Hvordan følte i de begyndende veer som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Gaia

Ved du egentlig om begyndende veer altid er i forbindelse med at livmoderen bliver hård som ved plukveer? Tænker på om de fx kan være som meget slemme mens-smerter som kommer og går uden at maven bliver stenhård?

Plukveerkan mærkes enten som mens smerter eller den hvor maven bliver hård. Jeg havde det første. På fg sagde de at mens smerterne overskyggede spænding i maven så man opdagede ik maven blive hård. jeg spurgte dem nemlig selv samme spørgsmål for jeg har aldrig prøvet at maven bliver hård Nåja og minev veer var stærke mens smerter som komog gik i jævnt interval så maven behøver ikke blive stenhård

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Frøken J.

Gaia skriver:

Plukveerkan mærkes enten som mens smerter eller den hvor maven bliver hård. Jeg havde det første. På fg sagde de at mens smerterne overskyggede spænding i maven så man opdagede ik maven blive hård. jeg spurgte dem nemlig selv samme spørgsmål for jeg har aldrig prøvet at maven bliver hård

Altså plukveer har jeg rigeligt af i løbet af dagen, og har haft mange i graviditeten, så dem kender jeg godt. Min mave bliver stenhård, men det gør ikke ondt. Det var mere fordi jeg er begyndt at få de her ubehagelige mens-smerter som kommer i kortere perioder og så går væk igen, hvor maven dog ikke altid bliver hård Så tænkte bare på, om kroppen mon var ved at øve sig på the real deal

Anmeld

3. september 2011

Gaia

Frøken J. skriver:

Altså plukveer har jeg rigeligt af i løbet af dagen, og har haft mange i graviditeten, så dem kender jeg godt. Min mave bliver stenhård, men det gør ikke ondt. Det var mere fordi jeg er begyndt at få de her ubehagelige mens-smerter som kommer i kortere perioder og så går væk igen, hvor maven dog ikke altid bliver hård Så tænkte bare på, om kroppen mon var ved at øve sig på the real deal

Det tror jeg den er mine veer startede som små mens smerter og i meget af tredje trimester havde jeg mens smerter, som åbenbart også er plukveer men ja livmoderen øver sig og måske din livmoderhals er ved at blive blødgjort og afkortes. Det kan den jo gøre flere uger før. Min gjorde det vist en 3 ugers tidfør fødslen. Havde nemlig et par timer med onde mens smerter og tror at det gav bonus i form af udslettet livmoderhals

Anmeld

3. september 2011

Frøken J.

Gaia skriver:

Det tror jeg den er mine veer startede som små mens smerter og i meget af tredje trimester havde jeg mens smerter, som åbenbart også er plukveer men ja livmoderen øver sig og måske din livmoderhals er ved at blive blødgjort og afkortes. Det kan den jo gøre flere uger før. Min gjorde det vist en 3 ugers tidfør fødslen. Havde nemlig et par timer med onde mens smerter og tror at det gav bonus i form af udslettet livmoderhals

Kan snildt forestille mig det Har længe haft en intuitiv fornemmelse af, at jeg ikke går til terminen. Nu må vi se, om jeg får ret

Anmeld

3. september 2011

Gaia

Frøken J. skriver:

Kan snildt forestille mig det Har længe haft en intuitiv fornemmelse af, at jeg ikke går til terminen. Nu må vi se, om jeg får ret

Håber da ikke du skal gå 6 dage over som jeg. Det var godt nok surt. Troede slet ikke jeg kunne, men var så da vandet gik og med kun ganske små mens smerter 3 cm åben og livmoderhalsen udslettet så kan godt betale sig at have mens smerter i slutningen af graviditeten for jeg tror de arbejder for en og for hvert skridt kommer man jo tættere på at få sit barn håber du får en ligeså skøn fødsel som jeg havde

Anmeld

3. september 2011

Muhmi

Frøken J. skriver:

Okay Jeg tror nemlig også, at min krop langsomt er begyndt at varme op til når jeg skal føde.. Får med mellemrum sådan nogle ubehagelige mens-smerter over lænden/ned i benene, som giver lidt kvalme. Det er nok meget normalt på det her tidspunkt, at kroppen gør klar

Det gør den da Der er jo ikke længe igen

Men, du skal jo også regne med at din krop giver sig.... Du begynder jo at få bredere hofter og sådan for at baby kan komme ordenligt igennem De sidste fire uger, der er det meget normalt at få lige pludselige smerter som ikke nødvendigvis er plukveer eller derhen af... Det kan sagtens være kroppen, der bare giver sig

Anmeld

3. september 2011

Lullaby

Som plukveer der bare også var i lænden

Anmeld

3. september 2011

Jemion

Jeg får ondt i lænden og fortil og min mave bliver stenhård når jeg bare går 10 skridt men synes bare det lyder som om det er kraftige plukveer Tør slet ikke tænke på hvor ondt de rigtige veer gør..

Anmeld

3. september 2011

JeNoVa

Jemion skriver:

Jeg får ondt i lænden og fortil og min mave bliver stenhård når jeg bare går 10 skridt men synes bare det lyder som om det er kraftige plukveer Tør slet ikke tænke på hvor ondt de rigtige veer gør..

Hvis dine veer giver dig stærke smerter i lænden, så sørg for du har én til at massere dig (ved lænden) gennem hele forløbet under hver ve. Det havde jeg selv ved min anden fødsel, og det gjorde, at jeg ikke oplevede smerten så slem.

Anmeld

3. september 2011

Anne85

Som svage menstruations"smerter"/ubehag - men har begge gange været i tvivl om det nu var veer helt indtil kort før jeg fødte ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.