Hvordan er Jeres børn's reaktion med lillebror/søster's ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

ja hun er rigtig sød... 

Mon ikke det kommer lige pludselig at han er renlig...  Det er længe siden Julie har sagt hun vil på potten... Det skal nok komme... 

Jeg har det sådan, Julie skal endelig være i så meget så muligt både inden og efter lillesøster kommer... Så hun også er forberedt... 

jo det kommer helt sikker, i starten af sommeren kom han jo også og sagde til og kom på potten, nu vil han slet ikke på potten og han siger heller ikke til mere. Men det skal nok kommer der sker jo også rigtig meget her hjemme nu og jeg kan jo ikke lave de samme ting med ham som før og det påvirker ham jo en hel del

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Her hjemme er min dreng på 5 år helt optaget i div Baby-stuff og lillebror ankomst..

Men vi snakker osse en del om det, da han jo skal ha noget at glæde sig til og være den dejlige storbror til at hjælpe til

F.eks her til morges hvor vi sov over os.. så havde rigtig travlt med at komme i Børnehave..
Siger til ham at han skal stå op nu og vi hellere må skynde os at spise morgenmad og komme afsted, for ellers blir de vokse sure over vi kommer for sent..
Hvor han så svarer "De må ikke blive sure på dig Mor, for du har en Baby i maven og det skal jeg nok fortælle dem.."  

Han elsker at komme hen og lytte og nusse.. og så spør han HELE tiden hvornår lillebror kommer.

Ang legetøj og div ting til den lille ny....
Så har Lucas fået en mani med at spørge om han må lege inde på babyværelset med noget af hans gamle legetøj..
Og så kan han finde på at komme hen til mig med noget legetøj og sige "nåååååååårh...."..

Han ved allerede at det er en sød, artig, dejlig, nuttet og en meget elsket lillebror der kommer til os.. ( hans egen ord ).. Hehe.

Årh altså... det er da sødt.... 

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

jo det kommer helt sikker, i starten af sommeren kom han jo også og sagde til og kom på potten, nu vil han slet ikke på potten og han siger heller ikke til mere. Men det skal nok kommer der sker jo også rigtig meget her hjemme nu og jeg kan jo ikke lave de samme ting med ham som før og det påvirker ham jo en hel del

Og det er det samme herhjemme også... Jeg kan heller ikke lige være med til det hele med Julie... Det kan jeg heldigvis snart... 

Anmeld

5. september 2011

Fam. Madsen

Mira0911 skriver:

Årh et dejlig billede af dem.... 

Dejligt med storebror går og siger "jeg elsker lillebror" osv... 

Tusind tak

ja det er det best og høre, og se når lillebror bare er et stort smil, når han ser sin bror

Anmeld

5. september 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Og det er det samme herhjemme også... Jeg kan heller ikke lige være med til det hele med Julie... Det kan jeg heldigvis snart... 

jaj eg glæder mig også til vi kan gå til søen på legepladsen igen eler bare lege med biler og tog her hjemme på gulvet

Anmeld

5. september 2011

132319

Hjalte ænsede ikke babytingene. Jo vuggen men ellers ikke.

Men han glædede sig til at få en lillesøster, han gik bare ikke synderligt op i hende ting

Anmeld

5. september 2011

norenberg

vores den store på 5 år har på 8 mdr fået to brødre...og hun er til tider gået helt i baby stadie igen...plager om sut og vil også have ble på...sp siger det er en helt normal reaktion...og den store af drengene (16 mdr) leger virkelig storebror lige nu som skal passe på lillebror (8 mdr)...giver ham kys og kram...og sutten ved gråd....og hjælper gerne med sutflaske...sjovt at se de to drenge sammen og lillebror sætter bare i et stort grin af det hele...

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

Fam. Madsen skriver:

Tusind tak

ja det er det best og høre, og se når lillebror bare er et stort smil, når han ser sin bror

Ja det er skønt... Glæder mig også til at skal høre det herhjemme... 

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

jaj eg glæder mig også til vi kan gå til søen på legepladsen igen eler bare lege med biler og tog her hjemme på gulvet

Det bliver skønt når vi kommer af med maverne...  og kan være med igen... 

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

132319 skriver:

Hjalte ænsede ikke babytingene. Jo vuggen men ellers ikke.

Men han glædede sig til at få en lillesøster, han gik bare ikke synderligt op i hende ting

Okey... Kan godt se det er meget forskelligt hvordan de reagere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.