Jeg er så træt af at have så ondt kan næsten ikke gå, kan ikke vende mig i sengen eller bare lige rykke lidt på mig uden tårerne er på vej, mit bækken knager helt vild går jeg bevæger mig. og så de skide menstruationssmerter de tager livet af mig.
Har jo de sidste par dage haft plukveer med styrke som veer så nu det ikke plukveer mere, men de kommer bare slet ikke tit nok det der sker mere.
Selvom jeg ved der kun er 21 dag til vi vil have lillepigen i vores arme så syntes jeg virkelig godt hun kunne se at komme ud til os for jeg orker bare ikke, mere Nicklas er samtidig begynd rigtig at blive påvirket af jeg ikke kan lege rigtig med ham, eller vi bare lige kan gå en tur ned til ænderne så han reagere jo også især ved at ville bæres hele tiden eller han skal side hos mig når han spiser han skal bare være hos sin mor hele tiden. Når han bliver afleveret i dp er han rigtig ked af det og det er så svært for mig når jeg jo ved det bunder ud i at jeg ikke kan det samme med ham mere øv altså.
Hvorfor kan hun ikke bare komme ud til mig.
Især når jeg nu fik lagt noget af hendes tøj, bleer i pulsetasken igår.
Er så misundelig på jer som allerede har født for jeg ved jo hvilket fantastisk barn i har fået og den kærlighed man føler fra første sekund, gid det snart var min tur igen.
Anmeld