Mira0911 skriver:
Jeps... Vil rigtig gerne høre hvordan Jeres børn reagere på de forskellige ting til den kommende søster eller bror, altså diverse ting og sager som står klar... 
Herhjemme bliver Julie fuldstændig overgearet... 
Når hun ser autostolen siger hun "bebe" og hun bliver ved og smiler og griner... 
Igår pakkede jeg tasken næsten helt færdig, og hun stod og sagde "bebe" til alt jeg lagde ned...
rigtig sødt...
Så fiser hun ind på sit værelse og finder noget af sit legetøj og siger "bebe".... 
Tit når vi sidder i sofaen, peger hun på far's mave og siger "bebe"... Fnis... Hvor hun derefter kommer flyvende hen til mig og a'er maven og siger "bebe".... 
Ja det varmer om mit hjerte når hun render sådan rundt og snakker om lillesøster... 
Så tror helt bestemt hun er klar over at der snart kommer noget... 
De nævner det, men det er ikke noget de går så højt op i.
VI har heller ikke gjort så meget ud af at køre en stemning op herhjemme.
Min datter, som er den ældste, spørger mere og mere, til hvornår den lille kommer, så vi har lavet en form for kalender, hvor hun kan krydse af indtil termin.
Men jeg har sagt til hende, at det ikke er sikekrt han kommer lige den dag, men måske før eller efter.
Men for hende er det rart at f noget "visuelt" på, hvornår han kommer.
Min søn er 2½ år og fatter ikke så meget. Ikke mere end at han bare siger at der ligger en lillebror i maven

Tingene vi har, dem bliver der heller ikke gået så meget op i.
*Camilla 36+5