Boblen er ved at briste (37+6)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

MaybeBaby

AalborgPigen skriver:

Sender vestøv 

Hurraaaa... Det er rart! Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

MaybeBaby

Laulund87 skriver:

Du er godt nok fin!

Tak søde Laulund 

Anmeld

4. september 2011

Laulund87

MaybeBaby skriver:

Tak søde Laulund 

Anmeld

4. september 2011

FogL

Sender hermed en stor spand vestøv til dig - der er lang tid endnu, til jeg får brug for det 

Anmeld

4. september 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Pift.. Miav. Smukke smukke mette. Ja nu må vi snart føde

Ja, nu er der ingen undskyldning for, at de ikke skal ud! Så vi burde lave en fælleskonto, hvor vi sætter al vores vestøv ind på Og sikke dejlige ord

Anmeld

4. september 2011

Dansker I Holland

MaybeBaby skriver:

Der er bare SÅ skønt at være tæt på nu... Er 38+0 i dag og med max 28 dage, så kan man se en ende på elefantfødder, sovende fingre og halsbrand! YES!  Men jeg satser på at føde snart... Gerne nu!

Min mor og min kæreste lavede i går et væddemål om, at føder jeg inden næste søndag nat (som min mor tror), så skal manden lave mad når min mor kommer ned og overnatter og alt derefter, så skal min mor stå for aftensmad. Og ja, det var jo mig, der fandt på hvad væddemålet skulle gå ud på, da jeg jo ligegyldigt hvad ikke skal lave mad den aften Heldigvis sagde min kæreste i dag, at han håber min mor får ret...  Så send gerne en masse vestøv, så jeg både snart får baby OG hjemmelavet aftensmad!

/Mette - KOM NU LILLE SKAT!

VESTØV er på vej til dig

SMuk mave

Anmeld

4. september 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, nu er der ingen undskyldning for, at de ikke skal ud! Så vi burde lave en fælleskonto, hvor vi sætter al vores vestøv ind på Og sikke dejlige ord

Ja, brugte godt nok noget i dag, men hun trækker sgu i land hver gang.

Hvornår tror du vi føder, kæresten siger d 16. Jeg siger hver dag; imorgen. Men nu fik kæresten jo ret med antal og køn, så "frygter" han også har ret i datoen.

Anmeld

4. september 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Der er bare SÅ skønt at være tæt på nu... Er 38+0 i dag og med max 28 dage, så kan man se en ende på elefantfødder, sovende fingre og halsbrand! YES!  Men jeg satser på at føde snart... Gerne nu!

Min mor og min kæreste lavede i går et væddemål om, at føder jeg inden næste søndag nat (som min mor tror), så skal manden lave mad når min mor kommer ned og overnatter og alt derefter, så skal min mor stå for aftensmad. Og ja, det var jo mig, der fandt på hvad væddemålet skulle gå ud på, da jeg jo ligegyldigt hvad ikke skal lave mad den aften Heldigvis sagde min kæreste i dag, at han håber min mor får ret...  Så send gerne en masse vestøv, så jeg både snart får baby OG hjemmelavet aftensmad!

/Mette - KOM NU LILLE SKAT!

Hold kææææft du er lækker! Og jeg gider ikke sende dit vestøv, jeg vil gerne selv bruge det om en uge, når hun er fuldbåren. Så glem det! Jeg er helt vild efter at se resultatet af dit indre bagværk

Anmeld

4. september 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Eeej, sikke en smækker-lækker kommende mor, som bare STRÅLER ud over det hele Eeej, hvor ville jeg ønske, jeg havde lidt af dit overskud, du er bare SÅ smuk gravid altså... Ørrrj

Lyder jo bare helt fantastisk med den middag, håber også lillemanden kommer inden søndag, så hvis jeg nu sender en KÆMPE bunke ve-støv afsted til dig, vil du så ikke sende en ordentlig spand tilbage til mig også, vil SÅ gerne have hende ud nuuuuu, er allerede ALT for utålmodig

Du får al vestøv tilbage for fulde hammer, når jeg lige har brugt lidt af det Og det er VIRKELIG kun lige over med at ligne det en overskudsmor. Du virker altid som en, der lige snupper et billede, mens du har et franskbrød i ovnen, og med den anden hånd pisker lidt flødeskum til varm kakao Så jeg er bestemt ikke den eneste, der stråler, smukke Malene! Men tak for de søde ord til hende, der lige nu ikke kan vrikke med sin højre ankel pga. elefantfod!

Anmeld

4. september 2011

frk-stoltze

Sikke da en SMUK mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.