11 dage over og tør ikke teste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

ØnskerEtMirakel

viben skriver:

Tak skal du have  Indtil videre føles alt som det skal, og regner med at jeg skal scannes i slutningen af næste uge. Kunne være fantastisk at se hjerteblink, så langt er vi ikke nået før...

Krydser fingre for at du er gravid

Det er en fantastisk oplevelse. sidste MA var jeg i 16. uge. det var fantastisk til NF. der kan man se det hele, så rørende at se

tak, ja kunne også være fantastisk at give ham den besked.

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

ØnskerEtMirakel

Frk-Lotusblomst skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Det var min venindes gruppe.  Hun er heldigvis okay, men det gør så ondt alligevel. At vide hun er så langt væk og har det forfærdeligt sammen med de andre! Og jah, det er allllt for tæt på..

Men godt at hører han ikke var med i gruppen.

Man er nemlig rigtig magtesløs!

Åhh gud. håber de har det godt efter omstændighederne. hvor er det ubehageligt, mangler tit forståelse for hvorfor de er dernede...

Anmeld

4. september 2011

Frk-Lotusblomst

ØnskerEtMirakel skriver:

Åhh gud. håber de har det godt efter omstændighederne. hvor er det ubehageligt, mangler tit forståelse for hvorfor de er dernede...

Snakkede med hendes mor. De har det forfærdeligt. Men de står jo sammen.  Det er jo nogen helt utrolige bånd de får..

Jeg mangler også forståelse for det. Men jeg respektere dem for at udleve deres drømme..

Vi kan ikke andet end at støtte dem.

Nå søde, vil ikke ødelægge din tråd.  

Anmeld

4. september 2011

ØnskerEtMirakel

Frk-Lotusblomst skriver:

Snakkede med hendes mor. De har det forfærdeligt. Men de står jo sammen.  Det er jo nogen helt utrolige bånd de får..

Jeg mangler også forståelse for det. Men jeg respektere dem for at udleve deres drømme..

Vi kan ikke andet end at støtte dem.

Nå søde, vil ikke ødelægge din tråd.  

Ja det er godt de har hinanden. ja det må godt nok også være hårdt for deres familier herhjemme.

det er iorden ha en rigtig dejlig aften.

Anmeld

4. september 2011

Frk-Lotusblomst

ØnskerEtMirakel skriver:

Ja det er godt de har hinanden. ja det må godt nok også være hårdt for deres familier herhjemme.

det er iorden ha en rigtig dejlig aften.

Jah føj da. Jeg ville ikke kunn have min kæreste dernede som dig. Det har jeg stor respekt for.

Tak og i lige måde.

Anmeld

4. september 2011

ØnskerEtMirakel

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah føj da. Jeg ville ikke kunn have min kæreste dernede som dig. Det har jeg stor respekt for.

Tak og i lige måde.

Mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.