"Influenza", mest om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

SLC

llh skriver:

Okay så er du lige en uges tid længere henne end mig- tror jeg sat til omkring d. 27 men nu må jeg se hvad lægen siger  Lidt godt at høre at det ikke kun er mig der har lidt med maven og at det forhåbenlig går over igen hehe

Men ellers har du allerede været til en del undersøgelser  Hvad vil det sige at du har fået taget en doubbletest? Er slet ikke inde i ret meget endnu så er lidt nysgerrig  Er det dit første barn?

Ja det er min 1 gang wuhu . . Jeg fik en liberobog fra lægen hvor alt sådan noget står i og herinde finder man også masser af oplysninger   . Jamen en doubbletest er en test der måler 2 forskellige ting i dit blod PAPP-A (proteinstof) og beta-HCG, tallene fra prøverne får du beregnet risikoen for at føde et barn med downs syndrom eller et barn med en anden alvorlig kromosomfejl. Og med den og NF får du udregnet om hvilken risiko for at din barn har downs  . . Jeg har "kun" været til 1 lægeundersøgelse som bare delt lidt op, så har slet ikke været til så mange, faktisk kun 1 som så blev delt over 3 gange . . Glæder mig til at blive scannet, og til at møde jordemoderen, men er indtil videre "kun" kaldt ind til NF den 3 okt . .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Heidi86

SLC skriver:

Jahh syntes bare at de mærkes anderledes end de andre "smerter" jeg har haft, men skønt at have det sådan her i forhold til hvad du måtte igennem!! - Men er sku egentlig lidt misunderlig 20 kg ville passe mig fint at tabe!! . .

Det har gjort mega ondt...!! For ligeså snart man kan få lidt ned kramper maven jo total da den ikke er vant til det...-

Anmeld

13. september 2011

SLC

Heidi86 skriver:

Det har gjort mega ondt...!! For ligeså snart man kan få lidt ned kramper maven jo total da den ikke er vant til det...-

Kan godt forestille mig det simpelthen har været et helvede for dig!! . .  Pueeeha. . Godt det er begyndt at gå den anden vej igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.