Jer der har født i Randers ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Alexander071106sMor

Jeg fødte også på Randers for næsten 5 år siden,og det var en meget positiv oplevelse. Ingen stres eller jag eller noget. Meget prof. folk og enormt søde til at vejlede og fortælle

Nu venter vi barn nr. 2 og det skal også være i Randers, og det ser jeg frem til.

En af mine veninder havde den bedste oplevelse med en læge der selv tog imod deres datter og som bare var så sød, stille og afbalanceret. Så det var også kun en virkelig positiv oplevelse. Ellers har jeg også kun hørt godt om det fra både min søster og andre veninder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Chris86

Fødte derinde i april måned og er ganske tilfreds!
Der var så travlt at de ikke havde en fødestue til os, så de "lavede" en i en af deres modtagelses-rum ;O) Og synes absolut ikke at jeg mærkede at de havde travlt osv...

Ubeklageligt :O)

Anmeld

4. september 2011

Chris86

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes, det ville være meget relevant, hvis folk med negative oplevelser fra et fødested satte ord på, HVAD der var slemt - hvis det bare var en enkelt jordemoder, der var strid, er det jo ikke fødestedet som sådan, der er dårligt. Jeg har næsten ikke fantasi til at forestille mig, at alle ansatte på en fødeafdeling er "dårlige".

Enig...

Der var mange med inde ved os og de var søde alle sammen :O)

Anmeld

4. september 2011

Frk.S

Nu har jeg jo ikke født der endnu (SUK!) - men skal meget meget snart. Hvis jeg husker det, skal jeg prøve at skrive her igen, hvordan jeg synes det var.

Men jeg kan da sige, at jeg kun har hørt godt om det. Dem jeg kender der har født der, har kun haft godt at sige om det.
Jeg fik desuden et meget positivt indtryk, da vi var til rundvisning på fødegangen.

OG så har jeg været et smut forbi fødegangen, fordi vi var bange for at vandet var gået alt for tidligt (det var det dog heldigvis ikke). Og der fik jeg altså bare en super behandling - de var bare SÅ søde.

Anmeld

4. september 2011

Frk.S

Jeg synes, det ville være meget relevant, hvis folk med negative oplevelser fra et fødested satte ord på, HVAD der var slemt - hvis det bare var en enkelt jordemoder, der var strid, er det jo ikke fødestedet som sådan, der er dårligt. Jeg har næsten ikke fantasi til at forestille mig, at alle ansatte på en fødeafdeling er "dårlige".

ENIG!

Så kan man også bedre bedømme, om den fødsel måske også havde været slem, hvis den havde foregået et andet sted.

Anmeld

4. september 2011

Frk Mig

gravid20 skriver:

Dejligt med nogen posetive syn på det  

- er bare så bange for at blive skuffet, jeg glæder mig rigtig meget til fødslen, og ville meget nødig have den ødelagt a noget .. 

Jeg tror ikk du bliver skuffet .. Men igen det er jo svært for mig at sige da jeg jo ikk aner hva for nogle forventninger du har til fødslen .. Jeg havde virkelig et skræmme billede af min fødsel med at jeg ville føde alene fordi at der var tralvt .. Hehe .. Meeen nej jeg havde min jm ved min side HELE tiden .. Jeg troede en fødsel forgik som når man siger dem på film .. Ind på fødestuen og så var ungen ude .. Hehe .. det gik dog ikke helt sådan .. Men jeg havde verdens bedste fødsel takket være min søde jm .. Vi var indlagt på patient hotellet og de var så søde dernede .. Når jeg skulle amme skulle jeg ringe ned til sygeplejeskerne så kom de op og hjalp .. Super god behandling .. Og super professionelle ..

Anmeld

4. september 2011

HeidiØ

Enig!!

Anmeld

4. september 2011

*A*

At føde på Randers Sygehus er den mest ambivalente oplevelse jeg nogensinde har haft... Jeg håber aldrig jeg kommer til det igen!!!

Selve fødslen af mine drenge forløb problemfrit og jordemoderen samt den jordemoderstuderende var fantastiske. Det kunne bare IKKE være gået bedre...

Dagene efter fødslen. Amningen kørte slet ikke og sygeplejerskerne lyttede slet ikke til hvad jeg sagde. Hver 3. time døgnet rundt kom de med "malkemaskinen". Jeg sagde at det ikke fungerede og det kunne de sagtens se, men jeg fik hele tiden at vide at hvis ikke jeg ammede mine drenge, så ville de nærmest blive unormale og jeg ville aldrig kunne få et nært forhold til dem. Jeg bestilte ikke andet at græde i de dage vi var på sygehuset (vi var der fra lørdag til fredag) og ønskede ikke at få besøg af andre end mine forældre. Det var virkelig ikke rart.

Min veninde føste præcis en måned før, blot ude på Skejby og hun havde det bedste "ophold" derude.

Anmeld

4. september 2011

baby012

Det er godt nok meget blanede oplevelser der kommer derfra  

- tror jeg giver dem en chance, og bliver der.. men hvad så med når patienthotellet bliver lukket? hvad sker der så ?  

Tror bare jeg er nervøs, skal højst sansynligt føde alene, altså uden nogen jeg kender hos mig.. så er bare bange for ikke at få nogen form for opbakning  

men tusind tak for svar allesammen, rigtig dejligt at høre lidt om hvordan jeres oplevelser var  

Anmeld

4. september 2011

Moar2011

gravid20 skriver:

Hvordan oplevede i det ? har ikke hørt ret meget godt om dem indtil videre, men det er åbenbart det jeg høre til nu hvor jeg er flyttet. 

ville rigtig gerne have født på hvidovre, men der er jo lige lovligt langt nu hehe . 

- jeg fødte den 16 april en sund og rask dreng 33+3 - jeg havde en go oplevelse om på det hele, og de var rigtig søde og hjalp mig igennem hele den lang fødsels som endte lidt kraktisk. spørg endelig hvis du ville vide noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.