Gravid uden at vide det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Madam Blå

DAs mor skriver:

Nej, vel? - mine boksede da helt vildt rundt derinde! Det kan man da ikke være i tvivl om hvad er

Men som sagt, må det være nogle meget stille børn de kvinder har i mavne....

Jeg forstår det heller ikke.. Bare de bank jeg har fået af lillepigen indtil videre. Puha - det kan man da ikke undgå at lægge mærke til.. Selv folk i bussen kan kommentere på, hvor aktiv en baby jeg har i maven, fordi det er så tydeligt.

Men det kan være jeg har en meget aktiv baby - og andre har en meget stille..

Jeg tror det må have noget at gøre med, at de på en eller anden måde fornægter det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

SjeBets

jeg har en bekendt der  var 8 mdr henne før hun fandt ud af det, hun var en stor pige, så tænke ikke så meget over den lille vægtøgning der skete, og hun havde mens hele vejen igennem. 

Som de sagde forleden i Q tv, hvis man ikke tror man er gravid afskriver man jo de små ting som bobler i maven eller lidt mave krampe ... så det kan godt ske 

Anmeld

5. september 2011

LinLin

SjeBets skriver:

jeg har en bekendt der  var 8 mdr henne før hun fandt ud af det, hun var en stor pige, så tænke ikke så meget over den lille vægtøgning der skete, og hun havde mens hele vejen igennem. 

Som de sagde forleden i Q tv, hvis man ikke tror man er gravid afskriver man jo de små ting som bobler i maven eller lidt mave krampe ... så det kan godt ske 

Boblerne og ligamentsmerter kan jeg forstå - men når babyen begynder at sparker og mosle rundt... DET forstår jeg ikke

Anmeld

5. september 2011

FogL

DAs mor skriver:

Boblerne og ligamentsmerter kan jeg forstå - men når babyen begynder at sparker og mosle rundt... DET forstår jeg ikke

Hvis ikke man kan se det, er det meget muligt at man har en tilbageliggende livmoder - hvilket også betyder, at men ikke nødvendigvis mærker spark osv. 

Anmeld

5. september 2011

Lucas og Mathilde <3

- jeg var 18 uger henne da jeg fandt ud af at jeg var gravid. jeg havde overhoved ikke tænkt tanken da jeg var flyttet fra mine børns far, så havde ikke tænkt over at jeg ikke havde haft mens blot troedet at jeg var lidt stresset, og jeg skulle vende mig til at klare alt selv, også som alenemor. jeg havde intet taget på, havde der imod tabt mig eksrem meget, så det tænkte jeg ikke over før jeg begyndte mærke små bobler, og så testede jeg og den var så positiv som den kunne være ;-)

Anmeld

5. september 2011

LinLin

ciepige skriver:

Hvis ikke man kan se det, er det meget muligt at man har en tilbageliggende livmoder - hvilket også betyder, at men ikke nødvendigvis mærker spark osv. 

Men man kan da også mørke det "indeni"  Det er jo ikke bare det man kan mærke og se udenpå jeg mener...

Kommer aldrig til at forstå det kan lade sig gøre!

Anmeld

5. september 2011

Loan

Kender kun et tilfælde, hvor en har kunnet gå hele vejen.

Det er en veninde til min chef's kone, hvilken sport det er hun dyrker kan jeg ikke lige huske, men hun har hvertfald så veltrænet en krop at man intet kunne se på hende, og hun vågnede en morgen med kvalme og troede hun var gravid, det viste sig hun var gået i fødsel istedet. Så det kan lade sig gøre.

Anmeld

5. september 2011

FogL

DAs mor skriver:

Men man kan da også mørke det "indeni"  Det er jo ikke bare det man kan mærke og se udenpå jeg mener...

Kommer aldrig til at forstå det kan lade sig gøre!

Nej jeg forstår det heller ikke, og kommer heller aldrig til det, for der er da SÅ mange forandringer ved ens krop - ikke bare mavsemæssigt? 

Anmeld

5. september 2011

MaleneJensen

Har en Svigerinde der ikke vidste hun var Gravid før hun havde veer

Anmeld

5. september 2011

Vivian87

ciepige skriver:

Nej jeg forstår det heller ikke, og kommer heller aldrig til det, for der er da SÅ mange forandringer ved ens krop - ikke bare mavsemæssigt? 

Det behøver der ikke være, det kommer an på hvordan kroppen reagere på hormonerne. Jeg har en veninde der først opdagede det ved fødslen - hun var blevet sterieliseret 2 år forinden og mærkede intet, hverken hormoner, indre eller ydre spark eller nogen som helst forandringer. Hun har altid haft den samme holdning som dig, at det er noget fis, men den måtte hun sku tage i sig igen efterfølgende var hun inde og blive steriliseret IGEN men tror aldrig hun rigtig kommer til at tro på at det er lykkedes denne gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.