"Influenza", mest om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

SLC

Heidi86 skriver:

ENDELIG.....!! Min kvalme og opkast er på retur og jeg er ved at få nogenlunde balance i kroppen igen...!!!!! Er lykkelig og ser frem til en dejlig graviditet...!!

Fantastisk   . . det var godt!!. . Jeg syntes kun jeg døjer med træthed, så er da ½ nervøs om alt er som det skal være derinde - eller har en lillebitte smule smerter i venstre side af underlivet konstant. . syntes der er laaaaang tid til NF!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

llh

Det er sjovt så stor forskel der er fra person til person. Har virkelig ondt af jer der kaster så meget op hele tiden, håber det snart vender. Selv mærker jeg stort set ingenting så går nogen gange er i tvivl om jeg nu virkelig er gravid men min mens. er ikke dukket op endnu

Glæder mig bare til mandag så jeg forhåbenlig snart tøt tro lidt mere på det og at jeg snart kan begynde at fortælle folk omkring mig det.

Anmeld

13. september 2011

SLC

llh skriver:

Det er sjovt så stor forskel der er fra person til person. Har virkelig ondt af jer der kaster så meget op hele tiden, håber det snart vender. Selv mærker jeg stort set ingenting så går nogen gange er i tvivl om jeg nu virkelig er gravid men min mens. er ikke dukket op endnu

Glæder mig bare til mandag så jeg forhåbenlig snart tøt tro lidt mere på det og at jeg snart kan begynde at fortælle folk omkring mig det.

Hvad sker der mandag ? . . har det også sådan for tiden, kan ikke rigtigt mærke noget, men er træt og har ikke blødt, så HÅBER da det er fordi min krop er i babymode nu .. glæder mig til den 3 okt til NF!!!!

Anmeld

13. september 2011

llh

På mandag skal jeg ned til min læge for første gang og jeg ved at hun har et scanningsapperat så  for at hun scanner mig så jeg kan se at der selvfølgelig gemmer sig en dejlig lille bebs inde i maven  Er også lidt træt ind imellem og så rumler min mave en del og har når jeg egentlig lige tænker over det også lidt dårlig mave, ved godt det er ikke er så lækkert- sorry men det har stået på i et par uger nu men hvis det er eneste jeg skal "døje" med så går det nok..

kan virkelig godt forstå du glæder dig til NF.  Skal man egentlig selv bestille tid til det og i så fald skal jeg ikke vente til jeg har været ved min læge første gang?

Hvornår var det at du var sat til?

Anmeld

13. september 2011

SLC

llh skriver:

På mandag skal jeg ned til min læge for første gang og jeg ved at hun har et scanningsapperat så  for at hun scanner mig så jeg kan se at der selvfølgelig gemmer sig en dejlig lille bebs inde i maven  Er også lidt træt ind imellem og så rumler min mave en del og har når jeg egentlig lige tænker over det også lidt dårlig mave, ved godt det er ikke er så lækkert- sorry men det har stået på i et par uger nu men hvis det er eneste jeg skal "døje" med så går det nok..

kan virkelig godt forstå du glæder dig til NF.  Skal man egentlig selv bestille tid til det og i så fald skal jeg ikke vente til jeg har været ved min læge første gang?

Jamen er sat til den 16 April . . Uhh i starten havde jeg altså også dårlig mave hehe, men nu fungere den, eller den vil ha tæmmelig meget mad syntes jeg, SE DET ER TRÆLS, når man er overvægtig . . Jeg var til 1 lægeundersøgelse 5+6 og 6+6 og fik taget doubbletest igår 9+. . og NF-brevet kom med posten fra det sygehus jeg valgte at føde på i sidste uge 

Anmeld

13. september 2011

Heidi86

SLC skriver:

Fantastisk   . . det var godt!!. . Jeg syntes kun jeg døjer med træthed, så er da ½ nervøs om alt er som det skal være derinde - eller har en lillebitte smule smerter i venstre side af underlivet konstant. . syntes der er laaaaang tid til NF!!

Det er bare SÅ skønt men nu er der også 20kilo mindre.... Det med smerter i venstre side kan altså godt være fordi at du vokser indvendig... Det kan godt stramme og brænde lidt... Eller det er kun mine egne erfaringer.... Du skal da ikke gå og være bange...!! Graviditet virker total forskelligt på ALLE kvinder....
Knus

Anmeld

13. september 2011

llh

Okay så er du lige en uges tid længere henne end mig- tror jeg sat til omkring d. 27 men nu må jeg se hvad lægen siger  Lidt godt at høre at det ikke kun er mig der har lidt med maven og at det forhåbenlig går over igen hehe

Men ellers har du allerede været til en del undersøgelser  Hvad vil det sige at du har fået taget en doubbletest? Er slet ikke inde i ret meget endnu så er lidt nysgerrig  Er det dit første barn?

Anmeld

13. september 2011

Heidi86

llh skriver:

Ej ved ikke om man kan tillade sig at skrive sådan men....- Vær glad for dårlig mave end hård mave... Har hørt at det er mega pinefuldt men har altid haft "let" mave under mine graviditeter...-
for at du kan få en scanning....

Anmeld

13. september 2011

llh

Hehe ja det er rigtig nok, det skal jeg nok være glad for. havde en veninde der pludselig fik meget hård mave og hun var helt elendig så det vil jeg nødig opleve

Og mange tak  Synes bare tiden går aaalt for langsom de her dage

Anmeld

13. september 2011

SLC

Heidi86 skriver:

Det er bare SÅ skønt men nu er der også 20kilo mindre.... Det med smerter i venstre side kan altså godt være fordi at du vokser indvendig... Det kan godt stramme og brænde lidt... Eller det er kun mine egne erfaringer.... Du skal da ikke gå og være bange...!! Graviditet virker total forskelligt på ALLE kvinder....
Knus

Jahh syntes bare at de mærkes anderledes end de andre "smerter" jeg har haft, men skønt at have det sådan her i forhold til hvad du måtte igennem!! - Men er sku egentlig lidt misunderlig 20 kg ville passe mig fint at tabe!! . .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.