Boblen er ved at briste (37+6)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.466 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. september 2011

MaybeBaby

Der er bare SÅ skønt at være tæt på nu... Er 38+0 i dag og med max 28 dage, så kan man se en ende på elefantfødder, sovende fingre og halsbrand! YES!  Men jeg satser på at føde snart... Gerne nu!

Min mor og min kæreste lavede i går et væddemål om, at føder jeg inden næste søndag nat (som min mor tror), så skal manden lave mad når min mor kommer ned og overnatter og alt derefter, så skal min mor stå for aftensmad. Og ja, det var jo mig, der fandt på hvad væddemålet skulle gå ud på, da jeg jo ligegyldigt hvad ikke skal lave mad den aften Heldigvis sagde min kæreste i dag, at han håber min mor får ret...  Så send gerne en masse vestøv, så jeg både snart får baby OG hjemmelavet aftensmad!

/Mette - KOM NU LILLE SKAT!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Nessie

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at få baby og hjemmelavet aftensmad, og slippe af med alle graviditetsgenerne, men den mave klæder dig nu altså så fint, så det er næsten synd at du kommer af med den

Anmeld

4. september 2011

Frk-Lotusblomst

Sikke dog et dejligt væddemål. Jeg sender hermed vestøv afsted.

Og smuk er maven jo stadig. Og på trods af elefantfødder, sovende fingre og halsbrand stråler du jo stadig.

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

MaybeBaby skriver:

Der er bare SÅ skønt at være tæt på nu... Er 38+0 i dag og med max 28 dage, så kan man se en ende på elefantfødder, sovende fingre og halsbrand! YES!  Men jeg satser på at føde snart... Gerne nu!

Min mor og min kæreste lavede i går et væddemål om, at føder jeg inden næste søndag nat (som min mor tror), så skal manden lave mad når min mor kommer ned og overnatter og alt derefter, så skal min mor stå for aftensmad. Og ja, det var jo mig, der fandt på hvad væddemålet skulle gå ud på, da jeg jo ligegyldigt hvad ikke skal lave mad den aften Heldigvis sagde min kæreste i dag, at han håber min mor får ret...  Så send gerne en masse vestøv, så jeg både snart får baby OG hjemmelavet aftensmad!

/Mette - KOM NU LILLE SKAT!

Sender vestøv 

Anmeld

4. september 2011

Laulund87

Du er godt nok fin!

Anmeld

4. september 2011

Kofoed.

Pift.. Miav. Smukke smukke mette. Ja nu må vi snart føde

Anmeld

4. september 2011

Maalene

Eeej, sikke en smækker-lækker kommende mor, som bare STRÅLER ud over det hele Eeej, hvor ville jeg ønske, jeg havde lidt af dit overskud, du er bare SÅ smuk gravid altså... Ørrrj

Lyder jo bare helt fantastisk med den middag, håber også lillemanden kommer inden søndag, så hvis jeg nu sender en KÆMPE bunke ve-støv afsted til dig, vil du så ikke sende en ordentlig spand tilbage til mig også, vil SÅ gerne have hende ud nuuuuu, er allerede ALT for utålmodig

Anmeld

4. september 2011

MaybeBaby

Nessie skriver:

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at få baby og hjemmelavet aftensmad, og slippe af med alle graviditetsgenerne, men den mave klæder dig nu altså så fint, så det er næsten synd at du kommer af med den

Haha, nu som den allerførste kommentator! Hvor er du sød...  Og du deler holdning med min jordmor, der også synes jeg bør beholde den, men jeg vil bare så gerne prøve at det er far, der bliver sparket på maven af små fusser  Og tak for de søde ord og lad os håbe dette bliver det sidste billede

Anmeld

4. september 2011

Nessie

MaybeBaby skriver:

Haha, nu som den allerførste kommentator! Hvor er du sød...  Og du deler holdning med min jordmor, der også synes jeg bør beholde den, men jeg vil bare så gerne prøve at det er far, der bliver sparket på maven af små fusser  Og tak for de søde ord og lad os håbe dette bliver det sidste billede

Ha ha ha, ja man kan jo være heldig lige at sætte sig ned med computeren, og hvem har så lagt billede ind?

Jamen jeg kan jo kun sige, at uanset hvor smuk gravid du er, så er jeg da også lidt spændt på at se indholdet af den flotte mave

Jeg puster lidt vestøv efter dig, og håber at det næste billede bliver af babyen

Anmeld

4. september 2011

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Sikke dog et dejligt væddemål. Jeg sender hermed vestøv afsted.

Og smuk er maven jo stadig. Og på trods af elefantfødder, sovende fingre og halsbrand stråler du jo stadig.

Tak for de allersødeste ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.