Følg en mave. 4. September 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

metski83

N&J skriver:

uhmmm.. det lyder godt nok også lækkert.. jeg er helt vild med lakrids så jeg køber ren lakrids på apoteket, kan så ikke spise så meget af det, men det virker til at tage toppen af trangen.. 

Ja det var også en mulighed

Jeg har drukket en pokkers masse vand i denne uge, det plejer ikke at ligne mig.

Jeg var ude at løbe i dag med en veninde, eller dvs. løbe og gå, for er absolut ikke i form, og snakket blev der selvfølgelig også.

Jeg endte så med at måtte gå hele turen igen, da min hund, som var med, tabte sit halsbånd. Så hele vejen retur igen. Men så fik jeg da noget motion.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

N&J

metski83 skriver:

Ja det var også en mulighed

Jeg har drukket en pokkers masse vand i denne uge, det plejer ikke at ligne mig.

Jeg var ude at løbe i dag med en veninde, eller dvs. løbe og gå, for er absolut ikke i form, og snakket blev der selvfølgelig også.

Jeg endte så med at måtte gå hele turen igen, da min hund, som var med, tabte sit halsbånd. Så hele vejen retur igen. Men så fik jeg da noget motion.

Det var da vild sejt gjort.. 

Anmeld

8. september 2011

metski83

N&J skriver:

Det var da vild sejt gjort.. 

Ja der skal ske noget. Men det var hårdt med 30 kg's overvægt, og ingen kondi.

Men dejligt jeg fik noget motion

Anmeld

8. september 2011

N&J

metski83 skriver:

Ja der skal ske noget. Men det var hårdt med 30 kg's overvægt, og ingen kondi.

Men dejligt jeg fik noget motion

Ja.. sjovt nok så syntes jeg det er voldsomt hårdt at cykle de 6 km til skole, men tror virkelig også det hænger sammen med de min. 30 ekstra kg, der hænger på mig.. 

Anmeld

8. september 2011

metski83

N&J skriver:

Ja.. sjovt nok så syntes jeg det er voldsomt hårdt at cykle de 6 km til skole, men tror virkelig også det hænger sammen med de min. 30 ekstra kg, der hænger på mig.. 

Men det er da flot du gør det. Nu er jeg snart igennem min første uge, som sund, intet usunt. Så er spændt på vægten mandag morgen

Anmeld

8. september 2011

MaybeBaby

metski83 skriver:

Så er der billeder af min mave, krop og ikke mindst alt mit fedt

Jeg har "cuttet" mit hoved af, da jeg er anonym her inde, pga. projekt baby.

Og ja, min hund er med på billedet. Tror den tænker, hva faen laver hun.

I morgen, D. 5 September 2011, starter mit forhåbenlig nye liv.

Jeg skal tabe mig omkring 20-30 kg. Kun en graviditet kan sætte det på stand by.

Jeg er træt af at se ud som jeg gør, og ked af at se mig selv i spejlet.

For 10 år siden vejede jeg 30 kg. mindre, så nu skal der bare ske noget.

Jeg er kun 1,53 cm. høj, så der er ikke meget at fordele det på.

Jeg har lavet en afstemning, for at se hvor meget i tror jeg vejer, og jeg bliver ikke stødt, så bare stem (Den præcise vægt kommer i morgen)

Jeg håber i vil støtte mig her inde, så jeg kan få smidt nogle kg.

I morgen vil jeg ligge min startvægt her ind.

Åh, jeg nåede lige at tænke, at det meget lignede min krop bare jeg er 15 cm højere. Og kan se, at min startvægt som 4+3 gravid er den samme, som din startvægt! Jeg var sikker på, at projekt baby ville tage i hvert fald 1/2 år før der skete noget, så jeg skulle bare igang med den store slanketur inden baby kom, men jeg nåede lige at få en halvanden måneds motion, og så var der to streger. Jeg har termin om 10 dage og lige så snart han er ude, så er det op på hesten igen, du! Så om ikke så længe, så har du endnu en Mette, der melder sig klar til projekt bye bye dellies! Du er SÅ sej at lægge billeder ind, og GO GO GO!

Anmeld

8. september 2011

metski83

MaybeBaby skriver:

Åh, jeg nåede lige at tænke, at det meget lignede min krop bare jeg er 15 cm højere. Og kan se, at min startvægt som 4+3 gravid er den samme, som din startvægt! Jeg var sikker på, at projekt baby ville tage i hvert fald 1/2 år før der skete noget, så jeg skulle bare igang med den store slanketur inden baby kom, men jeg nåede lige at få en halvanden måneds motion, og så var der to streger. Jeg har termin om 10 dage og lige så snart han er ude, så er det op på hesten igen, du! Så om ikke så længe, så har du endnu en Mette, der melder sig klar til projekt bye bye dellies! Du er SÅ sej at lægge billeder ind, og GO GO GO!

Jeg takker ;-) Håber det ender som dig, med to streger, det ville være skønt. Indtil videre håber jeg at smide en masse kg. Så min krop kan blive normal igen. Men uha en lille baby ville være skønt.

Anmeld

9. september 2011

N&J

metski83 skriver:

Men det er da flot du gør det. Nu er jeg snart igennem min første uge, som sund, intet usunt. Så er spændt på vægten mandag morgen

Det gør jeg så længe der ikke er sne, tør ikke cykle med min datter bagpå når der er glat, men skal igang med noget mere fysisk i løbet af weekenden, og så bare spise sundt.. 

skriver du en update når du har været på, jeg er møgnysgerrig og håber at du har tabt dig.. 

Anmeld

9. september 2011

metski83

N&J skriver:

Det gør jeg så længe der ikke er sne, tør ikke cykle med min datter bagpå når der er glat, men skal igang med noget mere fysisk i løbet af weekenden, og så bare spise sundt.. 

skriver du en update når du har været på, jeg er møgnysgerrig og håber at du har tabt dig.. 

Det kan du tro, det skal jeg nok. Jeg smuvejede mig i morges, selvom jeg kun må veje mig en gang i ugen. Der havde jeg allerede tabt et kg... YAHOOOOOO, så håber på endnu mere mandag

Anmeld

9. september 2011

N&J

metski83 skriver:

Det kan du tro, det skal jeg nok. Jeg smuvejede mig i morges, selvom jeg kun må veje mig en gang i ugen. Der havde jeg allerede tabt et kg... YAHOOOOOO, så håber på endnu mere mandag

Hvis jeg havde en smiley der kunne klappe, så klappede den.. det var da flot.. kan godt forstå at du lige måtte smugveje.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.