Følg en mave. 4. September 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

metski83

IsabellaCiinea skriver:

Som sagt er jeg 160 =) Så ja det har jo også lidt at sige =)

Ja det har det nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

N&J

IsabellaCiinea skriver:

Har sagt 95-100kg, da du ligner lidt en på min størrelse. Vil selv gerne tabe 30-35kg og jeg er 160 høj..

Den hopper jeg med på her, godt nok er jeg to cm højere end dig (IsabellaCiinea), men stadig i samme vægtklasse, så jeg gætter på det samme.. 

Anmeld

5. september 2011

N&J

metski83 skriver:

Så er der billeder af min mave, krop og ikke mindst alt mit fedt

Jeg har "cuttet" mit hoved af, da jeg er anonym her inde, pga. projekt baby.

Og ja, min hund er med på billedet. Tror den tænker, hva faen laver hun.

I morgen, D. 5 September 2011, starter mit forhåbenlig nye liv.

Jeg skal tabe mig omkring 20-30 kg. Kun en graviditet kan sætte det på stand by.

Jeg er træt af at se ud som jeg gør, og ked af at se mig selv i spejlet.

For 10 år siden vejede jeg 30 kg. mindre, så nu skal der bare ske noget.

Jeg er kun 1,53 cm. høj, så der er ikke meget at fordele det på.

Jeg har lavet en afstemning, for at se hvor meget i tror jeg vejer, og jeg bliver ikke stødt, så bare stem (Den præcise vægt kommer i morgen)

Jeg håber i vil støtte mig her inde, så jeg kan få smidt nogle kg.

I morgen vil jeg ligge min startvægt her ind.

Må indrømme at jeg syntes det er super friskt og stort at du har taget skridtet og lagt billederne op, jeg er også selv igang med en stor kostomlægning, men tør ikke helt lægge billeder op af mig

Anmeld

5. september 2011

metski83

N&J skriver:

Må indrømme at jeg syntes det er super friskt og stort at du har taget skridtet og lagt billederne op, jeg er også selv igang med en stor kostomlægning, men tør ikke helt lægge billeder op af mig

Tak skal du have.

Men ikke så frisk at der er ansigt på, men det er nu pga. PB

Nu skal det bare lykkedes for mig.

Har du tabt dig en masse ?

Anmeld

5. september 2011

twinboys

metski83 skriver:

87, 5 Kg. sagde vægten i morges

God kamp til dig...

Anmeld

5. september 2011

metski83

twinboys skriver:

God kamp til dig...

Tak for det

Anmeld

5. september 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg tro du vejer 85-87 kg er mit gæt jeg er selv 163 og veje nu 69,5 kg og normal vejer jeg 50 kg.Vildt for mig og tabe mig ville jeg.Men på dit billede kan jeg godt se du vejer lidt mere ind mig undskyld.

Jeg ville gerne tabe mig samme med dig.

Mit billede er lidt tid siden og syntes selv jeg lige en som da jeg var ½ vejs i graviditen med mine 2 sidste børn.Nået af komme op på 76 kg med min datter og med tobias som er 20 mdr nu nået jeg 74 kg.Veje 50 kg indda.Keg syntes jeg er mega tyk.

Billede 2 der er jeg 4+5 uge henne med barn nummer 3(tobias) i maven vejer 52,5 kg der.

Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2011

metski83

Fedt du også ligger billeder ind.

Kan godt se forskellen.

LIgesom dig, har jeg også vejet meget mindre. Og det gør det endnu svære at veje had man nu gør, da man ved hvordan det er at veje mindre.

Og jeg kan ikke engang give en fødsels skullen. Mit er kun hvad jeg har proppet i  munden.

Men fedt du er med på den, så må vi støtte hinanden.

Anmeld

6. september 2011

metski83

Henriette1976 skriver:

Jeg tro du vejer 85-87 kg er mit gæt jeg er selv 163 og veje nu 69,5 kg og normal vejer jeg 50 kg.Vildt for mig og tabe mig ville jeg.Men på dit billede kan jeg godt se du vejer lidt mere ind mig undskyld.

Jeg ville gerne tabe mig samme med dig.

Mit billede er lidt tid siden og syntes selv jeg lige en som da jeg var ½ vejs i graviditen med mine 2 sidste børn.Nået af komme op på 76 kg med min datter og med tobias som er 20 mdr nu nået jeg 74 kg.Veje 50 kg indda.Keg syntes jeg er mega tyk.

Billede 2 der er jeg 4+5 uge henne med barn nummer 3(tobias) i maven vejer 52,5 kg der.

Henriette

Glemte at skrive, min vægt var igår morges 87,5 Kg.

Anmeld

6. september 2011

N&J

metski83 skriver:

Tak skal du have.

Men ikke så frisk at der er ansigt på, men det er nu pga. PB

Nu skal det bare lykkedes for mig.

Har du tabt dig en masse ?

Er først lige startet, syntes jeg er blevet ved med at udsætte det grundet en masse dumme undskyldninger, men nu er jeg gået igang.. så jeg håber på at det snart bliver muligt med en dejlig opdatering. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.