11 dage over og tør ikke teste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.148 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. september 2011

ØnskerEtMirakel

er i dag 11 dage over menstruation.

har gået med menstruations lignende smerter i en uge nu...og ømme bryster.

men det mærkelige er at jeg kun har været sammen med min mand to gange samme dag lige efter at sidste menstruaton stoppede, , vi har ikke været sammen siden fordi han er udsendt. så hvor stor er chncen lige for at jeg er gravid, tror mere at den er meget forsinket.. øv hvor er det bare dumt.

gider ikke flere negative tests. går bare og venter på mens...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

viben

Vil bare sige at jeg selv var sikker på at jeg ikke kunne være blevet gravid.. Tror kun vi havde haft sex 2 gange på en måned, og havde ingen ide om hvordan det lå ift. ægløsning. Men gravid det er jeg, så man skal aldrig sige aldrig :-)

Anmeld

4. september 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg ville nu tage en test . Om ikke andet så for at støtte sin formodning om at den er negativ. Du går jo og forcere den skal være negativ, så kan du vel ikke blvie helt skuffet over en negativ test, mne måske fremprovokere mens så den kommer. Hvis du forstår.

For selvom du ikke tror det kan være realistisk, så håber du jo stadig på at blive gravid.

Jg synes nu du skal prøve at teste, selvom en negativ test ville være ØV!

Anmeld

4. september 2011

Leonora

Du kan sagtens være gravid. Ægløsning kan finde sted på de mærkeligste tidspunkter og helt uden for nummer

Du bør teste for hvils du ik er gravid kan uvisheden holde din mens tilbage.....
Se at få testet for det ku jo være den var positiv

Jeg krydser for to streger

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

ØnskerEtMirakel skriver:

er i dag 11 dage over menstruation.

har gået med menstruations lignende smerter i en uge nu...og ømme bryster.

men det mærkelige er at jeg kun har været sammen med min mand to gange samme dag lige efter at sidste menstruaton stoppede, , vi har ikke været sammen siden fordi han er udsendt. så hvor stor er chncen lige for at jeg er gravid, tror mere at den er meget forsinket.. øv hvor er det bare dumt.

gider ikke flere negative tests. går bare og venter på mens...

Krydser fingre for dig  

Anmeld

4. september 2011

ØnskerEtMirakel

viben skriver:

Vil bare sige at jeg selv var sikker på at jeg ikke kunne være blevet gravid.. Tror kun vi havde haft sex 2 gange på en måned, og havde ingen ide om hvordan det lå ift. ægløsning. Men gravid det er jeg, så man skal aldrig sige aldrig :-)

ok det var da imponerende tillykke hvor langt er du henne?

Anmeld

4. september 2011

ØnskerEtMirakel

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg ville nu tage en test . Om ikke andet så for at støtte sin formodning om at den er negativ. Du går jo og forcere den skal være negativ, så kan du vel ikke blvie helt skuffet over en negativ test, mne måske fremprovokere mens så den kommer. Hvis du forstår.

For selvom du ikke tror det kan være realistisk, så håber du jo stadig på at blive gravid.

Jg synes nu du skal prøve at teste, selvom en negativ test ville være ØV!

ja du har fuldstændig ret, må hellere lige teste i morgen så..

Anmeld

4. september 2011

Frk-Lotusblomst

ØnskerEtMirakel skriver:

ja du har fuldstændig ret, må hellere lige teste i morgen så..

Det synes jeg lyder fornuftigt.

held og lykke. Jeg . Jeg ved hvor meget i ønsker det..

Anmeld

4. september 2011

ØnskerEtMirakel

Leonora skriver:

Du kan sagtens være gravid. Ægløsning kan finde sted på de mærkeligste tidspunkter og helt uden for nummer

Du bør teste for hvils du ik er gravid kan uvisheden holde din mens tilbage.....
Se at få testet for det ku jo være den var positiv

Jeg krydser for to streger

tak ja det kunne være dejligt, men tror det er rimelig usansynligt.. kan den også ligge lige efter mens? vildt hihi. så ville jeg mene at vi var meget heldige hvis det lige var tilfællet. man kan altid håbe

Anmeld

4. september 2011

Lilje82

Krydser fingre for at I er blevet snydt og testen viser 2 streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.