det med en...

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde...  Der er jo mulighed for det, jeg ruger jo to perfekte æg lige nu...

Og jeg har da ikke altid overskudet til glæde, men det er jo ikke alle gravides skyld at jeg ikke kan få børn naturligt... Jeg kan skam også være missundelig... Men jeg synes det er vigtigt at give andre lov til at elske deres små spirer og give en god respons... Det er jo de smukkeste stunder i ens liv... Og det er en ære når folk deler det med en...

For at det blir til enten én eller TO smukke babyer til dig!! I fortjener det rigtig meget!!

Og ja, jeg ved nemlig at da vi havde problemer og troede der var noget galt med én af os, fordi der ikke skete noget i over et år, der var jeg meget jaloux på alle de gravide maver jeg så rundt omkring mig... Men da jeg begyndte at være glad på deres vejne, så vupti, så var den der

Men jeg synes bare du er så overskudsagtig når du sådan svarer på et indlæg som åbenbart kunne misforståes som at jeg ikke ville beholde den hvis den er der.... MEN det vil jeg.... Der er ingen babyer der er uønskede her!

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

SilasMor skriver:

Jeg havde det på samme måde. Har stadig bækken-smerter og sådan fra sidste graviditet, men det tager jeg med.

Det værste var at jeg MEGET gerne ville have tabt mig inden vi skulle have nummer to, meeeeen..... sådan blev det ikke

Nu må jeg bare vente nogle måneder inden jeg rigtig kan gå i gang med vægttabet

Hvor langt er du da henne nu?

Tænker nemlig, at HVIS jeg er gravid, så kan jeg jo sådan set godt spise sundere og tabe mig, bare jeg får mad og næring nok til baby..... Der er vel ingen lov om at man ikke må tabe sig, så længe man spiser hensigtsmæssigt.....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.