Boblen er ved at briste (37+6)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

MaybeBaby

ciepige skriver:

Sender hermed en stor spand vestøv til dig - der er lang tid endnu, til jeg får brug for det 

Takker for den store spandfuld Og du kan tro, jeg nok skal sende det 10-foldigt igen om 21+ uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

MaybeBaby

Dansker I Holland skriver:

VESTØV er på vej til dig

SMuk mave

Åh, det var dejligt! Jo mere jo bedre af det der vestøv!

Anmeld

4. september 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Ja, brugte godt nok noget i dag, men hun trækker sgu i land hver gang.

Hvornår tror du vi føder, kæresten siger d 16. Jeg siger hver dag; imorgen. Men nu fik kæresten jo ret med antal og køn, så "frygter" han også har ret i datoen.

Jamen jeg er frisk på d. 16. Det er trods alt ikke 14 dage over

Anmeld

4. september 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Hold kææææft du er lækker! Og jeg gider ikke sende dit vestøv, jeg vil gerne selv bruge det om en uge, når hun er fuldbåren. Så glem det! Jeg er helt vild efter at se resultatet af dit indre bagværk

Jamen jeg skal nok sende det tilbage med erfaring! Og grrrr... selv!

Anmeld

4. september 2011

MaybeBaby

frk-stoltze skriver:

Sikke da en SMUK mave

Mange mange tak  Og så håber vi at næste billede bliver af baby!

Anmeld

4. september 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Jamen jeg er frisk på d. 16. Det er trods alt ikke 14 dage over

Det er jeg nu også, men igen 12/11 dage endnu, puha, vil altså gerne bare se hende nu.

Anmeld

4. september 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Du får al vestøv tilbage for fulde hammer, når jeg lige har brugt lidt af det Og det er VIRKELIG kun lige over med at ligne det en overskudsmor. Du virker altid som en, der lige snupper et billede, mens du har et franskbrød i ovnen, og med den anden hånd pisker lidt flødeskum til varm kakao Så jeg er bestemt ikke den eneste, der stråler, smukke Malene! Men tak for de søde ord til hende, der lige nu ikke kan vrikke med sin højre ankel pga. elefantfod!

Haha - prøvede sjovt nok lige og vrikke med min højre ankel, for at se om jeg kunne, nu du skrev det

Haha - hvor er du sød... Men det vil vidst være synd at sige Tak for aftenens grin, dejligt hvis det sådan jeg fremstår overfor dig - hold du bare fast i den tanke, selvom den vidst desværre er langt fra virkeligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.