Hvordan følte i de begyndende veer som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28.641 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Jemion

Jeg er 40+1 og er lidt nysgerrig om hvordan i andre følte de begyndende veer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Jonna1979

Jemion skriver:

Jeg er 40+1 og er lidt nysgerrig om hvordan i andre følte de begyndende veer ?

følger med er 40+2

Anmeld

3. september 2011

D-Micka

Jeg havde slet ingen begyndende veer

Da de tog mit vand gik der max 10 min. så var det hele i fuld gang

Held og lykke.. Krydser for der snart sker noget

Anmeld

3. september 2011

Muhmi

Plukveer som tog til i styrke... Men selve veerne gjorde ondt i lænden... Min ryg gjorde SÅ forfærdeligt ondt, da de var værst... Og ellers kramper hele ens mave sammen og gør det svært at stå, gå, ligge, sove....

Når du har veer er du bestemt ikke i tvivl, men stærke plukveer kan man godt være i tvivl om de er de rigtige, for man kan slet ikke forestille sig i sin vildeste fantasi hvordan veer føles....

Men!! De gør jo GODT ondt, for man ved det snart er overstået igen

Anmeld

3. september 2011

Rosa

Som plukveer med kraftige menstruationssmerter oveni...  Vi optog på video da jeg ringede til fødegangen første gang og det var sådan jeg beskrev det 

Anmeld

3. september 2011

Frøken J.

Muhmi skriver:

Plukveer som tog til i styrke... Men selve veerne gjorde ondt i lænden... Min ryg gjorde SÅ forfærdeligt ondt, da de var værst... Og ellers kramper hele ens mave sammen og gør det svært at stå, gå, ligge, sove....

Når du har veer er du bestemt ikke i tvivl, men stærke plukveer kan man godt være i tvivl om de er de rigtige, for man kan slet ikke forestille sig i sin vildeste fantasi hvordan veer føles....

Ved du egentlig om begyndende veer altid er i forbindelse med at livmoderen bliver hård som ved plukveer? Tænker på om de fx kan være som meget slemme mens-smerter som kommer og går uden at maven bliver stenhård?

Anmeld

3. september 2011

Muhmi

Frøken J. skriver:

Ved du egentlig om begyndende veer altid er i forbindelse med at livmoderen bliver hård som ved plukveer? Tænker på om de fx kan være som meget slemme mens-smerter som kommer og går uden at maven bliver stenhård?

Mine plukveer var ikke altid sådan at min mave blev stenhård... Derfor var jeg også i tvivl om jeg overhovedet var igang med at føde... Men, de var jo så også kun modningsveer...

Anmeld

3. september 2011

Frøken J.

Muhmi skriver:

Mine plukveer var ikke altid sådan at min mave blev stenhård... Derfor var jeg også i tvivl om jeg overhovedet var igang med at føde... Men, de var jo så også kun modningsveer...

Okay Jeg tror nemlig også, at min krop langsomt er begyndt at varme op til når jeg skal føde.. Får med mellemrum sådan nogle ubehagelige mens-smerter over lænden/ned i benene, som giver lidt kvalme. Det er nok meget normalt på det her tidspunkt, at kroppen gør klar

Anmeld

3. september 2011

Saram

Muhmi skriver:

Lige mine ord.

Anmeld

3. september 2011

Gaia

Små menssmerter, sådan en varme i underlivet. Så ik så slemt. Generelt frygtede jeg veerne mere end nødvendigt var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.