Hvordan er Jeres børn's reaktion med lillebror/søster's ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Mira0911

norenberg skriver:

vores den store på 5 år har på 8 mdr fået to brødre...og hun er til tider gået helt i baby stadie igen...plager om sut og vil også have ble på...sp siger det er en helt normal reaktion...og den store af drengene (16 mdr) leger virkelig storebror lige nu som skal passe på lillebror (8 mdr)...giver ham kys og kram...og sutten ved gråd....og hjælper gerne med sutflaske...sjovt at se de to drenge sammen og lillebror sætter bare i et stort grin af det hele...

Den der med sutten og babysprog frygter jeg også kommer ved Julie... Vi er i fuld sving med at vende hende helt af med sutten inden lillesøster kommer... Hun bruger faktisk kun sutten om natten nu... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

NinaNymannMadsen

vi har jo lige ordnet Astas værelse og derfor fortalt hende at nu skal hun sove i den store seng fordi lillesøster skal sove i tremmesengen (hvilket hun ikke skal det første stykke tid)

asta fortæller så os hele tiden at "monesøser" skal sove i tremmesengen.

ja monesøser er hendes måde at sige lillesøster på

det er heller ikk baby der ligger i min mave det er monesøser.

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

vi har jo lige ordnet Astas værelse og derfor fortalt hende at nu skal hun sove i den store seng fordi lillesøster skal sove i tremmesengen (hvilket hun ikke skal det første stykke tid)

asta fortæller så os hele tiden at "monesøser" skal sove i tremmesengen.

ja monesøser er hendes måde at sige lillesøster på

det er heller ikk baby der ligger i min mave det er monesøser.

Hvor er hun sød...  Her hedder det "bebe"... Lillesøster er lige langt nok for Julie at sige... 

Anmeld

6. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Hvor er hun sød...  Her hedder det "bebe"... Lillesøster er lige langt nok for Julie at sige... 

det skal nok komme jo. alting til sin tid.

det er nemlig rigtig sødt.

her den anden aften sagde hun:
monesøser mor mave.
jeg sagde så: ja lillesøster er i mors mave.
så kom det fra hende: monesøser, Asta mave
mig: grinede lidt og sagde så nej lillesøster er ikke i Astas mave, hun er i mors mave og kommer snart ud og leger.

det er så dejligt med sådan nogen små kommentare i løbet af dagen, hun glæder sig hvertfald rigtig meget kan vi mærke.

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

det skal nok komme jo. alting til sin tid.

det er nemlig rigtig sødt.

her den anden aften sagde hun:
monesøser mor mave.
jeg sagde så: ja lillesøster er i mors mave.
så kom det fra hende: monesøser, Asta mave
mig: grinede lidt og sagde så nej lillesøster er ikke i Astas mave, hun er i mors mave og kommer snart ud og leger.

det er så dejligt med sådan nogen små kommentare i løbet af dagen, hun glæder sig hvertfald rigtig meget kan vi mærke.

Årh hvor sødt... 

Anmeld

6. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Årh hvor sødt... 

jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.