Gravid uden at vide det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

FogL

Vivian87 skriver:

Det behøver der ikke være, det kommer an på hvordan kroppen reagere på hormonerne. Jeg har en veninde der først opdagede det ved fødslen - hun var blevet sterieliseret 2 år forinden og mærkede intet, hverken hormoner, indre eller ydre spark eller nogen som helst forandringer. Hun har altid haft den samme holdning som dig, at det er noget fis, men den måtte hun sku tage i sig igen efterfølgende var hun inde og blive steriliseret IGEN men tror aldrig hun rigtig kommer til at tro på at det er lykkedes denne gang!

Det lyder som en rigtig dårlig sterilering :p (eeeh?)

Nej, men i bund og grund burde det jo ikke være muligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Frk. Himmelblå

Louise Diana Ovesen skriver:

Er lidt nysgerrig om der er nogle her inde der har været gravide uden og vide det? Og hvordan fandt i ud af det?Ved ikke hvor mange det sker for om året. Men ved det ikke er mange.

Super spændende emne 
Og jeg gad da egentlig godt se det afsnit af Qtv, som folk refererer til 

Uha, kunne være spændende, om der var en på baby.dk, der rent faktisk var gået tiden ud (eller næsten i hvert fald) uden at vide det. Hvordan reagerer man? Det må da være ret traumatisk! 

Anmeld

5. september 2011

Vivian87

ciepige skriver:

Det lyder som en rigtig dårlig sterilering :p (eeeh?)

Nej, men i bund og grund burde det jo ikke være muligt..

Hehe, ja det var det også hun fik også 300.000 i erstatning, så det første stykke tid af lillesøsters liv var da sikret på den måde, når nu de ikke ventede hende overhovedet. Men det sker faktisk overraskende tit ifølge statistikkerne, at en sterilistion ikke fungere 100% :O

Anmeld

5. september 2011

Prinsessens'Mor<3

jeg var ca 10 uger henne da jeg fandt ud af det, og det var kun ved et tilfælde jeg opdagede det..

Anmeld

5. september 2011

Sees

Jeg var ca. 20 uger henne, da jeg fandt ud af at jeg var gravid.
Havde taget 3 kilo på, men det havde lige været jul, så det skænkede jeg ikke en tanke.
Havde lidt bobler i maven, men da jeg snakkede med min mor om det, kom vi frem til at jeg nok bare have drukket for meget sodavand.

Anmeld

5. september 2011

Louise Diana Ovesen

Frk. Himmelblå skriver:

Super spændende emne 
Og jeg gad da egentlig godt se det afsnit af Qtv, som folk refererer til 

Uha, kunne være spændende, om der var en på baby.dk, der rent faktisk var gået tiden ud (eller næsten i hvert fald) uden at vide det. Hvordan reagerer man? Det må da være ret traumatisk! 

Der burde da være 1 eller 2 her inde der har prøvet det Ja, syntes også det er spændene Min mors veninde viste det ikke med den første. Læger troed hun havde blindtarmsbetændelse til at starte med, da hun kom på sygehuset

Anmeld

5. september 2011

-Sigrid-

Jeg kender en som var 6 måneder henne før hun opdagede sin søn... Hun har en slank figur og er rigtig pæn.  

Anmeld

5. september 2011

Clisolka

Jeg har faktisk 2 veninder der først opdagede de var gravide, da de var omkring 7-8 mrd. henne. Hvordan det kan lade sig gøre må i ikke spørge mig om. Jeg mener, man må da mærke et eller andet - som ikke er helt normalt Jeg har da slet ikke været i tvivl med den hyperaktive baby jeg rendte rundt med

Det skal lige siges, at de var supertynde begge 2...

Anmeld

5. september 2011

-Sigrid-

Sees skriver:

Havde taget 3 kilo på, men det havde lige været jul, så det skænkede jeg ikke en tanke.
Havde lidt bobler i maven, men da jeg snakkede med min mor om det, kom vi frem til at jeg nok bare have drukket for meget sodavand.

Haha elsker den sidste sætning!

Anmeld

5. september 2011

-Sigrid-

Sees skriver:

Haha elsker den sidste sætning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.