Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
millesofie skriver: uhh jeg havde også svært ved at gætte, er nemlig selv 164cm og vejer 86, og kunne godt se at du vejede mere, men kunne ikke se hvor meget/lidt det var så mit bud lå på 90 kg men fik vist skudt lidt for højt jeg tror jeg vil følge dig og så også selv tage kampen op nu
uhh jeg havde også svært ved at gætte, er nemlig selv 164cm og vejer 86, og kunne godt se at du vejede mere, men kunne ikke se hvor meget/lidt det var så mit bud lå på 90 kg men fik vist skudt lidt for højt
jeg tror jeg vil følge dig og så også selv tage kampen op nu
Det var ellers tæt på
Så må vi bare bakke hinanden op.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har stemt 85-90 men er rigtig svær til sådan noget.. men bliver spændne og følge dig..(:
lucas<3 skriver: jeg har stemt 85-90 men er rigtig svær til sådan noget.. men bliver spændne og følge dig..(:
Godt gættet må man sige
Jeg har noget at leve op til, med jer der nu følger mig-
Og jeg skal sku
metski83 skriver: Godt gættet må man sige Jeg har noget at leve op til, med jer der nu følger mig- Og jeg skal sku
hehe tark
man kan hva man vel som man siger..
lucas<3 skriver: hehe tark man kan hva man vel som man siger..
Ja det er rigtigt. skal bare lige igennem de første svære dage her.
metski83 skriver: Ja det er rigtigt. skal bare lige igennem de første svære dage her.
ja de første dage er svære og komme over... men det skal nok gå,
lucas<3 skriver: ja de første dage er svære og komme over... men det skal nok gå,
Nemlig, man skal lige ud af sukkerchokket
metski83 skriver: 87,5 Kg. sagde vægten i morges
87,5 Kg. sagde vægten i morges
Nårh så står det jo ikke så slemt til =) Hvis jeg ku komme ned på det, så ville jeg være lykkelig
IsabellaCiinea skriver: Nårh så står det jo ikke så slemt til =) Hvis jeg ku komme ned på det, så ville jeg være lykkelig
Men du er nok højere end mig. Jeg er jo kun 1,53 cm. Så der er ikke så meget at fordele det på.
Skal af med 20-30 kg.
metski83 skriver: Men du er nok højere end mig. Jeg er jo kun 1,53 cm. Så der er ikke så meget at fordele det på. Skal af med 20-30 kg.
Som sagt er jeg 160 =) Så ja det har jo også lidt at sige =)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128