"Influenza", mest om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.344 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Dorthe77

Ligger her endnu en nat med influenzasymptomer og kan ikke sove. Sådan har det været i over en uge nu. Men jeg har ikke influenza. Jeg er bare gravid.
Jeg har fra dag 1 i graviditeten lidt af kvalme, dog uden opkast, men stadig utrolig hæmmende. Og det er ikke bare morgenkvalme vi taler om. Næ nej, det er så godt som døgnet rundt. Men pyt med det, når årsagen er så fantastisk :-) Og det er også lige meget, at jeg konstant er ekstremt træt og at hormonella har overtaget mit sind, så rationeltankegang ikke er muligt. Det morer vi os heldigvis bare over :-)
Men jeg synes, det er ved at være hårdt med de "influenza"-anfald. Føler jeg er blevet kørt over, har ondt over det det, fryser, sveder, utilpas. Det er mest om natten, den er gal, men kan ske når som helst. Og det oven i kvalmen og trætheden. Jeg er 9+5, så håber det bliver bedre om få uger :-)
Er der andre, der har det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

SLC

Stakkels dig .. Jeg har ikke haft kvamle men ondt i hovedet og føler jeg har feber, er konstant træt og ORKER ingenting, og så er min sult godt nok ved at tage overhånd igen. . Men hovedpine og ondt i kroppen er vel også influenzalignende symptomer hehe. . men ja som du siger er årsagen det værd . . Jeg har lige fået en rodbehandling idag (har mega tandlægeskræk), det hjalp ikke på hovedpinen skulle jeg lige hilse og sige, er GIGA smadret i min fjæs hehe !!!

Anmeld

6. september 2011

Blirnokaldrigfru

Jeg har fuldstændig ligesom dig, influenza anfald! mine gør heldigvis ikke at jeg ikke kan sove, men så snart jeg kommer hjem fra arbejde og får mig lagt, kan jeg mærke det.. og værre bliver det når jeg rammer sengen.. det er også slemt når jeg lige står op! jeg håber at det går over - snart

Anmeld

6. september 2011

Heidi86

Troede at jeg var mega heldig at slippe denne gang også, MEN nej sådan skulle det så ikke være... Har haft "influenza" i små 3 uger nu og tabt ca 15 kilo.... Får kvalme ved alt....- Er efterhånden ved at have rimelig ondt af mig selv...!! God bedring til jer derude....

Anmeld

7. september 2011

Dorthe77

SLC skriver:

Stakkels dig .. Jeg har ikke haft kvamle men ondt i hovedet og føler jeg har feber, er konstant træt og ORKER ingenting, og så er min sult godt nok ved at tage overhånd igen. . Men hovedpine og ondt i kroppen er vel også influenzalignende symptomer hehe. . men ja som du siger er årsagen det værd . . Jeg har lige fået en rodbehandling idag (har mega tandlægeskræk), det hjalp ikke på hovedpinen skulle jeg lige hilse og sige, er GIGA smadret i min fjæs hehe !!!

Og stakkels DIG. Tandlæge oveni graviditetsgenerne - "influenza", det er bare ikke fair  (hader tandlæger) Går det bedre med hovedet?

Dejligt du slipper for kvalmen trods alt  Det skal lige siges, at kvalme ikke er en hindring for sult. Det er vildt mærkeligt at have det SÅ dårligt og så alligevel være SÅ sulten. Men prøver at beherske mig, for har i forvejen lidt for meget på sidebenene. Det kan bare være svært, når der kommer en pludselig trang op i en, og så er der virkelig ikke andet, der på nogen måde kan bruges i stedet for.

Håber du har fået det bedre

Anmeld

7. september 2011

Dorthe77

anonym88 skriver:

Jeg har fuldstændig ligesom dig, influenza anfald! mine gør heldigvis ikke at jeg ikke kan sove, men så snart jeg kommer hjem fra arbejde og får mig lagt, kan jeg mærke det.. og værre bliver det når jeg rammer sengen.. det er også slemt når jeg lige står op! jeg håber at det går over - snart

Træls du også har de symptomer, men er nu alligevel lidt glad for, at jeg ikke er den eneste. Det er min første graviditet, så ALT er nyt for mig. Forrige nat fik jeg sovet hele natten igennem og havde det faktisk ret godt i går, men hold da op hvor fik jeg det dårligt sidst på eftermiddagen. Tror faktisk min "influenza" har udviklet sig til rigtig influenza  

Hvordan med dit arbejde? Er du også påvirket der, eller går det fint med det?

for at vi snart slipper for "influenzaen" og forhåbentlig får lidt mere energi

Anmeld

7. september 2011

Dorthe77

Heidi86 skriver:

Troede at jeg var mega heldig at slippe denne gang også, MEN nej sådan skulle det så ikke være... Har haft "influenza" i små 3 uger nu og tabt ca 15 kilo.... Får kvalme ved alt....- Er efterhånden ved at have rimelig ondt af mig selv...!! God bedring til jer derude....

15 kilo?  Det var ikke så lidt. Ryger alt retur eller hvordan kan det ellers næsten lade sig gøre på 3 uger?

Man må godt have ondt af sig selv! Og dejligt vi har baby.dk, så vi kan jamre lige alt det vi vil og har brug for. (Så kan det jo være det går knap så meget ud over kæresten &nbsp

Får du kvalme både ved lugte og smag? Sådan har jeg det, og det værste pt er, at jeg næsten ikke kan klare "lugten" af min kæreste  Det er jeg rigtig rigtig ked af, og synes ikke det er fair over for ham.

Rigtig god bedring til dig også. Vi satser på det "influenza"-halløj snart er overstået

Anmeld

7. september 2011

SLC

Dorthe77 skriver:

Og stakkels DIG. Tandlæge oveni graviditetsgenerne - "influenza", det er bare ikke fair  (hader tandlæger) Går det bedre med hovedet?

Dejligt du slipper for kvalmen trods alt  Det skal lige siges, at kvalme ikke er en hindring for sult. Det er vildt mærkeligt at have det SÅ dårligt og så alligevel være SÅ sulten. Men prøver at beherske mig, for har i forvejen lidt for meget på sidebenene. Det kan bare være svært, når der kommer en pludselig trang op i en, og så er der virkelig ikke andet, der på nogen måde kan bruges i stedet for.

Håber du har fået det bedre

Hehe har det MEGET bedre i mit hoved, min tand er ved at være okay igen, men skal afsted i morgen og have den fyldt op - men må sige det faktisk har været en utrolig god oplevelse for mig, var virkelig nervøs for vidste jo godt indeni jeg skulle have en rodbehandling - det er først bagefter man har ondt og det kan man godt lige og lige klare - selvom jeg virkelig overvejede smertestillende, MEN GJORDE det IKKE . . Jeg syntes min sult er helt vild i den her uge, og ligamentsmerterne tager til, har bare lyst til at spise og sove haha!! - men har fandeme ondt af dig/jer med kvalme oveni -knus til jer   . .

Anmeld

7. september 2011

Heidi86

Dorthe77 skriver:

15 kilo?  Det var ikke så lidt. Ryger alt retur eller hvordan kan det ellers næsten lade sig gøre på 3 uger?

Man må godt have ondt af sig selv! Og dejligt vi har baby.dk, så vi kan jamre lige alt det vi vil og har brug for. (Så kan det jo være det går knap så meget ud over kæresten &nbsp

Får du kvalme både ved lugte og smag? Sådan har jeg det, og det værste pt er, at jeg næsten ikke kan klare "lugten" af min kæreste  Det er jeg rigtig rigtig ked af, og synes ikke det er fair over for ham.

Rigtig god bedring til dig også. Vi satser på det "influenza"-halløj snart er overstået

Alt kommer retur... Kan max spise en ristet bolle om dagen, alt hvad jeg prøver på at få ned derudover kommer retur...- Skal siges at jeg er overvægtig i forvejen og derfor gør det intet, men FUCK jeg er SULTEN....!!

Anmeld

12. september 2011

Heidi86

ENDELIG.....!! Min kvalme og opkast er på retur og jeg er ved at få nogenlunde balance i kroppen igen...!!!!! Er lykkelig og ser frem til en dejlig graviditet...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.