Gravid uden at vide det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.528 visninger
35 svar
1 synes godt om
4. september 2011

Louise Diana Ovesen

Er lidt nysgerrig om der er nogle her inde der har været gravide uden og vide det? Og hvordan fandt i ud af det?Ved ikke hvor mange det sker for om året. Men ved det ikke er mange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Pige2009

Louise Diana Ovesen skriver:

Er lidt nysgerrig om der er nogle her inde der har været gravide uden og vide det? Og hvordan fandt i ud af det?Ved ikke hvor mange det sker for om året. Men ved det ikke er mange.

Jeg var ca. 9 uger henne, da jeg fandt ud af det. Havde en fornemmelse, men fortrængte det nok

Anmeld

5. september 2011

Moms

Hej

Min læge begyndte at snakke om det ved mit sidste besøg. Han er ret gammel i gårde og sagde at han havde haft 2. Begge var meget overvægtige. Desuden har jeg selv kendskab til én, der var omkring 5-6 måned - overhovedet ikke overvægtig, men sikkert i kraftig fornægtelse.

Jeg kan ikke forestille mig, der ligefrem er et register, så jeg tror ikke der findes et tal eller en opgørelse.

Moms

Anmeld

5. september 2011

NinaNymannMadsen

jeg var 10 uger henne med mit første barn da jeg fandt ud af det.
havde flere gange oplevet min mens var udeblevet så det tænkte jeg jo ik over.
havde så i noget tid gået med kvalme og troed faktis bare jeg var blevet syg, så gik til lægen. han mærkede på min mave og lytted til mig, så spurgte han om jeg havde prøvet at tage en test, og det havde jeg ikk så han bad mig gå ud og lave en urinprøve og så testede han og den var positiv.

har en gang hørt om en der ikke vidste hun var gravid før hun faktis skulle føde.

Anmeld

5. september 2011

LinLin

Går ud fra du mener at man først har fundet ud af man var gravid, da man skulle føde...?

Jeg har ikke! Og forstår virkeligt ikke det kan lade sig gøre... Et er at man måske ikke vokser, et andet er at man så må have en yderst stilleliggende baby inde i maven.

Jeg så det der Qtv sidste gang det var der - det handlede om dette. Mener hun sagde at hvert hospital oplevede 1-2 af sådanne tilfælde hvert år! 

Anmeld

5. september 2011

LinLin

Baagøe skriver:

Jeg var ca. 9 uger henne, da jeg fandt ud af det. Havde en fornemmelse, men fortrængte det nok

Alle er vel gravid uden at vide det de første par uger som minimum Jeg var hhv 8 og 4 uger - men tror nu det er liiiiidt længere henne TS spørger om

Anmeld

5. september 2011

Maja_4000

DAs mor skriver:

Og forstår virkeligt ikke det kan lade sig gøre... Et er at man måske ikke vokser, et andet er at man så må have en yderst stilleliggende baby inde i maven.

Jeg forstår det virkelig heller ikke  Synes det lyder SÅ underligt :b

Anmeld

5. september 2011

LinLin

Maja_4000 skriver:

Jeg forstår det virkelig heller ikke  Synes det lyder SÅ underligt :b

Nej, vel? - mine boksede da helt vildt rundt derinde! Det kan man da ikke være i tvivl om hvad er

Men som sagt, må det være nogle meget stille børn de kvinder har i mavne....

Anmeld

5. september 2011

maria_wlt

Jeg har en kusine der hårdnakket påstår at hun INTET vidste...Før hun endte på sygehuset...

BENÆGTELSE... 

Anmeld

5. september 2011

princessmalou

Jeg fandt ud af det da jeg var 28 uger henne. 

man kunne slet ikke se noget på mig, og jeg havde min mensturation.. 

- jeg opdagede det ved og gå til lægen, fordi mange i skolen var begyndt og snakke og sige jeg havde taget lidt på .. 

- min mave begynde og vokse en del sidste månede, 

men jeg kunne stadig passe alt mit tøj,

. så da jeg fortalte at jeg var gravid var der ingen som troede det, for man kunne intet se 

- hun kom til hverden d. 25 december 2007 og vejede 3100. og var 50 cm lang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.