Hvordan følte i de begyndende veer som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Dansker I Holland

Frøken J. skriver:

Altså plukveer har jeg rigeligt af i løbet af dagen, og har haft mange i graviditeten, så dem kender jeg godt. Min mave bliver stenhård, men det gør ikke ondt. Det var mere fordi jeg er begyndt at få de her ubehagelige mens-smerter som kommer i kortere perioder og så går væk igen, hvor maven dog ikke altid bliver hård Så tænkte bare på, om kroppen mon var ved at øve sig på the real deal

Det lyder meget som det jeg begyndte og få 4 uger før jeg fødte... Fødte nemlig først 41+0 Så det er nok din krop der er ved og gøre sig klar Og vil lige sige at JO man kan godt være i tvivl om det er veer man har, selvom de ikke er så slemme. Jeg kan huske med min ældste datter, at jeg vågnede flere gange om natten pga uregelmæssige smerter i underlivet, og det stoppede da jeg stod op fordi det gjorde nuller naller, og så gik mit vand sq.. Men ingen veer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

CiSo

Ved mig føltes det ligesom mens smerter, sådan mest i lænd område.. Senere gik det om fortil..  

Anmeld

3. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Jemion skriver:

Jeg er 40+1 og er lidt nysgerrig om hvordan i andre følte de begyndende veer ?

Jeg startede med plukveer som så tog til time for time,. og efter 3 timer begyndte min mave at blive hård, og så gjorde det mere end bare ondt .. Det gjorde ondt med ondt på .. og når man så rigtig kommer igang .. Så er det bare 10x værre

Anmeld

3. september 2011

Dansker I Holland

Hov glemte og svare ggg.. Mine begyndene veer føltes som om at der var nogen som forsøgte og presse min mave meget sammen, det spændte i hele underlivet og kunne næsten ikke hænge sammen, og det var osse meget ondt i lænden Min jordemoder sagde til mig at plukveer godt må gøre ondt, men de må bare ikke være regelmæssige samtidigt, fordi så er det veer.. Eller modningsveer Håber det gav mening

Anmeld

3. september 2011

Isabella_mor

jeg kunne stille og roligt mærke en murren lidt ligesom mensturationssmerter. bare lidt stærkere, og hvor jeg lige skulle trække vejret gennem næsen og ud af munden... men jeg var meget i tvivl om hvad det var og der var jeg 40+2

Anmeld

4. september 2011

Zibi_84

Det er sjovt så forskelligt man i virkeligheden oplever Veer. Eller er det bare mig der oplevede dem meget anderledes end de fleste? Jeg synes SLET ikke at de mindede om mens smerter. Slet ikke... Synes de er meget svære at forklare. Men da de VIRKELIG bed, føltes dem som om det brændte helt vildt indenvendigt?

Anmeld

4. september 2011

merle2010

jeg troede bare at det var plukveer vidste først at jeg havde rigtige veer kort før jeg fødte.. synes sku ikke veerne var så slemme.. det var mere presseveerne der var slemme synes jeg.. og da hovedet skulle ud... men jeg havde så heller ikke veer særlig længe før jeg fik presseveer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.