Jer der har født i Randers ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.221 visninger
27 svar
0 synes godt om
3. september 2011

baby012

Hvordan oplevede i det ? har ikke hørt ret meget godt om dem indtil videre, men det er åbenbart det jeg høre til nu hvor jeg er flyttet. 

ville rigtig gerne have født på hvidovre, men der er jo lige lovligt langt nu hehe . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Frk Mig

gravid20 skriver:

Hvordan oplevede i det ? har ikke hørt ret meget godt om dem indtil videre, men det er åbenbart det jeg høre til nu hvor jeg er flyttet. 

ville rigtig gerne have født på hvidovre, men der er jo lige lovligt langt nu hehe . 

Jeg fødte på randers sygehus i 2009 .. og skal igen næste år .. jeg syntes at det var en super god oplevelse .. De er så søde på fødegangen .. Jeg kan kun anbefale det ...  

Der blev virkelig lyttet til hva jeg ønskede og blev taget alvorlig når jeg syntes at der var noget som jeg ikke syntes virkede rigtig .. men var første gangs fødene .. så jeg viste jo ikk ret meget .. så min jm gav sig god tid til at forklare hva der skete ..

Anmeld

3. september 2011

LilyMarleen

gravid20 skriver:

Sooorrrry to say, men jeg havde virkelig også bare den mest elendige fødsel på Randers sygehus.. Jeg gruer, for jeg er gravid igen, men vi overvejer at køre til Århus for at føde. Men nu må vi se.

Selvfølgelig var det at få min søn i armene det største i hele mit liv, men udover det. Så tror jeg faktisk også at det var den væreste oplevelse, mest pga behandlingen..  Jeg var faktisk ret overbevist om at jeg IKKE skulle have flere børn, netop pga fødslen. Men.... Ja, nu tager jeg det vist som det kommer.  Jeg bliver nok mere nervøs når jeg kommer tættere på, lige nu fortrænger jeg det nok lidt. 

Anmeld

3. september 2011

baby012

LilyMarleen skriver:

Sooorrrry to say, men jeg havde virkelig også bare den mest elendige fødsel på Randers sygehus.. Jeg gruer, for jeg er gravid igen, men vi overvejer at køre til Århus for at føde. Men nu må vi se.

Selvfølgelig var det at få min søn i armene det største i hele mit liv, men udover det. Så tror jeg faktisk også at det var den væreste oplevelse, mest pga behandlingen..  Jeg var faktisk ret overbevist om at jeg IKKE skulle have flere børn, netop pga fødslen. Men.... Ja, nu tager jeg det vist som det kommer.  Jeg bliver nok mere nervøs når jeg kommer tættere på, lige nu fortrænger jeg det nok lidt. 

det er nemlig også det jeg har fået a vide overvejer lidt at skifte bare for at undgå at få en dårlig fødsel- det vil jeg virkelig ikke når det nu er den første .. og jeg glæder mig så meget til den .. 

Anmeld

3. september 2011

baby012

Frk Mig skriver:

Jeg fødte på randers sygehus i 2009 .. og skal igen næste år .. jeg syntes at det var en super god oplevelse .. De er så søde på fødegangen .. Jeg kan kun anbefale det ...  

Der blev virkelig lyttet til hva jeg ønskede og blev taget alvorlig når jeg syntes at der var noget som jeg ikke syntes virkede rigtig .. men var første gangs fødene .. så jeg viste jo ikk ret meget .. så min jm gav sig god tid til at forklare hva der skete ..

Dejligt med nogen posetive syn på det  

- er bare så bange for at blive skuffet, jeg glæder mig rigtig meget til fødslen, og ville meget nødig have den ødelagt a noget .. 

Anmeld

3. september 2011

Majbriteriksen

Har haft 2 fantastiske oplevelser derinde. De var yderst proffesionelle. Der ligger flere tråde om det, hvor der har været diskuteret om folk har haft gode oplevelser der.

Anmeld

3. september 2011

HeidiØ

Jeg skal føde på Randers sygehus og jeg har termin om 1 uge - vi er også lige flyttet hertil for 3 uger siden, men jeg har fået mig en JM og har været til rundvisning deroppe. Det lød bare SÅ fantastisk, alt hvad de fortalte osv - jeg glæder mig nærmest! Så jeg vil ikke lade mig skræmme af at nogle har haft dårlige oplevelser, jeg går ud fra det er sådan på alle sygehuse!

Jeg søgte ind på Skejby først, men de tager ikke bare folk ind. Kun dem som er knyttet dertil i forvejen! Og så dem der har svære graviditeter..

Udover det, så lukker patienthotellet jo desværre d. 1/10 på Randers - og jm kunne ikke fortælle hvad der så skulle se. Men det er jo en del af spareplanen (fedt nok)! ..

Men snup en rundvisning når du kan! Du blir IKKE skuffet!!

Anmeld

3. september 2011

HeidiØ

Majbriteriksen skriver:

Har haft 2 fantastiske oplevelser derinde. De var yderst proffesionelle. Der ligger flere tråde om det, hvor der har været diskuteret om folk har haft gode oplevelser der.

Anmeld

4. september 2011

Lucas og Mathilde <3

jeg fødte på randers sidste år, og jeg havde også KUN en positiv oplevelse, synes simpelthen de var så søde, og gode til at forklare hvad der forgik, og de gav sig rigtig god tid. Desværre ved jeg intet om forløbet bagefter, jeg fødte ambulant da jeg var andengangs fødende. Men flere af mine veninder har født der og de har heller ikke været skuffet. Jeg er nu 3. gangs gravid, og er rigtig ked af at jeg desværre skal føde på Aalborg igen, der havde jeg der imod en rigtig dårlig oplevelse første gang . Men randers kan KUN anbefales.

Anmeld

4. september 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes, det ville være meget relevant, hvis folk med negative oplevelser fra et fødested satte ord på, HVAD der var slemt - hvis det bare var en enkelt jordemoder, der var strid, er det jo ikke fødestedet som sådan, der er dårligt. Jeg har næsten ikke fantasi til at forestille mig, at alle ansatte på en fødeafdeling er "dårlige".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.