Piger er det kun mig? (brok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

Kan også tydelig huske min uge 35 øv altså.

jeg skal til jdm imorgen og glæder mig helt vildt for hun bliver altså nød til at hjælpe mig på en eller anden måde for vi kan snart ikke få hverdagen til at hænge sammen mee når det påvirker Nicklas så meget

hvordan var din uge 35 , tror du det kan have noget at gøre med hvilken udvikling der sker den uge siden vi begge har haft nogle dumme uge 35...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

SaNiNa

Det vil jeg også håbe for dig.

Ammningen med Nicklas var en ren kamp da han ikke ville spise længe nok, men da han var 14 dag gammel ville han ikke tage sutteflasken mere så vi kunne ikke supplere op med mme.

Og da han var 3 ½ månede ville han ikke ammes mere så vi måtte over på grød, hvilket bare var en succes. Selvom han kunne spise 2-3 dl hjemmelavet grød og ikke tage på. Så var det noget han elskede.

Så lad os håbe vi alle så få dejlig lette børn og idag hvor han er 2 år er han stadig lige så let selv om han kan være strid er vi billigt slupper så et eller andet må vi jo gøre rigtig

Anmeld

5. september 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

hvordan var din uge 35 , tror du det kan have noget at gøre med hvilken udvikling der sker den uge siden vi begge har haft nogle dumme uge 35...

Jamen, den stod på kvalme, opkast, træthed hvor alt var tiltagene smerter og veer. som jo så gik i sig selv igen.

Der sker jo hele tiden mange forandringer med vores krop vi kunne se fra tirsdag-torsdag i uge 36 hvor lillepigen lige pludselig sank og stod fast det var helt vildt, nu trygger hun endnu mere på alt fornede og tisser hele tiden men bare kun 10 dråber.

Det var også den uge jeg begyndt at få ondt rund om maven, nede i blæren hvor det så efter er rykker op med æggestokken og lysken også, de mener det fordi lillepigen har givet mig nogle blå mærker selvom jeg syntes det er meget underligt når det konstant gør ondt.

Anmeld

5. september 2011

Sifling

Jeg er så træt af at have så ondt kan næsten ikke gå, kan ikke vende mig i sengen eller bare lige rykke lidt på mig uden tårerne er på vej, mit bækken knager helt vild går jeg bevæger mig. og så de skide menstruationssmerter de tager livet af mig.

Har jo de sidste par dage haft plukveer med styrke som veer så nu det ikke plukveer mere, men de kommer bare slet ikke tit nok det der sker mere.

Selvom jeg ved der kun er 21 dag til vi vil have lillepigen i vores arme så syntes jeg virkelig godt hun kunne se at komme ud til os for jeg orker bare ikke, mere Nicklas er samtidig begynd rigtig at blive påvirket af jeg ikke kan lege rigtig med ham, eller vi bare lige kan gå en tur ned til ænderne så han reagere jo også især ved at ville bæres hele tiden eller han skal side hos mig når han spiser han skal bare være hos sin mor hele tiden. Når han bliver afleveret i dp er han rigtig ked af det og det er så svært for mig når jeg jo ved det bunder ud i at jeg ikke kan det samme med ham mere øv altså.

Hvorfor kan hun ikke bare komme ud til mig.

Især når jeg nu fik lagt noget af hendes tøj, bleer i pulsetasken igår.

Er så misundelig på jer som allerede har født for jeg ved jo hvilket fantastisk barn i har fået og den kærlighed man føler fra første sekund, gid det snart var min tur igen.

Jeg er også helt færdig og har termin om 13 dage.. Alt gør bare ondt og intet overskud overhovedet.. og så er jeg ved at blive skør over ikke at vide noget som helst!! Om det sker i dag eller om 3 uger? Har så mange plukkeveer der gør ondt og bliver gang på gang overbevidst om at NU må det da være gået i gang, men hver gang går det bare i sig selv igen.. Og ja de der mens. smerter er jeg heller ikke glad for, mister appetitten fuldstændigt når jeg har dem
Det hjælper heller ikke synderligt meget at min kæreste tror jeg er gået i fødsel hver gang jeg laver den mindste lyd, og kan bare se skuffelsen i øjnene når jeg vrisser af ham at det ikke er noget.. Så nu holder jeg det bare for mig selv når jeg har ondt, for kan ikke overskue at han hele tiden spørger til det..
Det er så belastende ikke at kunne gøre andet end at ligge på sofaen, spise og så gå i seng igen.. Især de dage hvor min kæreste er på arbejde og jeg er alene hjemme fra 9-24, det er SÅ kedeligt! Og tør ikke gå nogen steder alene i frygt for at fødslen skal gå i gang, eller jeg skal få for mange smerter
Jeg er SÅ klar på at føde!! Er endda begyndt at være ligeglad med hvordan det bliver, bare det er snart!

Anmeld

5. september 2011

SaNiNa

Sifling skriver:

Jeg er også helt færdig og har termin om 13 dage.. Alt gør bare ondt og intet overskud overhovedet.. og så er jeg ved at blive skør over ikke at vide noget som helst!! Om det sker i dag eller om 3 uger? Har så mange plukkeveer der gør ondt og bliver gang på gang overbevidst om at NU må det da være gået i gang, men hver gang går det bare i sig selv igen.. Og ja de der mens. smerter er jeg heller ikke glad for, mister appetitten fuldstændigt når jeg har dem
Det hjælper heller ikke synderligt meget at min kæreste tror jeg er gået i fødsel hver gang jeg laver den mindste lyd, og kan bare se skuffelsen i øjnene når jeg vrisser af ham at det ikke er noget.. Så nu holder jeg det bare for mig selv når jeg har ondt, for kan ikke overskue at han hele tiden spørger til det..
Det er så belastende ikke at kunne gøre andet end at ligge på sofaen, spise og så gå i seng igen.. Især de dage hvor min kæreste er på arbejde og jeg er alene hjemme fra 9-24, det er SÅ kedeligt! Og tør ikke gå nogen steder alene i frygt for at fødslen skal gå i gang, eller jeg skal få for mange smerter
Jeg er SÅ klar på at føde!! Er endda begyndt at være ligeglad med hvordan det bliver, bare det er snart!

øv det lyder bestem heller ikke sjovt.

men vi ved jo heldigvis at der er en ende på det, vi ved desværre bare ikke hvornår.

Her kender manden jo rytmen og hvordan det forløber når første fødslen går i gang. men det er bestem heller ikke sjovt for ham at jeg hele tiden har veer og der ikke sker noget for han aner jo heller ikke hvornår jeg ringer og siger nu er det nu.

og så ser han frem til 14 dages barsel/ferie

Anmeld

5. september 2011

Sifling

øv det lyder bestem heller ikke sjovt.

men vi ved jo heldigvis at der er en ende på det, vi ved desværre bare ikke hvornår.

Her kender manden jo rytmen og hvordan det forløber når første fødslen går i gang. men det er bestem heller ikke sjovt for ham at jeg hele tiden har veer og der ikke sker noget for han aner jo heller ikke hvornår jeg ringer og siger nu er det nu.

og så ser han frem til 14 dages barsel/ferie

Ja, min kæreste begyndte også at snakke om at det jo kunne have været fint hvis jeg havde født i dag, for så behøvede han ikke tage på arbejde hehe

Anmeld

6. september 2011

SaNiNa

Sifling skriver:

Ja, min kæreste begyndte også at snakke om at det jo kunne have været fint hvis jeg havde født i dag, for så behøvede han ikke tage på arbejde hehe

Her har manden slet ikke haft sommerferie endnu, men han har faktisk slet ikke tid da de har så travlt i firmaet.

Glæder mig til at høre hvad min jdm har at sige i dag

Anmeld

6. september 2011

Sifling

Her har manden slet ikke haft sommerferie endnu, men han har faktisk slet ikke tid da de har så travlt i firmaet.

Glæder mig til at høre hvad min jdm har at sige i dag

Øv.. Min kæreste havde ferie til jul og påske, og nu brokker arbejdet sig over at han vil have en ekstra uges barsel, så det bliver 3 uger ialt.. syntes det er for latterligt...
Kan godt forstå du glæder dig Jeg skal afsted på fredag, og glæder mig også rigtig meget!

Anmeld

6. september 2011

SaNiNa

Sifling skriver:

Øv.. Min kæreste havde ferie til jul og påske, og nu brokker arbejdet sig over at han vil have en ekstra uges barsel, så det bliver 3 uger ialt.. syntes det er for latterligt...
Kan godt forstå du glæder dig Jeg skal afsted på fredag, og glæder mig også rigtig meget!

Han har da ret til 3 uger sommerferie, og det kan de vist ikke klage over. her har manden kun de 14 dages barsel, da de kun er 3 i firmaet og de har virkelig meget at se til.

Men det er jo dejlig med en masse arbejde for pengene er jo vildt gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.